Přejít na obsah

scholles

Uživatel
  • Počet příspěvků

    13
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

626 zobrazení profilu

Oznámení scholles

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdar. To pískání, není slyšet spíš někde kolem B sloupku? Respektive u spolujezdce mezi dveřmi a B sloupkem? Pak mám pár rad, ale nechci tu psát naprázdno, takže kdo má případné příznaky, ať se ozve. Mám sice Passata, ale to je stejný
  2. Je otázka,co způsobuje to žloutnutí. Já se s tím nikdy nesetkal a to fakt neřeším co je to za světla. Ledaže by pak někdo použil na čištění nějaký sajrajt,fakt nevím,ale nikdy jsem to neviděl.
  3. Přesně tak, zjednodušeně řečeno. Jinak všechny řeči kolem o chemii, kouzlech a čárech je jen blábol pro prodávajícího
  4. No vidíte. Kdo nezkusí nepozná,ale nic takového se s tím neděje. Někdo to někde vypustil z hlavy a žloutnutí se řeší všude . A toto poškození když budeš řešit brus papírem pod vodou,tak si nezapomeň vzít tak 14dní dovolené. Ale pravdou je,že to uděláš,to jo bez pochyb
  5. Hele dělám to po vesnicku. Vyndám světlo,vytahám žárovky a motorek na naklápění. Pak do světla prdnu tak 2dcl čističe na okna-normální na domácí okna, a doleju tak půl litru teplejší vody. Ve světle s tím míchám a veškerý bordel se pustí a několikrát ho pak vypláchnu vlažnou vodou,aby zmizel hlavně bordel a mydliny. Musí zkrátka do světla čirá voda a ven taky. Pak okamžitě světlo hodím na topení,aby voda rychle uschla. Světlem moc nemel a měj ho stále v pozici plexi ke stropu. Tím předcházím zanechání vodního kamene na plastu zevnitř nebo parabole. Nevím jestli jde rozebrat jako originálním způsobem, ale v troubě jo, to moc nedoporučuji,nebo spíš je to zbytečná akce pokud nechceš něco uvnitř měnit. Po jakémkoliv leštění to tak dělám a vždy jak nové
  6. Přímo na autě? A to jsi nic nepoškrábal? Nebo co je to pod tím světlem na nárazníku...
  7. Zdar kluci. Jsem tu sice jen hostem, páč mám Passata B 5,5. Může to být i dalšími příčinami, jako jsou podtlakové hadičky. Nevím jak Škoda,ale je to úplně stejné snad,tak většinou se hadičky prodírají o plast motoru, nebo o vše o co se třou a když je stěna hadičky už tenká, tak při podtlaku se hadička smršťuje a tím zneprůchodňuje tlak systému. Sám osobně jsem si měnil hadičky už dvakrát (najeto 220tis.). Pak kamarád řešil na Superbu,podobnou věc,jak uvádí kolega,který se domnívá,že závada je v elektrice. Závada se projevovala tak,že při studeném motoru vše o.k. Po ujetí cca 50km se rozsvítili kontrolky nebo jen žhavení a motor zhasl. Po chvilce nastartování vše o.k. a zase po pár km problém. Pořád stejné problémy se zhoršovaly až tak,že nemohl auto používat na větší vzdálenost jak 30km od bydliště. Závada - povolující se kostra na hlavní jednotce vozu. Dotažená matice a vše o.k. Třeba jsem to tu psal zbytečně a pak se omlouvám,ale příčin kolem toho je spousty,kdy ani wag neřekne kde je přesně problém
  8. Sorry,certifikát tedy nemám,ale ty světla máš nedoleštěné. Zajímala by mne cena co si zato pán vzal. Tady je moje práce bez použití extrazázračných přípravků. Dělám to 5 let a nikdy žádná reklamace zažloutnutí či podobného.
  9. Teď jsem dělal známému. Už jsem jich udělal spousty a nikdy mi žádné nežloutlo a to už to dělám tak 5let.
×
×
  • Vytvořit nový...