Přejít na obsah

jh-pop

Uživatel
  • Počet příspěvků

    17
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení jh-pop

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahoj kluci , mám Fabii 1,9 TDI , po odšroubování "zátky šestihranu " při výměně je potřeba starý olej vytáhnout stříkačkou ? Nebo je na to jiný fígl ? Díky za radu .
  2. Díky za radu , snad dojdu k chybě . Pak napíšu , v čem byl problém.
  3. Zdravím , prosím o radu , měnil jsem repas serva , fungovalo , ale bylo hodně hlučné , reklamoval jsem a dneska jsem ho vyměnil za nový kus . Servo opravdu stichlo , jenom se mi teď rosvítila kontrola řízení (volant) , všechno funguje jak má , ale ta kontolka mě děsí . Nemáte někdo s tím zkušenost , nebo se musí nové servo načíst na VAG . Díky za radu už nevím , kde brát inspiraci .
  4. na ostatní kvalty je klid , dneska se bude měnit ten silenblok , co drží převodovku , Už fakt nevím , jestli třeba není problém v převodovce ?
  5. Zdravím pánové , já mám přesně opačný problém , při zrychlování na 1. a 2. stupeň se ozývají divné zvuku z motorového prostotu a převodovky a auto se rozklepe , ale to jenom v tom případě , když se rozjedu svižně , při jemném akceleraci je klid . Nejdřív jsme mysleli , že spojka (už měla taky svoje kilometry ) , tak jsme ji vyměnili a dělá to stále . Už se vyměnilo lízátko pod motorem , to samé . Auto najelo po chipu cca 60 tis. km a byl klid až teď . Už nevíme , kde může být problém . Mohl by někdo poradit . Díky
  6. Zdravím pánové , už dlouhou dobu sleduju Vaše téma a přidám taky kousem zkušenosti . S Fabkou 1,9 74 kw mám dlouhodobou průměrnou spotřebu 4,9 l/100 . Je to taková normální, běžná jízda , ne pila . Na spotřebu má velký vliv zahřátí motoru , rychlost a také samozřejmě ujetá vzdálenost . Pokud někdo jezdí okrsky 90-110 km a najede cca 20 km do práce , lehce se dostane pod pět . Pokud ale vyráží každé ráno ve městě se studeným motorem a ujede do 10 km , může se hravě dostat přes 6 l /100 km. A kde je ještě velký rozdíl je dálnice , 110 km do pěti , nad 130 třeba 5,5 a s rychlostí stoupá , jo a auto po chipu 92 kw . moje spotřeba je tady Spotřeba ŠKODA FABIA 1.9 TDI PD 74 kW / 100 HP .
  7. A co takhle se podívat na kabinový filtr ? Ta zamlžená okna tomu nasvědčují, že je řádně zanešený . Pak už jedině asi vyndat topení a řádně ho vyčistit . A venkovní a vnitřní cirkulace funguje ?
  8. Pokud nebudu počítat nižší výkon - 4Kw po chipu ( teda i před , nevím proč ) , tak je všechno zatím OK. Dokud se motor dokonale neprohřeje, tak topení nabíhá opravdu vlažně , ještě že tam jsou vyhřívaný sedačky . Pokud Ti to špatně topí i po zahřátí motoru, tak bych asi taky hledal chybu někde v radiátoru . Nebo ještě pořádně odvzdušnit systém
  9. Tak jsem to taky zkusil sledovat a poznatky jsou takové , venkovní teplota +1 st. , 6 km zahřáto k první čárce , 12 km ne úplně ale ručička na 11, 16 km zahřáto ručička na 12 , rychlost cca 100 km otáčky 2000 . po dojezdu spotřeba 5,3 l. a to bylo s EGR ON .
  10. Napadá mě , nemáte někdo zkušenost se clonou na odvětrání přední masky , třeba jako tady ? http://www.obautodily.cz/eshop/skoda-fabia-facelift/plexi-ofuky-oken-zimni-clony/skoda-fabia-zimni-clona-predni-masky-horni-id:845.eshop . Pokud se jezdí krátké trasy , nebo město , mělo by to mít v zimě účinek
  11. Zdravím pánové , Tak musím také přinést nějaké malé zkušenosti s mou Fabkou 1,9 TDi 74 kw . První věc , co mě překvapila byl výkon před chipem cca 68 kw . Je pravda, že auto má víc jak 10 let, i když najeto jen najeto 120 tkm. Po chipu 88,1 kw 305,63 Nm . Pak se vyměnila váha vzduchu a je tam 91.7kw 317,54 Nm . Z důvodu koroze původního výfuku , jsem teď provedl výměnu za orig. RS - a úprava plastového podběhu ( odvětrání IC ) auto jede lehčeji . Teď ještě zaslepit EGR podle Kibiho ( byl sice čištěn, ale .... ) no a pak začít přemýšlet , kde se ztratily koně . Přikládám video zrychlení z letiště
  12. A ty s máš s instalací výfuku RS nějaké zkušenosti ? Já prohledával forum a nikde jsem nenašel, že to tak někdo dělal, což se mi zdá divný
  13. Zdravím pánové, tak při prohlídce na rampě jsem zjistil , že oba dva díly tlumiče výfuku u mé Fabky 1,9 TDi jdou do kytek. Vymyslel jsem si náhradu za výfuk Fabie RS , tzn. koupit středovou trubku, ale průměr výfuku RS je 55 mm, jenže za katem je jenom 50 mm. Jak řešíte tento přechod. Existuje nějaká svorka, nebo redukce bez nutnosti vaření ? . Je tam ještě nějaký zádrhel, který se musí řešit ? Díky za radu
  14. Zdravím Vás pánové , prosím o radu , už nevíme kde hledat chybu, přečet jsem celé fórum a nenašel jsem podobný problém . Po nějakém čase po výměně levého vnějšího kloubu poloosy, ložiska, horních uložení u mé Fabie 1,9 TDi je slyšet "vrnění" od předního levého kola. Zvuk se projevuje pouze při jízdě rovně , nebo při zatočení vlevo, pokud zatočím vpravo, přestane to . Už jsme měli hodněkrát kolo dole, jestli nebude někde něco dřít , ale ne. Dělá to i na jízdu na neutrál . Nemá někdo nápad, v čem by to mohlo být ? please
  15. Dnes se mi na palubce rozsvíta kontrolka ABS + ASR, po kontrole pojistek to svítí stále Nemá někdo v okolí Liberce VAG , aby mi mohl zjistit chybu ? Díky za pomoc
×
×
  • Vytvořit nový...