Přejít na obsah

topsecret

Uživatel
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení topsecret

  1. Prosím o radu. Má někdo info v čem všem se liší motor cfg superb (125kw) od cfh octavia 2 (103 kw) ? Vím že cff je stejný akorát má jiné turbo a sani. Cfh nemá vyvažovaci hřídel a olejove cerpadlo má řetízkem. Můj dotaz zní můžu dát holý motor cfh místo cfg ? Hledal jsem všude a nemohu na toto téma nic najít. Díky moc za radu
  2. Tak jen pro info.. problém vyřešen. Když jsem mazal servisní interval přes caristu tak jsem si všiml že v přizpůsobovani jde zapnout vývojářský režim. ( už jsem předtím zkoušel super vagem ale tím to zapnout nešlo). Po zapnutí režimu a držení tlačítka setup 10sec se otevřelo velké menu. Tam jsem se chvilku prehraboval až jsem našel kolonku bluetooth a viditelnost telefonu. Zaškrtnul jsem uložil a restartoval radio. Po resetu naběhlo včetně funkčního bluetooth. Třeba někomu pomůže 🙂
  3. Odpoledne nafotím kody které ve rádiu jsou. Pokud se tedy fec kody u bluetooth neřeší tak čím by mohlo být že tam bluetooth není? Dle původního majitele to bt normálně má (nemám důvod mu nevěřit). Mohl odejít modul v rádiu při přepravě?
  4. Kouknu na to. Myslím si že to bohužel bude můj případ.. dá se s tím něco dělat?
  5. Tak v diag (v radiu)1 chyba. U1111 omezení kvůli chybějící odezvě. V setupu žádné nastavení ohledně bluetooth není. Zkoušel jsem dát reset radia i základní nastavení a nic..
  6. Zdravím, Potřeboval bych radu. Mám oct 3 před face. Radio bez doteku swing s handsfree. Vyměnil jsem za swing z faceliftu. S tlačítkem app. Má i tlačítko phone. Online ochrana odblokováná. Radio hraje bez problémů. Ale když zmáčknu phone píše jen telefon je nedostupný. Může být problém v kódování? Nebo se musí ještě dodělat něco jiného ? Díky
  7. akumulátor vyměněný za nový... jdou ty klapky nějak vyzkoušet zda fungují správně ? nebo zkusit vyměnit ?
  8. vstřiky byli nedávno dělány a taky žádná změna...
  9. zdravím, mám problém se startováním u mojí octavie. Motor vždy chytne ''divně'' nejvíc a nejčastěji je to poznat na teplém motoru. Když začnu startovat tak motor začne strašně mlátit. Někdy zase chytne strašně z lehka jak kdyby byl uplně bez komprese, příjde mi že když startuju hned po nažhavení tak chytne jak bez komprese a když chvilku čekám až ručička teploty vyleze na 90 tak to hodně zamlátí, nejlíp to chytne když startuju a ručička teploty je kolem 70° nevím co s tím VAG hlásil teplotní čidlo, vyměnil jsem ho a problém trvá, někdo radil vyměnit baterii jednu novou jsem měl doma, dal jí tam a beze změny, jinou chybu vag nehlásí, jen špatnou žhavící svíčku (všechny 4 jsou nové). Dokáže mi někdo poradit ? měl jsem to v origo Škoda servisu a taky si nevěděli rady. Pokud se s tím někdo setkal nebo ví co to může způsobovat tak mě prosím kontaktujte. děkuji
×
×
  • Vytvořit nový...