Přejít na obsah

Lucky007

Uživatel
  • Počet příspěvků

    59
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 027 zobrazení profilu

Oznámení Lucky007

  1. Dobrý den, mám stejný problém na stejném motoru. Jak jste to nakonec vyřešil? Díky
  2. Ahoj, je to pružina pro usnadnění výškového nastavení sedadla..
  3. Ahoj, co nastavení předvstřiku na čerpadle? Jak vypadá graf?
  4. Ahoj, tak jak jste to vyřešili? Mám stejný problém jako vepo4.
  5. Lucky007

    TDI nestartuje

    Tak vyřešeno. RJ chyběla kostra. Nalezena dole pod svazkem mimo kostrici bod. Dost zaoxidovane ocko. Kdo ho ale nepripojil je zahadou. Asi se kabelovym svazkem prikostrovalo.
  6. Lucky007

    TDI nestartuje

    Ahoj, diky za tip. Zitra napichnu drat primo na vystup z RJ a uvidime, jestli tam bude 5V.
  7. Lucky007

    TDI nestartuje

    Zdravím, chci se zeptat na jednu zvláštní závadu. Přitáhnul jsem nepojízdné auto s motorem 1.9 tdi 66 kW AGR. Diagnostika psala chybu snímače otáček klikové hřídele g28 a chybu pedálu plynu. Tak jsem se pustil do měření. Z RJ ma jit na cidlo 5V, ale nic jsem nenaměřil. Snímač ma tri piny. Jeden napájecí, druhy signální a třetí stínící. Az kdyz jsem pripojil multimetr k minus polu baterie a měřil zbývající dva piny, napětí jsem naměřil. Tak jsem si řekl ze treti kabel bude přerušeny a tak jsem přivedl sólo kabel z baterie, ale motor porad nenaskočil. Az jsem ten novy kabel spojil s tim stinicim podezřelým jako přerušeny, a oba pripojil na třetí pin čidla, motor chytil a běží normálně. Nevíte co je kde špatně? Díky moc za rady
  8. Moc díky za dokumenty. Bylo by prosím možné znovu uploadovat tento soubor: D4B80484994-Motor 1.4 55 66 77 kW TDI CR.pdf Předem díky za pomoc ;-)
  9. Co vím, tak u dvojky je to dohromady. Tzn. celý stabík.
  10. Mám také LPG a momentálně používám Motul X-CESS 5W40 a motor je tižší. Z tvých dvou bych vybral Shell. Jinak olej měním max. po 12000 km. LPG údajně ničí olej rychleji než jízda na benzín.
  11. Viděl jsem LPG u první příspěvku, tak mě to zmátlo. Jinak koukám, že nekupuješ originál termostat ze škodovky. Zkus zainvestovat a koupit ho. Já měl ten původní 4 roky, než jsem začal řešit problémy s teplotou, které nakonec nebyly způsobeny termostatem, takže by tam byl dodnes.
  12. Ahoj, nemáš náhodou LPG napojeno na originál čidlo chladicí kapaliny? Mě to snižovalo teplotu o cca 20 st. I když faktem je, že na teplotu v interiéru to logicky vliv nemělo. V sekci LPG jsem to řešil. P.S. U "fouklého" těsnění pod hlavou se údajně motor spíše přehřívá než podchlazuje, co mi sdělil mechanik.
  13. Zdravím, dnes jsem úspěšně nainstaloval LED do osvětlení RZ i bez odporu pro "oblbnutí" kontroly žárovek. Kódování je následující: 09/Centrální el. Coding-07 Long Coding helper Bit 6 of byte 23, "lamp monitoring (cold) license plate lamps, zrušit zaškrtnutí Bit 7 of byte 17, "license plate light without plus width modulation (PWM)(led light)," zaškrtnout Vymazat chybovou hlášku. Vše šlo udělat s obyčejnou diagnostikou z Číny.
  14. Tak dneska provedena vymena a nasledne kodovani.Vse funguje,jak ma. Moc diky za rady.Kdyby si nekdo v okoli Ostravy nevedel rady s kroky vymeny,muzu pomoct.
×
×
  • Vytvořit nový...