Přejít na obsah

RuleZZzz

Uživatel
  • Počet příspěvků

    47
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 305 zobrazení profilu

Oznámení RuleZZzz

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. čiže ideálne dať opraviť starú vaňu, že? Tiež by som dal radšej opraviť starú vaňu ako tam dával čínsku výrobu.
  2. ďakujem, dám teda opraviť starú vaňu. V CZ je aj v origo servisoch dostupnosť a ochota na opravu starej vane ako vidím, v SR len výmena kus za kus, och och...
  3. Diki, akurát som si o tom niečo pohľadal, tak to pôjdem skúsiť kúpiť. Ale je zaujímavý ten úbytok oleja. Idem si ľahnúť pod auto, aby som zistil, koľko vytláča oleja z tej skrutky olejovej vane. Keď sme pri tom - dať spraviť nový závit do starej OE vane, alebo kúpiť úplne novú ČÍNSKU vaňu? Vieme o dákych výhodách - nevýhodách?
  4. Ďakujem vám za odpovede, to video ten zvuk fakt skresľuje, ale viem, že ten zvuk, aký to má, nie je určite taký, ako má byť. Niekedy to má úplne krásny zvuk a niekedy to začne cvakať. Môže to byť použitým olejom? Ale ELF mi nepríde ako nekvalitný výrobca. Ten VIF aditív na dízel je len jeden typ?
  5. Wojnar: závit mám pretočený na výpustnom šróbe olejovej vane. Ale to s tým tlakom nesúvisí, podľa toho, čo si napísal. Ja som myslel, že tlak je v celej olejovej sústave. Ten zvuk cvakania sa prejavuje najmä pri zohriatom motore pri dlhšej trase. A čo ten úbytok oleja - môže to s tým súvisieť?
  6. Tak páni, moja Octavia 1 TDI AGR 66kW 1999 má za sebou čerstvú výmenu hydraulických zdvihátiek značky INA Germany. Od výmeny zdvihátiek som nabehal na aute asi 500km, ale zvuk motora je rovnaký ako pred výmenou. Vymenilo sa komplet všetkých 8 kusov + gufero na vačke. Podľa slov mechanika vačka aj ventily sú bezproblémové, v poriadku. Všimol som si, že po výmene hydroštelov mi ubudol olej. Pred výmenou bol medzi ryskami MIN - MAX nad polovicou a dnes po cca. 500km bol pri studenom motore na minime, taktiež po miernom zahriatí je hladina rovnaká. Je možné, že má na to vplyv výmena hydroštelov? Predsa to množstvo oleja v nich nemôže byť cca. 4 dcl Spotreba oleja na 10 000 km je cca. 6 - 7 dcl. Inak nemôže klepot nových hydroštelov súvisieť s tým, že mám pretočený závit na olejovej vani a tým pádom uniká odtiaľ tlak a hydroštely nie sú úplne dotlačené olejom? Ale to by mi asi zasvietila kontrolka, či sa mýlim? Auto je zohriate na 90°C, klepot je badateľný najmä pri teplom motore po prejdení cca. 10 - 40 km. Olej je tam 10w40, VW 505.00, ELF Diesel. Prikladám video soudruhové Ďakujem za všetky postrehy a tipy!
  7. Pepa007 Vďaka za na riešnie môjho problému, hneď som bol povoliť to lanko a dvere idú krásne otvárať aj zatvárať, ani si nevieš prestaviť ako si mi zlepšil náladu Ďakujem
  8. Wojnar, ďakujem ti za pomoc a za reakciu, tiež som to pozeral v návode od môjho auta a je tam písané to isté, ako si písal a je tam presne hviezdička pri tejto kontrolke a je uvedené ako "podľa výbavy". Avšak myslel som, že keď mám výbavu SLX, tak že tam bude všetko z týchto vecí, ktoré platia pre spomínaný modelový rok. No nevadí, žijem aj bez toho Ten prerušovač smeroviek vozíka bola len moja čistá zvedavosť. Ťažné tam je, westfalia, ale či je od výroby, to neviem posúdiť, ale je pevné, nie je odnímateľné. Ďakujem ešte raz za postrehy
  9. Tak, žiarovky nahodené, vymenené a kontrolka stále nesvieti. Moje budíky zrejme nemajú podporu tejto kontrolky. Žiarovky v budíkoch sú ešte pôvodné s pôvodným rokom výroby a taktiež to miesto, kde mala byť žiarovka "check" tak to miesto bolo nedotknuté, teda žiadovka tam ani nikdy nebola (neboli tam tie ryhy, ktoré ostanú po vybratí žiarovky). Signalizácia zapojeného vozíka detto. Je teda možné, že moja octavia nemá mať kontrolku "check" ? Budíky sú vyrobené 05/1999 a OEM číslo je 1U1919034G
  10. OK, vyskúšam a dám vedieť, ďakujem.
  11. Ďakujem ti za upresnenie, káble ku sedačkám idú na obidvoch stranách, ale to sú zrejme káble na vyhrievanie sedačiek. Konkrétne do tej konzoly, kde sa zapína pás nejde žiadny kábel, teda asi sú to len budíky, ale túto funkciu moje auto zrejme nemá. Dnes nahodím žiarovku na "check" motora a uvidím, čo to povie. Mám hodiť žiarovku aj na tie smerovky, kde je v strede "1"? Lebo ťažné mám
  12. Pardón, zle som to napísal, mám tam voľné políčko na parkovacie (obrysové) svetlá, stretávacie mám samozrejme obsadené, miesto na žiarovku parkovacích svetiel je voľné, ale to asi nevadí, že? Wojnar a ty máš signaliziáciu pásov? Ja mám výbavu SLX, r. v. 08/99
  13. viete mi povedať, že aké žiarovky idú do budíkov? Oranžové s výkonom 1,1W alebo zelené s výkonom 2W? Má byť podsvietené aj políčko so signalizáciou stretávacích svetiel? A čo signalizácia zapnutých pásov? Aj tú tam mám ale nie je tam žiarovka. Teda svietiť musí aj kontrolka "Check", jo?
  14. RuleZZzz

