Přejít na obsah

Exon

Uživatel
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Exon

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Zdravím jaký význam má zpětný ventil na podtlakové trubce co vede do posilovače brzd? Mě to přisává přes ten ventil.. tak sem přemýšlel že bych tu trubku oddělal a dal tam nejakou obyčejnou hadici ale nevím jaký má význam ten ventil.. Díky
  2. Zdravím mám problém s manuální klimatizací po zimě nechadila tak sem zajel do servisu a nechal doplnit. Doplnily to a nechladilo to a řekli že je špatný kompresor klimatizace ale nezkontrolovali ani tlakový spínač jestli je dobrý tak nevím co si o tom mám myslet 7000 kč sa mě za kompreosr dávat nechce.. Nechali mě stím 2 dny jezdit jesti se to rozchodí a nerozchodilo se to žádné uniky se za ty 2 dny neprojevily chládící médium po těch 2 dnech odsáli a čekám na kompresor. Doma sem zkoušel jestli spíná spojka kompresoru ta cvaká dobře ale je divné že na konektor co má spínat spojku jde jenom 6V sice sem neměl natočený motor pří měření ale baterka je v dobrém stavu takže by tam mělo být 12V ne? Ještě jak mám prověřit ten tlakový spínač? Je tam 3 pinový. Našel jsem jenom jak ověřit 4 pinový.. Díky
  3. neni to sem sa díval a nakonec sem stím nic nedělal zase sa začly jezdit delší trasy a přestalo to....
  4. Tak tet zkus jiné čidlo nebo vyměnit zase ten olej jak to tu kdosi psal že to může být tím... Když ani to nepomůže návštěva nejakého dobrého autoelektrikáře. Jen mě zajímá čím to bude.. nakonec to bude nejaká blbost :-D
  5. Pin 1 + po zapnutí klíčku pin 2 kostra pin 3 jde signál do procesoru panelu přístrojů
  6. To já bych řekl zase že na to diagnostika nepříde :-) To by muselo být uplně v hajzlu.. Nech si změřit tlak paliva nebo rovnou zkus jiné čerpadlo.
  7. Projdi to ještě jednou všechno vystříkej to sprejem na kontakty a uvidíš. Mě už nic nenapadá čím by to mohlo být... Bud ti poradí nekdo jiný nebo to budeš muset dát nejakému autoelektrikářovi. Potom dej vedět čím to bylo celkem mě to zajímá..
  8. To je zajímavé do toho snímaču jde kostra a + ze spínačky ak bych to zkontroloval a potom jde z něho ještě jeden drát a to přímo do palubovky sice ještě přes svorkovníce, 14-pólová, v motorovém prostoru vpředu vlevo (černá). to bych zkusil projít... Co to píše za chybu? Jaké je její číslo?
  9. ok vyzkoušám já sem sa akorát na něho ddíval a zatím se mě moc zanesený nezdál ale zkusím to odpojit a uvidím...
  10. vyměn ten ventil nebo aspon ty gumičky na něm nový ventil cca 100 kč když ho tam budeš dávat tak ty gumičky trochu potři naftu. Zkoušel si dotahovat tu plastovou blbost na spodku filtru nekdy bývá povolená...
  11. Taká blbá otázka zkoušel jsi projít ten kabel od čidla jestli není nekde narušený a nejde třeba otřesama do zkratu?
  12. Zdravím mám taký problém že mě občas začne škubat auto. Nejvíc se to projevuje na 2 stupni při otáčkách cca 1100 - 1400 to dokáže rozhoupat auto celé a je to dost nepříjemné na 1 a 3 už není to cukání tak časté ale když se to projeví tak jenom nepatně už to nedokáže rozhoupat celé auto. Měnil jsem palivový filtr + ten ventil při studeném motru mě tam nekoluje žádná bublinka ale jak se to zahřeje tak jich tam už pár je ale to jsou vyloučil že by to mohlo být tím protože to cuká i při studeném motoru. Bublinky tam byly i před výměnou a cukalo to taky před výměnou. Předvstřik je v pořádku a vag žádnou závadu nevypsal a auto startuje dobře a jede vpohodě v celém rozmezí otáček ale občas prostě cuká. Čím by to mohlo být nebo co mám ještě přeskoušet? Díky za rady EDIT: A ještě když to začne cukat tak jsou dvě možnosti bud rychle přidat plyn a vytočit to nad 1500ot nebo jet na volnoběh když přidám hned plyn tak to jde hned pěkně do otáček, ale jak jedo prstě v tom rozmezí otáček cca 1100 - 1400 tak to občas cuká
  13. sekl sem se založil sem to potom v sekci octávky ale smazali mě to tam a né tady.. filtr je nový + ventil a spony kde to může přisávat nechcou sa mě měnit hadice nejsou zrovna nejlevnější
  14. Zdravím Občas mě začně cukat auto nejčastěji je to při zařazeném 2 stupni to se auto rozhoupe celé občas to udělá i při 1 ale to málokdy nejčastěji při té 2. na dalších rychlostních stupních to nic nedělá aspoň nejde nic neobvyklého poznat. Jediné věci které sem si všiml je že sem měl celkem ve velkém množství bublinky v palivovém potrubí co vede z filtru tak sem ho vyměnil + ventil a spony sem tam se tam nejaká menší bublinka objeví, ale nevím jestli to může mít souvislost stím občasným cukáním. Auto startuje normálně, předvstřik je vpořádku, diagnostika žádnou chybu nevypsala. Motor 1.9 tdi 66kw. Cuká to zhruba v rozmezí otáček 1200 - 1400. V jiných otáčkách to jede normálně. Prosím o rady co stím. :-)
×
×
  • Vytvořit nový...