Přejít na obsah

ernest650ccm

Uživatel
  • Počet příspěvků

    17
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení ernest650ccm

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Jsem téhož názoru jak VAG BoBo. Zaměřil bych se na kabelový svazek, resp. když už bude "po smrti", tak rovnou na nafouknutou izolaci jednotlivých vodičů, které by byly záhodno svépomocí co nejdříve opravit. Každopádně (pokud na to sám nestačíš) bych nechal celý svazek přepájet (pokud nebyl rozmotaný a na některých vodičích je již nafouknutá izolace).
  2. Jen tak zběžně, co mě napadá: - máš dost chladící kapaliny? - co chladič, ok? Není přicpaný? - co termostat - funguje správně? Nezůstává viset zavřený? - co ti ukazuje teploměr? - spíná Ti sahara? - vypisuje Ti VAG nějaké chyby? Trošku se rozepiš, to cos napsal je na odhalení příčiny opravdu málo..
  3. Takže pokud Tě dobře chápu, tak jsou to hlavně zadní lemy? Pokud ano, není to zas tak náročné ani časově, ani finančně. Nicméně pokud jsi nikdy nic nelakoval, doporučuji nechat zkušenějším, příp. si nechat od zkušenějšího poradit. Ale každopádně to chce řešit, bude se to postupem času zhoršovat. Zadní dveře - záleží, kde to je. Pokud někde na okraji, řešil bych to stejně, jako ty lemy. Hele, je hezky, bude to všechno dobře schnout, takže i s prostojema mezi zasycháním kitu, základu, plniče a laku je to práce max. na víkend.. Edit.: češtin
  4. Tak to by byl hnus, velebnosti.. Když už s tím chceš něco dělat, tak pořádně - vybrousit, vykitovat, základ, plnič, metla, krycí lak.. A nebo se na to vykašlat a nechat být. Nicméně pokud tam jsou bublinky, s největší pravděpodobností je pod tím koroze.. A tu je záhodno řešit. Pokud totiž jen odstraníš tu bublinu, tak pod tím bude na plechu právě koroze, kdy tu nikdy jen tak zběžně neodstraníš, abys na to mohl použít korekční tužku.. Takže - buď to udělat opravdu pořádně, nebo se na to vykašlat (záleží na místě a rozsahu)..
  5. Asi takhle: pokud lak nebyl delší dobu ošetřován, je více než vhodné jej po delší době vzít voskem (příp. před tím ještě šetrnou leštěnkou) a to hned 2x po sobě. Tzn. umýt hrubé nečistoty vodou, pak kvalitním autošamponem, DŮKLADNĚ opláchnout, VYSUŠIT (njedřív vyždímanou houbou, pak např. utěrkou z mikrovlákna) a následně leštěnka a 2x vosk. Pokud už jde jen o udržování ochrany laku, postačí vzít jen 1x voskem. Jinak o kvalitě vosků Turtle Wax můžeme polemizovat - záleží, kterou řadu jsi použil. Konkrétně u TW na metalické laky se mi osvědčilo jej nenechávat zaschnout úplně - spíš jen tak 30 vteřin a pak víceméně ještě za polomokra rozleštit. Osobně používám (kromě jiného) McBrite a mám s tím nejlepší zkušenosti (cenově srovnatelné s TW) . Některým zde na foru se osvědčila i autokosmetika od Škoda Auto.. Pokud dodržíš výše popsaný postup spolu s kvalitní autokosmetikou, nemůžeš mít na laku skvrny. Maximálně špínu..
  6. AUB r.v. 2000 totéž - při 3000 ot./min. 100 km/h.
  7. Ano, to jsme pochopili, ale zároveň jsou to problémy, které s tím prostě souvisí a je potřeba je řešit. Pokud totiž budeš mít jiný motor, než je uvedeno v TP vozidla (typ, kód, jak chceš - na tom nesejde), tak jednak se Ti může stát, že v případě nehody nebude pojišťovna plnit škody způsobené nehodou (resp. ona plnit bude, ale poté bude plnění, které vynaložila, vymáhat po Tobě) a druhá věc je ta (když pominu neprodejnost vozidla), že Tě může zastavit hlídka PČR (či Policajný zbor u Vás), která má možnost vozidlo poslat na STK (alespoň v ČR ano), pokud bude mít podezření na závadu ohrožujcí BESIP (což v tomto případě je). Shrnutí - z právní stránky věci důrazně nedoporučuju. Z technického hlediska si odpověď také víceméně dostal..
  8. ernest650ccm

