Zdar kluci. Jsem tu sice jen hostem, páč mám Passata B 5,5. Může to být i dalšími příčinami, jako jsou podtlakové hadičky. Nevím jak Škoda,ale je to úplně stejné snad,tak většinou se hadičky prodírají o plast motoru, nebo o vše o co se třou a když je stěna hadičky už tenká, tak při podtlaku se hadička smršťuje a tím zneprůchodňuje tlak systému. Sám osobně jsem si měnil hadičky už dvakrát (najeto 220tis.). Pak kamarád řešil na Superbu,podobnou věc,jak uvádí kolega,který se domnívá,že závada je v elektrice. Závada se projevovala tak,že při studeném motoru vše o.k. Po ujetí cca 50km se rozsvítili kontrolky nebo jen žhavení a motor zhasl. Po chvilce nastartování vše o.k. a zase po pár km problém. Pořád stejné problémy se zhoršovaly až tak,že nemohl auto používat na větší vzdálenost jak 30km od bydliště. Závada - povolující se kostra na hlavní jednotce vozu. Dotažená matice a vše o.k. Třeba jsem to tu psal zbytečně a pak se omlouvám,ale příčin kolem toho je spousty,kdy ani wag neřekne kde je přesně problém