Nazdar kolegové. Mám taky 2.0 TDI 81kw 6kv. Čipované při 35tis. Nyní 125 tis. Čip provedl Zdeněk Hájek TDI Fun. Do teď auto bez jakéhokoliv problému. 170 koní /370 NM. Dokud bylo auto v záruce tak jsem se s tím raději nechlubil . Do teď to je parádní zážitek když se dá auto použít do 4000 otáček. Já nemůžu jinak než doporučit. Spotřeba dle tankování za 5.3 pokles podle mě tak o 0,2-0,3.
At už manuální nebo automatická, důležité je na začátku auto pořádně profouknout od horkého vzduchu, potom co to stálo na sluníčku. Pak až zapnout klimu s vnitřním okruhem. To je asi, nejrychlejší možnost. Ale to je OT.
Já jsem otci zařizoval úpravu v podstatě stejného motoru. Rozdíl je znatelný. Upraveno u TDI fun včetně odstranění problému s teplým startem. O kterém ani otec nevěděl. Pak si to u mě pochvaloval jak mu to startuje na na první břink.
Zkušenosti klasické jako u solidních úprav. -3-4dcl/100km. Táhne klasicky do otáček. Motor v tahu neumře a jede dál. Pro 4x4 si myslím že je to vyloženě žádoucí úprava. Při celé úpravě jsme byli u toho k práci a vystupování pana Hájka (TDIFun) nemám. Bylo vidět, jak ho tato práce baví.
Více o úpravě v příloze.
OCT_4X4_BKC.pdf
Jak se dostanu ke skeneru přiložím fakturu za opravu. Možná ještě foto zadek předek. Blatníky se měnily ve předu. V zadu to trochu chytla podlaha pod rezervou. Na první pohled to ani nebylo poznat. Více prozradí až foto.
Ahoj, nedávno jsem musel začít řešit své rozbité auto. V protisměru usnul řidič a chtěl do našeho pruhu. Takže čelní naráz. (už skoro dobrzděno) a ze zádu tomu pomohl ještě další nepozorny řidič. Takže nehoda typu sendvič.
Obracím se na Vás s prosbou na ohodnocení opraveného havarovaného vozu. Je zde na fóru někdo, kdo by mi mohl pomoct určit rozdíl ceny vozu před havárií a po ní v opraveném stavu?
Auto bylo při nehodě rok staré. Další informace rad dodám pokud se najde nějaká dobrá duše.