Přejít na obsah

MiamiRoomMan

Uživatel
  • Počet příspěvků

    16
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení MiamiRoomMan

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím pánové a dámo, dnes jsem mluvil s naším rozvozcem pizzy - prodává Fabii TSI 63 kw, rok 2010 a poslouchejte - najeto přes 170 000 km jenom po městě s častými starty. Rozvody prý jim měnily při první garančce. prodávají ji proto, že koupili Roomstera 1.4 a předělali na plyn kvůli spotřebě. Co jsem to auto vídával, rozhodně ho nešetřili. Tak si myslím, že ty motory nakonec asi vydrží docela dost ... Snad.
  2. Dnes bylo u nás 12 stupňů tepla a když jsem odpoledne startoval auto co stálo od rána veku, tak to chrastilo asi 4 sekundy, zítra vezu auto do servisu, ráno to tam postavím, odpoledne jim to tam nastartuju a jestli to zase přrd technikem nezachrastí, tak asi budu muset obětovat prachy ze svý kapsy a nechat rozvodovou sadu vyměnit na své náklady. Jenom se mi bude těžko vysvětlovat manželce, že vrážíme prachy do nového auta, že jsme si klidně mohli koupit nějakou ojetinu, vyšlo by to levněji. Tak uvidíme, dám vědět.
  3. To řachtání by mi fakt nevadilo, kdyby mi někdo zaručil, že to vydrží ještě 10 let, rád bych věřil tomu, že se řetěz trochu povytáhl, což je celkem logické a teď už to nebude pokračovat.
  4. Zkoušel jsem "fintu" se sešlápnutím plynu před startováním, ale bude to asi nějaká blbost. Jinak jsem na tom podobně jako Legomaniak, výroba auta 10 / 2010, první výměna rozvodové sady v květnu 2012 při 15.000 a cca od 21.000 km se to začalo ozývat občas, teď při poloteplém motoru téměř vždy, byl jsem dvakrát v servisu, tam to ani jednou neudělalo (sketa jedna, asi se bojí doktora :-)), v pátek jdu na servisní prohlídku a koncem března mi končí záruka. Jinak servisák se dušoval. že ta opravná sada je definitivní a že se to ozývat může. Vzato ale z druhé strany dnes mi technik v servisu VW říkal, že jim zrovna přitáhli Passata 1.8 TSI, kde se to potkalo ...
  5. Tahle debata je k ničemu, my, co chceme normálně jezdit a 1.2 TSI chápeme jako náhradu za 1.4 nebo možná i 1.6 bez turba, tak jsme spokojeni, kdo chce, aby mu to trhalo sedačky a mlátil se v autě jak kokot, tak tomu se to líbit nebude, já jsem z toho turbozátahu nikterak nadšenej nebyl, mám radši, když to táhne taknějak pořád :-)
  6. Nechci tu pořád nikomu nic vnucovat, ale sám za sebe musím prohlásit, že já se rozhodně necítím podveden, na vyzkoušených trasách jezdím na stejné převodové stupně z padesátky to čtyřka bere pořád stejně, takže z toho usuzuju, že maximum krouťáku tam v těch 1500 ot. je, jen to prostě už tolik nekope. Před přehráním software se moje auto (Roomster 63 kw) chovalo tak, že do 1500 nic, pak do 1800 trochu, hned prudký nárůst = kopanec a od 2100 zase mírný útlum, teď to od 1500 zatahuje rovnoměrněji až skoro do 4000. Znova musím zopakovat, že mě přehráli nový soft před 3 týdny, když mi měnili řetěz. Předtím jsem tam měl nahraný ten, co dávali k 24W6 a tam ten "útlum" byl citelnější. Takže by možná stálo za to zeptat se v servisu na ten poslední (resp. ten, co nahrávají, když mění řetěz).
  7. Je to zvuk palivového čerpadla, to je ten váleček vzadu nahoře se šestihranem. Mě se ten zvuk moc líbí...
  8. Safra, nějak to zlobí, chtěl jsem napsat "mám vyzkoušené, že když v pravý okamžik přidám plyn, ...
  9. Já bych řekl, že krouťák zůstává tam, kde byl předtím, akorát v určitý moment na 1., 2. a 3. stupeň to v určitou chvíli omezí přívod paliva, mám vyzkou v pravý okamžik přidám, je tam to turbonakopnutí pořád. Už jsem jednou psal, že mi to připadá v pohodě, aspoň to tak s lidma v autě nemlátí a stejně se mnozí diví, že to jenom jednadvojka. Takže klid :-)
  10. Já tedy vývoji software ani tomu, co se děje v řídící jednotce nerozumím, ale mám pocit, že si to opravdu po ujetí určitých kilometrů sedlo - napřed mi dělali akci 24W6 a potom měnili řetěz - při tom také přehrávají soft, teď mám po tomto zákroku asi 500 km a zdá se mi, že auto jede plynuleji, hned, jak jsem jel ze servisu - divně mi kolísal volnoběh (byl jsem z toho trochu na nervy) a vše se postupně srovnalo:-)
  11. Moje řeč, taky mi to připadá lepší, předtím se mě pořád ptali, proč s tím tak cukám :-)
  12. Mě minulý týden měnily sadu rozvodů a asi mi nahráli novou verzi SW (24W6) už jsem měl a zdá se mi, že ten turbokopanec tam zase trochu je, mírně narostly volnoběžné otáčky, teď se mi to zdá nejlepší.
  13. Ahoj, zatím asi 300 km, ale po městě s častými starty, věřím tomu, že ty nové řetězy se už povedly.
  14. Zapomněl jsem napsat, asi jste to všichni pochopili, že mi dali modifikovanou sadu rozvodů. Auto bylo v servise 3 dny, první den vyřizovali reklamaci se ŠA, druhý den to dělali (mohl jsem se na to i podívat, když to bylo rozhozené, viděl jsem ten starý řetěz a musím uznat, že, tam nebyla taková vůle, aby něco přeskočilo), třetí den auto zkoušeli. Přeskočený řetěz prý nikdy neviděli, což jim věřím, ale ty pazvuky mi poslední dobou lezly na nervy a pořád jsem na to musel myslet :-). Čau
×
×
  • Vytvořit nový...