    Jaký olej

    Chlapi po 10 tis. ma čaká ďalšia výmena oleja. Teraz som tam dal olej 10w40 polosyntetický VW 505.00 ELF Diesel. Naskytla sa mi možnosť kúpiť 5 litrové balenie oleja 10w40 polosyntetický, VW 505.00 zančky Mobil Diesel 2000 (tak sa volá ten olej) v cene 20,40€ za 5 litrov. Chcel by som tam však dať olej s viskozitou 5w40, (jazdím krátke trasy a je tu dlhá zima) ale nie som istý, či to môžem takto spraviť, keďže doteraz sa tam dával olej 10w40. Čo môže nastať, ak sa zmení viskozita z 10w40 na 5w40? Auto má najazdených cca. 198 tis. km (či skutočné nevie nikto, podľa Škoda serivsu áno). Spotreba oleja na 10 tis. km je to, čo ostalo v nádobe z 5 litrového obalu pri výmene oleja pred 10 tis. km, teda do motora išlo cca. 4,3 litra a cca. 7 dcl som tam zatiaľ vlial (to čo ostalo po výmene) na tých 10 tis. km. Únik mám cez šrób olejovej vane, lebo sa nám podarilo pretočiť závit a tiež vidím únik oleja ako keby zozadu, z okolia sacieho potrubia - neviem, či je to možné, ale je tam vidno stopy oleja. Prípadne akú značku a viskozitu by ste odporučili vy? Ďakujem
  15. môj problém s kolísvaým výkonom som vyriešil, bola to netesnosť v palivovom systéme okolo palivového fitlra, do motora išlo veľa vzduchu a málo nafty. Pouťahoval som to sťahovačkami a auto ťahá pekne a žhavenie už nebliká. Ale stále si myslím, že to nejde až tak silno, teda že nástup výkonu nie je taký silný ako pri iných 66kW motoroch v ktorých som sa viezol. Tá banka na turbe je pevná, keď je motor vypnutý tak sa nedá s ňou hýbať - môže byť chyba tam? Váha vzduchu je ešte pôvodná, teda vyzerá byť pôvodná, od Bosch. Auto má 198 tis. km.
×
×
  • Vytvořit nový...