Přejít na obsah

paja k

Uživatel
  • Počet příspěvků

    14
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení paja k

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Byl jsem na VAG a ten nic neukazal.Včera jsem musel jet do Brna a ujel jsem 400km a po cestě zpádky se mně zdálo že to klepe míň.Rano zase traktor vím že tomu dávam zbrat ale cesta byla nutná!Taky jsem zkoušel točit s rzdělovačem a v jedné poloze to klepalo míň,ale zase to netáhlo.A ještě jedna věc když jsem měl roz. vačku tak po složení mně to na první natartovaní šlapalo jen na tří valce a musel jsem to tak třikrát nastartovat aby to šlapalo normálně jako bvy se to doštelovalo ma to tak být
  2. Ty hydro štely jdou vyměnit tak že povolíš vačku a řemenici na ní necháš i s rozvod. řemenem ona se vykolopí nahoru a jdou vyndat hydro štely. Taky jsem měl označenou polhu řemenice a rozvod. řemenu.Ted jsem to posunul o jeden zub a je to pořád stejné furt to klepe.
  3. Ahoj, zkus se ještě juknout na rozvoďák, jestli je naplý a není skočený o zub. Když je skočený o zub, tak auto ještě jede, ale blbě. Ještě si zajdi na VAG, tam by se mohlo něco objevit. Jinak už opravdu nevím Jinak jak píše stepo, mělo by to cvakat pár sekund, než se vše promaže. Osobně mám olej Total 15W40 a nemám sebemenší problémy. PS: kdy jsi měnil rozvody? 160tis km, to už by jsi je měl mít nové od 140 nemění se náhodou rozvody co cca 90 tis.??? takže až v 180 ne? Rozvody vyměna při 90tis rzvod. je napnutý jak poznam že to přeskočilo o zub mám skusit ho posunout o ten jeden zub?
  4. Tak jsem vyměnil hydroštely a přad to klepe tak už nevím co stím známý mi tvrdí že by to mohlo být předstihem co vy nato?
  5. Tak jsem vymenil olaj a klepání nepřestalo tak budu muset rozabrat hlavu vyměním ty hydroštely. Jen mně zaraží že to min klepe když jen jemně držim plyn a je jedno jake mam otáčky ,když přidám tak to začne klepat moc !Dneska se mně dokonce stalo že motor začal vynechávat a stratil uplně vykon.
  6. No já měnil lambdu (bosh origoš) na 1,8 a na štítku té lambdy bylo napsané jen pro modely 1,8 92 kW a 1?8T 110 kW. Dle názoru mého známeho v servise je lambdu lepší přesně kupovat pro daný model auta (nebrat univerzální atd.). Nevím, ale osobně bych si radči sehnal na 1,6. Ale fakt nevím. Skus napsat Cosbymu nebo tak...to sou machři Lambdu dej tu co tam má být, ty dělaj bordel narozdíl od váhy vzduchu, ta se třeba z HTP dá použít na 1,9TDi... Dám ,ale nevíte nekdo kde jí sahnat za slusný peníz.
  7. Potřebuji vyměnit lambdu da se použit na 1.6 lambda z 1.8 mam ji za dobrou cenu orig. bosh.
  8. No jestě zkusim vyměnit ten olej a uvidíme ten motor se mně nechce opravdu rozebírat.
  9. Mám tam nality mogul 10-40w uržený pro Škodovky a nalil jsem tam i kondicionér a klepe to vic v tahu na volnobeh to klepe jen málo Ahoj, mám to samé auto i ty závady sedí až na ty ventily, je možné, že je máš zakarbonováné a tím pádem se hydroštely neseřídí nebo je nějaký vadný. Já jsem myslel, že jsou u mého taky v tahu, ale jak se zavařilo sběrné potrubí, tak je to OK, dělala to ta díra a motor teď šlape potichoučku jako hodinky. Taky záleží, kolik máš najeto, táta dával jednomu zákazníkovi nové hydroštely na Golfa AEA a ten měl najeto kolem 200tis km a tam se ty hydroštelyrozpadly asi dva. PS: pro zajímavost, kolik tě stálo svodové potrubí? Mám najeto 160 tis. potrubí jsem koupil za 2 tis. to si mne nepotěšil ja mám podzdření na ten olej asi to nebyla dobrá volba ten mogul když se to zahřeje tak to klepe meně.
  10. Mám tam nality mogul 10-40w uržený pro Škodovky a nalil jsem tam i kondicionér a klepe to vic v tahu na volnobeh to klepe jen málo
  11. Prosím o radu mám 1.6 55kw mel jsem prasklé sběrné potrubí vyfuku a vadné čidlo teploty kolísaly otáčky vše jsem vyměnil otáčky jsou v porřádku, ale strašně mně začaly klepat ventily prosím o radu co s tím.
×
×
  • Vytvořit nový...