    MISS ALU

    Mastik> Tak tyhle kola jsou hodně fešácký..
  9. Možná prkotina, ale co vzduchový filtr? Je ok?
  10. Buď jak psal Ekkar, tedy dát z Fabie či Octavie, příp. koupit tu hydrauliku novou. Na druhou stranu je pravda, že na málokterém Fáčku to výškové seřízení světel funguje. Někde nad tím na STK oko přimhouří, jinde bohužel ne.
  11. Dotaz vyplývá víceméně z názvu - máte někdo zkušenosti s tímto výfukem na Fabii 1.4 16V 74kW? Pokud ano, jak se změní průběh výkonu / kroutícího momentu? Nejsou někde výkonové díry? Další věcí je technické řešení vnitřní výplně - je to klasicky vata, jako u laděných výfuků? Nečekám brutální nárůst výkonu, spíš bych rád trošku dřívější zátah, dalším hlediskem je zvuk (ne příliš uřvaný, spíš něco lahodícího sluchu ). A ano, vím, že tento motor je "točivý".. Ptám se víceméně informativně, uvažuji o jeho montáži, ale mám zkušenosti pouze s laděnými koncovkami u motocyklů. Díky za reakce k tématu.
  12. Nevím, nezkoušel jsem, ale vynaložené úsilí a finance bych spíš vložil do nákupu a montáže nárazníku RS, příp. GT..
  13. Provedení STK možná ne, ale problém může nastat v případě dopravní nehody, resp. následné likvidaci škod, kdy auto bude prohlížet likvidátor příslušné pojišťovny..
  14. Nerad probouzím již spící vlákna, ale nedá mi to: řešil jsem nedávno prakticky totéž (+ obligátně velkou spotřebu oleje, cca 0,75-1 l / 1000 km) u mé Fabie 1.4 16V 74kW, r.v. 2000, naj. 130 tis. km. Motor při jakékoli (i nízké) zátěži, v oblasti od 2500 ot./min. do cca 4000 ot./min. dost klepal (resp. "zvonil"). Sice ne v celém spektru, ale spíš přerušovaně. Zkoušel jsem leccos - tankovat N98, posléze i 100 oktan., sice se to vždy zplepšilo, nicméně nezmizelo to úplně nikdy a po natankování N95 to bylo opět to samé (taktéž nepomáhaly různé přísady do benzínu) . Zvláštností bylo, že při studeném motoru toto klepání prakticky nebylo znatelné, totéž při teplotách kolem 0°C (i při zahřátém motoru). Nicméně protože mě jednak vadilo pořád dolívat olej a navíc začaly být problémy s EGRem (netrvalo by zřejmě dlouho a ozvala by se i lambda), rozhodl jsem se pro překroužkování spolu s kontrolou hlavy. Ve výsledku to dopadlo následovně: nové pístní kroužky, repase hlavy (vyměněny 3 lehce přihnuté ventily, zbylé srovnány (některé lehce podpálené), 8 nových vodítek ventilů, 16 gufer) + kontrola těsnosti, těsnění hlavy, těsnění sání, výfuku, výměna oleje a filtru atd., rozvody jen kontrola (od jejich výměny neuplynulo ani 30 tis. km, vyměněny budou cca za 20 tis. km). Bratru celkem 10 000 Kč. NICMÉNĚ - motor má značně kultivovanjěší chod, táhne podstatně lépe od spodních otáček, klepání absolutně zmizelo (příčinou byly zřejmě právě ventily), olej nežere, EGR nesvítí. Prostě paráda. Od této akce najeto zatím cca 800 km, takže prozatím pořád ještě ve zkráceném záběhu, nicméně vše ok. Pokud se tedy někdo má v plánu toto auto nechat delší dobu, doporučuji podstoupit výše popsanou opravu. Shrutí - pokud klepe při zátěži, budou zřejmě načaté ventily. Auto pojede, ale klepání se bude postupem času zhoršovat. Porušené teflonové vrstvě na pístech bych to moc nepřisuzoval, ale je to věcí názoru. Tyhle 100 koňový mrchy prostě trpějí, pokud jsou podtáčené (jízda na 5. převod. stupeň po městě, prudké přidání plynu od volnoběhu apod.), pak se jim rády podpalují ventily. Ovšem pokud již při koupi tento motor při zátěži klepe, tankování N98 a výš už nepomůže. Už jen repase hlavy.
  15. Co vyčištění EGRu, zkoušel jsi? Může to být prostě i vadný EGR, např. uživ. Malta s tím má svoje zkušenosti (již několikrát měnil).. Mě pomohlo vyčištění, ovšem dle VAGu byl příliš NÍZKÝ průtok.
×
×
  • Vytvořit nový...