Přejít na obsah

mmazalek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    44
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli mmazalek

  • Narozeniny 15.11.1989

Kontaktní metody

  • ICQ
    273550040
  • Skype
    mmazalek

Oznámení mmazalek

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Zdravím chlapáci, tak jsem si koupil dvoutunerovou Audienci MP3 , za původní první audienci. Auto mám z přelomu roku 2005/6. Co s dvěma tunerama když je v autě jedna anténa sem se tu dočetl a už vyřešil, ale druhý den(skoro třetí) od instalace přijdu k autu a baterie měla něco kolem 8V, po nastartování přes kabely dobíjí jak má, baterka by měla být taky o.k. nemůže mě ta nová audience vybíjet baterku skrze gateway? Pročetl jsem tu toho dost, ale na tohle jsem nenarazil. Díky za odpovědi.
  2. Takže jsem vyměnil Lambdu za další novou od značky NGK. Přidávám video z chodu. Ještě jsem nebyl auto projet. Ale nechal sem ho kompletně zahřát na provozní teplotu a vypadá to super! Přidávám opět video z diag. Je tam vidět obrovský rozdíl v regulaci lambdy oproti předchozím videím. VID_20180317_115355.mp4
  3. Já měl německou OEM kvalitu a evidentně je to spíš nekvalita. Ale nechci to zase tak hanit. Mám nejspíše smůlu na kus. Věřím že s novou NGK to bude v poho... Jen teda opět sundávat celé sání kvůli přístupu bude mazec. Ale co nadělám :-D
  4. Objednal jsem druhou sondu od NGK, uvidíme po výměně, ozvu se jak to dopadlo. Měnit budu nejspíš až o víkendu. Nicméně opravdu pokud je současná sonda odpojená, auto jede dobře. Po připojení, a smazání chyb z diag., než ji odpojí řídící jednotka, je to peklo. To mám pocit, že motor zůstane za mnou na silnici.
  5. Sonda není originál ale kvalita OEM z Německa ( cena cca 3100,-) byla i s konektorem komplet, kupoval jsem ji v kelly. Právě nějakou univerzální jsem nechtěl. Váha vzduchu je dle hodnot myslím o.k. Přikládám ještě dvě Videjka. VID_20180313_174654.mp4 VID_20180313_173636.mp4
  6. Mám octavii II. Omlouvám se za blbé umístění k Oct.III. Do el. jsem to zařadil, protože když kupuju Lambdu v jakýmkoli int.obchodě, vždy je v sekci elektrika(čidla, senzory, snímače a pod). Tak pokud je to blbě, omlouvám se podruhé.
  7. Zdarec pánové, mám na vás dotaz. Mám motor 1,6 , 75kW, typ BSE . Měnil jsem svíčky a Lambdu před katem. Puvodní Lambda vůbec nepracovala a ihned po smazání chyby na diagnostice se ukázala znova. Po zapojení nové to vypadá že si lambda myslí, že mám neustále bohatou směs. (Nebo chudou). Po chvíli trápení motoru, diagnostika vypíše chybu o bohaté směsi, a po dalších pár minutách o špatné lambdě. Pak už ji ŘJ odpojí. Když ji odpojím já ručně, nebo ŘJ, motor si přede jak kotě, žádné třepání, ani vynechávání zapalování. Přidám sem fotku a video, ať můžete kouknout co to dělá. Co s tím? Reklamovat sondu? Nebo vás napadá jiná příčina problémů? PS: ve videu se mi netřesou ruce, to se tak třepe noťas i s autem Díky moc za rady. VID_20180313_145536.mp4
  8. mmazalek

    výměna ABS

    Vím že už je to mrtvé téma, ale kdyby se náhodou někdo setkal se stejným problémem, tak byl studený spoj na plošňáku u napájení motoru ABS jednotky, stačilo rozebrat, očistit, odsát starý cín, dát nový a pořádně zapájet, celý dekl pořádně zalepit těsnícím tmelem a dát zpět do auta :-)
  9. Zdravím vás, takže po výměně spínače spojky auto zatím nechcípá, ale mám najeto jen cca 20 km, takže uvidím přes týden až budu denně jezdit. Nyní se otáčky při deceleraci pozastaví u 1000 otáček, a pomalu klesnou na volnoběh. Toto to předtím nedělalo, ovšem jsem si toho nevšiml.
  10. Čidlo teploty je ok (měřeno přes vag- spollujezdec noťas na klíně a od studena až do zahřátého motoru ok.) EGR ventil, pokud vím tak tenhle motor nemá, dočetl jsem se to i někde tady na fóru. (můžu pohlledat) Nyní jsem shodou náhodou zjistil, že mi nefunguje spínač spojky, je to velký problém? (tempomat nemám)
  11. Tak bych opět přidal svojí troškou do mlýna. Zdechá mi to už i bez klimy. Ale začalo to až tento týden. Nevím zda založit jiné téma nebo ne. Zdechne to nejčastěji při zařazené 2 nebo 3 , při sešlápnutí spojky, a pádu otáček z cca 2000-3000. Kdyz jsou otáčky výš, nechcípne, když níž, taky ne. Rozvody, oleje, svíčky, chladicí směs, vše je nové, dle diagnostiky vše v pořádku, zkoušel jsem podtlak, a ten se drží ještě chvilku po vypnutí motoru, takže bude asi v poho. Jinak jsem si všiml že na plyn začíná v těch 2-3 tisících otáčkách pocukávat. U benzínu je to taky znát ale jen velmi jemně. Začínám mít obavu, že mě fabijka někde nechá.... Ale zase když už by to chciplo definitivně, snad to ukáže diag, co s tím je. díky za rady zdejší odborníci.... Snažím se vyhledávat info sám, ale jak zjišťuji, je to celkem ojedinělý problém.
  12. Skrz kódování jsem prošel všechny jednotky v autě, a akorát v konfortce nebyly nakodovany okna, který ale fungovaly i tak, upravil jsem kódování a chytlo se, nicméně ve funkci žádná změna nebyla. Co nevím, tak jaký mam mit kódování na motoru, jelikož i ve visu 4.5, můj motor uvedenej není ( typ BUD, 1,4 16V, 59kW
  13. Díky za odpovědi a snahu nám pomoci. Takže ještě zkusím vyčistit klapku, uvidím co to bude dělat pak. Nicméně auto zatím dělá stále to samé, bez klimy jezdí bez problémů, po zapnutí klimy při poklesu z vyšších otáček do volnoběhu chcípá. Sem tam se stane že to motor udrží a nechcípne, ale je to spíše náhoda a boj motoru se dostat zpět do volnoběžných otáček. Diagnostika stále mlčí a dle ní je vše ok. Ještě jsem nenapsal že jezdím na LPG montované přímo škodovkou (Landi renzo) ale problém je při provozu na lpg i benzín, chová se to úplně stejně. Takže tam zakopaný pes nebude.
  14. Zdravím, tak svíčky vyměněny, graf s otáčkami je taky na světě a čidlo jede naprosto přesně a bez přestávek. Nicméně jsem si vzpomněl, nemají se zvednout otáčky pokud je auto na volnoběhu a zapne se klima? U mě po zapnutí klimy padnou tak na 500, zatřepe to lehce motorem a pak vyskočí na cca 1200 a vklidu klesnou do volnoběhu. Celej proces trvá tak 2 vteřiny než se to ustálí. Přijde mi jako by byla chyba v elektrice, a ŘJ motoru nedostane informaci o zapnuté klimě. Je možné že by mohla být tahle teorie správná?
×
×
  • Vytvořit nový...