Přejít na obsah

El Burro

Uživatel
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení El Burro

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím potřebuju poradit , vyměnuju matce na autě dvouhmotový setrvačník jelikož jí rachtal dost dlouho no a teď sem jí musel přitáhnout na laně.Převodovku sem sundal vše připravený,dvouhmoťak sem měl už nějakou dobu doma koupený je to LUK,na autě se ukázalo že je Sachs no a pak když sundám přítlačák a lamelu tal to zkoušim do toho nového LUKa a lamela by tam šla ale ten přítlačák tam nechytím je to trochu jiné a jinak ty dvouhmoťáky mají stejný průměr 280 mm,teď de o to jestli je úplně jiný nebo se jen liší od Sachsu,jestli stačí když koupim spojkovou sadu od LUKu kterou to stejně chce a nebo musim shánět i jinej dvouhmoťák? Potom ještě ten starý setrvačník mi nejde pootočit tak abych se dostal na ty šrouby a povolil ho od té klikovky jde to hrozně blbě páčit za ty šrouby šroubovákem. No a poslední věc když sem vyndaval spojkový váleček tak vyteklo něco kapaliny a ta manžeta je utržená,když ho ale stlačím tak se normálně vrátí,musím koupit teda i nový váleček? Děkuji za rady matka na mě hrozně spěchá protože to auto vydělává tady sou fotky : http://el-burro.rajce.idnes.cz/Octavia_2_Dvouhmota
  2. Tak lidi nakonec motor musí ven je to prasklé zezadu držák u bloku naštěstí ten kousek se neztratil takže pude přivařit.Tak pokud jste to již někdo dělal tak prosím napiště co vše musím poodpojovat abych motor vytáhl a dotaz lze motor demontovat bez převodovky jako tomu bylo u starších VW?Nebo jestli víte kde na netu je servisní manuál na OII tak to by se také hodilo díky za pomoc
  3. Aha tak díky no ještě v tom nejsem tak znalý takhle novější auto dělám poprvé ty předtím klimu neměly.Takže max nepude klima to by zas tak nevadilo prozatím
  4. Tak jo kdyžtak nevíte kde nějaký návod na vyčištění toho EGRu?Potom ještě je tam utrhlé toto je to u toho spoje trubiček cooleru myslíte že to nevadí?Nic stoho neteče a potom je tam ta bouchlá trubka ale to by snad nemělo tolik mít vliv tolik zmáčklá k sobě zas není
  5. Jo a pomohlo by ten EGR zaslepit?Jinak je někde návod jak na to?
  6. Potom ještě tady se objevil olej je tam nějaké těsnění nebo proč to začalo prosávat ten olej?Díky
  7. Zdravím máma měla nehodu zajela do hluboké škarpy odneslo to pár věcí ale nejhorší je že jak dostal motor ránu zespodu tak praskl držák generátoru viz fotky.Pojišťovna a likvidátor to napsaly jako totálku po zjištění závad z Přerost a Švorc,že prý by se musel vyměnit celý blok motoru a to přesahuje cenu vozidla.No auto sme si nechaly že ho opravím ,že půjde motor ven a uvidí se co dál.Po rozebrání věcí okolo jsem koukal a držák generátoru by měl jít po demontáží alternátoru a té pumpy co je pod ním normálně demontovat a vyměnit za jiný neprasklý jako tomu je u starších motorů VW (1.6TD,1.9TD) .Potom ještě kryt rozvodů je prasklý je to vidět.Bohužel v Elitu kde mám slevy jsem na internetovém katalogu ten držák gen.nenašel tak nevím jestli ho mají případně kdybyjste ho někdo měl tak koupím.Poté by snad mělo jít motor přizvednout a přišroubovat a bude vše ok,co myslíte?
×
×
  • Vytvořit nový...