Jump to content

Seabow

Uživatel
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

About Seabow

  • Rank
    Junior
  1. Uvidim co povedia v profituningu.....nie ja ale automechanik, ktory vie co robi....aj ja som prekvapeny, ze nejaky olej sa tam meni...vraj
  2. No ako pises nemusi to byt nutne ich chyba....ved kazda slusna firma, ktora sa tymto zaobera ma napr. na stranke, ze chipuje auto iba v dobrom tech. stave....asi som tam mal nieco "chytene" uz predtym a chip to uz len dorazil. Skoda, lebo auto ide inac skvele....inak dali to na triezve hodnoty: 207 PS a 280 nm asi kvoli prevodovke co tiez poukazuje na to, ze nenahanaju kone a nm bez ohladu na prevodovku, stav vozidla...atd....asi vedia co robia....nieco tam odislo....buduci tyzden dohodnem stretnutie, preveziem sa s technikom a uvidime
  3. Nie nie samozrejme az po zaruke, dal som si na to pozor
  4. Olej som menil na odporucanie mechanika kamarata...tiez som si myslel, ze ked to ma " suche" spojky tak tam nejde ziadny olej, este som ho upozornoval, ze je to 7 rychl. DSG nie 6 rych., ze on vie....este mi ukazoval ten olej.....DSG mozno radi trosku hladsie po vymene ale asi len subjektivny pocit V roku 2008 sa na trhu objavila aj 7-stupňová prevodovka DSG. Sedemstupňová prevodovka má hmotnosť iba 70 kilogramov, čo je o 23 kg menej a využíva iba dvojlamelovú suchú spojku. Prevodový mechanizmus sa skladá z ovládacieho modulu Mechatronics, v ktorom je elektronická ovládacia jednotka, elektrické hydraulické čerpadlo, 1,1 litra oleja a snímač otáčok motora. Samotná prevodovka sú vlastne dve prevodovky v jednom obale. V prvej sú rýchlostné stupne 1, 3, 5 a 7, v druhej 2, 4, 6 a spiatočka. V oboch dokopy je ešte 1,7 litra oleja. Na konci je dvojlamelová spojka so samostatným ovládaním každej lamely pre každú polovicu rýchlostných stupňov. Samotné fungopvanie je podobné ako v šesťstupňovej DSG. Pri zrýchľovaní je naraz zaradená jednotka aj dvojka, vo vhodnom okamihu sa prepnú spojky a kým auto ide na dvojke, polovica prevodovky už má nachystanú trojku a tak ďalej. Používatelia tejto prevodovky iste poznajú otáčanie v obmedzenom priestore. Manévrovanie dopredu a dozadu prebieha veľmi rýchlo, pretože aj vtedy sa prepínajú iba spojky, zaradená je totiž naraz jednotka aj spiatočka. Viac tu: http://www.autodielyskoda.sk/news/dsg-prevodovka-a-princip-jej-fungovania/ Takže som trosku googlil a najpravdepodobnejsie su: regulacia tlaku turba, váha vzduchu, EGR?...každopádne zájdem do servisu
  5. Zdravím, Mám 1.8 tsi s DSG rv. 2010 po chipe u profituning v SR, čiže firma s dobrou povesťou...ale po pár dňoch sa mi vyskytol taký problém.....pri akcelerácii na určitých prevodových stupňoch a pri určitých otáčkach mi s autom cuká, trhá akoby mu uberalo výkon, strašne ma to serie napr. pri predbiehaní. Čo je zaujímavé tak som to pozoroval zatiaľ len pri prudšej akcelerácii na 4 a 5 pr. stupni okolo cca....2500-3000 ot....od tých 4000-4500 ťahá už normálne. Auto ide ináč veľmi pekne citeľný nárast výkonu. Len akcelerácia a predbiehanie je v podstate nepoužiteľné ak nepreradí pri kickdowne na 3-ku alebo menej. O auto je starané.....výmeny oleja....pred pár dňami som vymieňal olej v prevodovke (60 000 km). Neviem či to robí prevodovka alebo niečo iné. Ešte som s tým nebol u profituning ale chystám sa. A ďalšia vec.....pri zapnutej klíme po pár minútach sa mi rozsvieti kontrolka EPC a motor ma utne a ide takmer skapať a trasie sa....zastavím vypnem, znova naštartujem a všetko ok...dokonca mi v servise povedali, že s autom nič nieje tak neviem. Nejaké nápady???? Dík
×
×
  • Create New...