Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Mart-in

Uživatel
  • Počet příspěvků

    72
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

0 Neutrální

O uživateli Mart-in

  • Hodnost
    Uživatel

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    315988276

Návštěvy profilu

656 zobrazení profilu
  1. Mart-in

    Dodělání a kódování mlhovek s funkcí "CORNER"

    díky za odpověď,máš SZ
  2. Mart-in

    Dodělání a kódování mlhovek s funkcí "CORNER"

    zdravím pánové, není někdo z Vás z Ostravy a okolí kdo by mi nakódoval všechny tyhle užitečné funkce do OII MR2008?
  3. Mart-in

    EPC kontrolka

    tak závada se mi začala opakovat, ujedu cca 50km a brzdy zase nesvítí, vytíáhnu spínač, nasadím a zase to chvíli funguje. Rozhodl jsem se spínač vyměnit za nový, ale ten když nasadím tak brzdy trvale svítí. Paní v mototechně říkala že před montáží nesmím spínač zatlačit, takže jsem spínač nejprve připojil, pak sešlápl pedál, spínač nasadil a pedál pustil. Ale přesto, brzdy svítí trvale. Netušíte kde může být zrada nebo mám zvolit jiný montážní postup. Nyní už je tyčinka spínače zatlačená a nejde vysunout úplně tak jako když byl nepoužitý.
  4. Mart-in

    EPC kontrolka

    tak jsem to rozebral,vytáhl spínač, dvakrát promáčkl, vrátil zpátky a brzdy svítí a kontrolka EPC zhasla. Uvidíme jak dlouho to vydrží. Díky za perfektně cílenou radu!
  5. Mart-in

    EPC kontrolka

    Bravo,velmi správný odhad, zkusil jsem to a zjistil že mi nesvítí vůbec brzdy, ani jedno světlo. Takže chyba brzdového spínače nebo třeba jen vybitá pojistka protože třeba praskla žárovka? Je náročné brzdový spínač vyměnit doma?Kolik to tak stojí?
  6. Mart-in

    EPC kontrolka

    Zdravím pánové,dneska mě vylekala moje octa 2.0i 85kW, z ničeho nic začala svítit za jízdy kontrolka EPC přitom auto jede normálně. Co přesně tahle kontrolka signalizuje a jaké závady se k ní vztahují? Není tady někdo z Ostravy kdo by mě napíchl na VAG? Ještě mě napadlomnemůže to mít něco společného se servisním intervalem? Po zapnutí zapalování mi vyskočí na displeji SERVICE a už se pomalu blíží k nule.
  7. Mart-in

    zásuvka 12V odpojení

    Taky mě napadla ta dětská pojistka,ale je to takové divné,náhodou zapomeneš, bude to vyhřívat přes noc a ráno nenastartuješ. To už raději natáhnu úplně nové dráty odněkud kde je 12V přerušeno vypnutím klíčku, ale kde? Aby to udrželo a neshořelo. Ještě mě napadlo to napojit na pojistku světel, začne vyhřívat jen když zapnu světla, přestane když světla vypnu.
  8. Mart-in

    zásuvka 12V odpojení

    Zdravím, včera jsem si koupil vyhřivaný potah na sedadlo, který je napájen přes zásuvku 12V zapalovače. Vše je ok, do doby než opouštím vůz. Manželce jsem pořídil ten samý, má F-Punto a tam po vypnutí zapalování přestane být zásuvka pod napětím. Tím se vyhřívání automaticky vypne. U Octy zásuvka zůstává pod napětím i když se vypne zapalování, dokonce i když se vytáhne klíček (to už nehraje ani rádio). Někde jsem četl že zásuvka se snad vypne po uzamčení vozu, ale jelikož stojím v garáži vůz nezamykám a ani nechci. Je nějaká jednoduchá možnost jak zásuvku přepojit aby se rovněž vypla při vypnutém zapalování? Nebo by bylo výhodnější potah připojit někam jinam? Díky za rady
  9. Mart-in

    Jaký olej

    Zdravím, prosím poraďte mám 2,0i 85kW r.v. 02, je v ní Castrol TXT tedy 5W-40,ale docela se ztrácí, chci něco dolít ale nechci za to utrácen nekřesťanské peníze když mi to za 3000km zase sežere půl litru. Co poradíte? Díky moc.
  10. Mart-in

    chyba 16807 nebo tak nějak

    měl jsem před rokem tu samou chybu 16804 příliž malý účinek katalyzátoru, nepomohlo nic, výměny lambd, různé kontroly, nastavení, pomohla až výměna katu - dal jsem univerzál za 3500,- a od té doby klid.
  11. Mart-in

    TDI NA LPG

    Zdar chlapi, nechci zakládat nové téma LPG tak se zeptám tady. Za kolik se dá pořídit přestavba z benzínu na LPG? Jsou v cenách velké rozdíly nebo se to pohybuje +/- pár tisícovek. Kolik vlastně dneska stojí litr plynu a jak hustá je síť stanic. Jaké máte zkušenosti vy co už LPG máte? Doba je krutá a podobné informace možná ocení více majitelů plechových miláčků.
  12. Mart-in

    STARTÉR demontáž-čištění-montáž

    umě s povolením nebyl až takový problém, přece jen není to auto nejstarší. Když jsem ho dával ven poprvé tak jsem se víc nadřel, protože jsem spodní šrouby povoloval z pod auta, tedy navíc demontáž krytu motoru a neměl jsem ořech 18 prodloužený, takže jsem to musel povolit očkovou 18 a pak vyšroubovat golou 19. Když jsem ho dával ven podruhé tak už jsem věděl přesně kde jsou šrouby, jaké a co na nich drží takže vše jen zhora a venku byl včetně demontáže kastlíku baterky za cca 15 minut.
  13. Mart-in

    STARTÉR demontáž-čištění-montáž

    takže dneska opět startér rozebrán, vyměnil jsem to ložisko, jen pro zajímavost v ELIT Ostrava za 61,- smontoval a zatím točí jak má. Na dotaz kolik stojí komplet uhlíky i s tím držákem - 799,- což už je jakš takš solidní cena.
  14. Mart-in

    STARTÉR demontáž-čištění-montáž

    á tak to bude možná ono, 24 jsem neměl vůbec rozebranou a proto to asi celé ještě nějak drželo vcelku. Chystám se to zítra znovu vytáhnout a ložisko určitě vyměním. Doufám že není problém s jeho sehnáním a bude v každém lepším servisu.
  15. Mart-in

    STARTÉR demontáž-čištění-montáž

    když se podívám na ten obrázek z Etky kde je celkový pohled na startér tak já jsem měl díly č. 10 a 11 spojené a celé držely v dílu 20. Když jsem je chtěl vysunout ven tak to nešlo, vždy jen o kousek a vzápětí to zase zajelo dovnitř. Asi jsem ještě něco nepovolil co drží díly 10 a 11 pohromadě popř jestli je tam něco co to drží s 20. Nevím jaký vliv na to má díl 21 nebo ty dva kroužky 812 u pastorku.
×