Dobrý den, podělím se s vámi o aktuální zkušenost. Jezdím Yetinou 2,0 81kw, r.v. 2011, najeto 115 000. Je to služební a jsem domluven, že bude moje, proto to sleduji. Auto jezdí každý týden 2x70km a mezi tím poskakuje 30km.
Před rokem nám při servisu přehráli řídící jednotku. V létě jsem si všiml, že auto regeneruje po 300km +/-,moc jsem tomu nevěnoval pozornost. V září při předjíždění auto spadlo do nouzáku, po napíchnutí v neznačkovém servisu chyba EGR ventilu. Kámoš mi nabídl, že ventil vyčistí, 5000 za práci + materiál. Protože je to služební tak auto skončilo ve škodovce. Tam chybu vymazali, poradily ať se tomu občas šlápne na pedál.
Od té doby vypalování sleduji, abych měl přehled, vyfotím si tachometr. Auto stále vypaluje po 300+/- km. V listopadu mi vyskočila chyba motoru znovu, tak jsme to reklamovali v servise, byl jsem asi i hnusný. Na dotaz po kolika km to má vypalovat filtr mi nedokázali odpovědět, protože auto si to vyhodnocuje samo. A normální člověk to nesleduje.
Zatím to skončilo tak, že mi na Škodovku vyměnily EGR ventil, já zaplatil olej, protože byl naředěný naftou. Mám to sledovat. Je to stejné, tak budu otravovat znovu. Překvapil mě přístup, auto po záruce.
Tlačítko mi tam chybí, protože když se spustí regenerace a já vím, že ujedu ještě 3x 2-5km a potom jedu dlouhou trasu, tak je to někomu na facku. Auto se snaží po každém nastartování regenerovat, olej se ředí, filtr plní, já jsem nasraný.