Přejít na obsah

Patrik Čevela

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    24
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

636 zobrazení profilu

Oznámení Patrik Čevela

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. kedze sa OIII este ani poriadne nevyraba tak porozmyslaj nad tvojou otazkou znova a zarad ju do spravnej temy
  2. Patrik Čevela

    Octavia III

    tak ak staci prerusit jedno cidlo, tak si staci vybrat to najmenej podstatne mna by fakt pobavilo, keby S&S malo separatnu poistku a tu by stacilo vytiahnut
  3. mechanicke poskodenie, ci uz retarderom alebo skalou na ceste pouzivanie aditiv obsahujuce olovo (toto v tejto dobe uz asi nie) spalovanim oleja pokial auto papka viac ako 1l oleja na 1000 km (pri spalovani sa vyraba fosfor ktory upchava kat) zlym spalovanim (de facto horiaca zmes vo vyfukovom potrubi) - problemy so svieckami, zly mix paliva zo vzduchom, bordel v sani, spinavy vzduch filter, porucha labda sondy vyber si edit: teoreticky na rychle overenie toho, ci dobre spaluje, staci vytiahnut sviecku. pokial je ohorena do zlata bez nejakych nanosov na elektrodach tak je vsjo OK. pokial je tam nejaky bordel, nieco nie je dobre.
  4. Patrik Čevela

    Octavia III

    da, ale nebude posobit tak lesklo, ze sa od neho budu odrazat blesky, reflektory a v pripade prvej fotky aj okolita krajina. toto su proste lakovane lamely
  5. ta cena by zaujimala aj mna kedze to vyzera luxusne
  6. pri 100W ti pravdepodobne zhori ta kabelaz ktora tam je kedze ta na taky odber nie je prisposobena. Nehovoriac o tom, ze sa rozpusti patica od tepla a moze sa poskodit aj strieborny reflexny nastrek reflektoru. chlapi aj tu na fore od toho vacsinou odradzaju a radsej kupuju kvalitne 55W ziarovky, ci uz Osram NightBreaker alebo Phillips NightGuide. Jedno cele tema myslim je len o tychto dvoch typoch, tak hladaj Ja mam aktualne Osram NB a nemozem sa stazovat. Povodne som spekuloval aj ja nad prestavbou na Xeony plus kopu inych veci, ale potom som usudil ze uz moc spekulujem a to co vrazim do prestavby veci ktore chcem zmenit, za to by som mal O2 ktora vacsinu z toho uz ma... tak preckam dobu kym sa otuka vyrobny proces O3 s tym co je a strelim moju O1.
  7. Patrik Čevela

    Octavia III

    Osobne si myslim ze len za priplatok u LK To by bolo moc nobl vyzerajuce auto ak by sa to dalo kombinovat s mensimi vybavami.
  8. 1. Ak sa ti vobec podari vyriesit upevnenie v hmlovke, bude svietit 2. normalne svietit to urcite nebude pretoze uhol sveta na cestu z hmlovky je uplne iny 3. xenon sosovky nie su a neviem si celkom dobre predstavit ako by si chcel to svetlo pitvat a menit ju 4. nech budes robit co chces, tak bez vymeny reflektoru stale budes svietit veverickam na chvosty a ludom do xichtu. Videl som ze v druhej teme riesis dosvit hmlovky a upravu sklonu. Toto vsak riesenie nie je kedze reflektor ziari v urcitom uhle a luc je tvarovany, pricom hmlovka prazi rovno pod seba na zem a jej uhol tvarovany nijak nie je (alebo len minimalne). V konecnom dosledku dosiahnes toho, ze budes lavym svetlom osvetlovat ludi a z praveho nebudes mat dostatocny osvit krajnice. Inak mam skusenosti z passatu B5,5 ktory ma sosovky na hlavnych svetlach a cele to svieti uplne spatne. Novy alebo stary reflektor (pred burackou stary, po buracke nove), moja O1 stale svietila lepsie.
  9. Patrik Čevela

    Octavia III

    matny plast sa takto neodraza. na fotke su lakovane
  10. O1 Combi Tour, rv 2007 1.6 BFQ - 103 000km. Kupovana ako jazdenka s 95 tisicami od firmy pre ktoru robim (nestocena a jazdila vacsinou dialnice)
  11. minimalne uhol svetla bude uplne iny ako pri stretavackach. nie moc dobry napad podla mna to davat do hmloviek
  12. Patrik Čevela

    Octavia III

    ako ja si myslim ze by to slo keby sa robili cisto individual auta. Vsak vsetky auta sa robia technologiou Just In time komponentov a jedine co sa robi, sa srobuju sroby a pricvakavaju plasty. Pokial by ozeleli tych par E za kable a vsade montovali unifikovanu el rozvodnu siet, tak robosi by len pricvakavali kable do toho, co by tam bolo.
  13. Prve dva roky predaja urcite nie, kedze to stoji na novej platforme s novymi motormi. Nechce sa mi robit neplateneho testera Ale potom urcite Combi, pripadne s 4x4 a 2.0 TDI kedze na liptove je snehu vzdy dost. Urcite tam bude nezavisle kurenie, vyhrievanie sedaciek a zvysok sa prisposobi aktualnej fin. situacii
  14. Patrik Čevela

    Octavia III

    Mne tie motory pridu ako dohoda so slovenskym statom. Len jeden motor ktory sa vlezie do zakladnej sadzby za registraciu auta Edit: nejak som si to od septembra zle zapamatal. Ono sa plati az nad 79kW, nie nad 75 ako som mal zafixovane. Tak to mame az 3 motory na vyber
  15. Patrik Čevela

    Octavia III

    Na tej foto TSI motoru, ten box uplne v pravo je co za skatula? Poistky a relatka ci nezavisle kurenie?
×
×
  • Vytvořit nový...