Jump to content

NoiseR

Uživatel
  • Content Count

    691
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

NoiseR last won the day on July 12

NoiseR had the most liked content!

Community Reputation

23 Excellent

About NoiseR

  • Rank
    Profesional
  • Birthday 12/28/1981

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.skoda-dily.cz

Recent Profile Visitors

1,654 profile views
  1. Typicky to byva bud nejake cidlo nebo vadna jednotka ABS, prip. kabelaz - chce to diagnostikovat. Dobre diagnostikovat, mrknout do merenych hodnot apod.
  2. Rocker: psal jste neco o tom, ze si snad delam srandu, nechapal jsem - a doted nechapu proc. Problem v tom, abychom Vam dil vymenili bez dalsiho zaplaceni, byl ale na Vasi strane - my jsme schopni poslat dil tak, ze si kuryr rovnou vyzvedne zpetnou zasilku pri doruceni noveho dilu a odpada tak nutnost duplicitni platby - jenze Vy jste jej nemel u sebe, abyste jej kuryrovi predal - pouze jste jej chtel dodatecne poslat zpet k nam - je to naprosto jednoduche. Nechapu, co je na bodu c. 1 usvedciveho - Proste pokazde, kdyz bych znovu chtel nekomu neco poslat na dobre slovo, me majzne pres hlavu statistika z minulosti, kdyz jsme to bezne delali - ze se to fakt nevyplaci... - takze to neudelame...
  3. :) nevim, co je na tom nepochopitelne, v jednu chvili jste mel dva kusy dilu, my je chteli mit oba zaplacene pro pripad, ze by se nam jeden nevratil. Takze ne, nedelam si legraci - nevidim na tom nic vtipneho. Ja nevim, jak to, ze nekomu verite a poslete mu dil "na dobre slovo" a budete doufat, ze Vam ten jeden vrati, ac ho k tomu uz nic nenuti, souvisi se zakaznickym servisem - to jsou dve naprosto odlisne veci. A verte, ze bych to rad delal vzdycky, ale statistika z mych zkusenosti s touto praktikou "posilani na dobre slovo" me mlati pres hlavu pokazde, kdyz to chci znovu udelat :) Mozna jeste budu rad, kdyz mi vysvetlite, co jsem chtel zkreslit jako petilety - nejak to nechapu. Myslim, ze jste nepochopil rozdil mezi: 1. zaplatit drive, nez odesleme = cekame na platbu a pak teprve odesleme (teto podmince nevyhovuje dobirka) 2. zaplatit dil kdykoliv, nez jej dostanete (menim formulaci, aby Vam byla pochopitelnejsi) = proste ten dil nebudete mit drive, nez ho zaplatite (tzn. muzete platit napr. dobirkou a nic to neprodlouzi, co se dodani tyce) = proste mate zaplaceno tolik kusu dilu, kolik je momentalne u Vas
  4. Dobry den, nikdo po Vas ale nechtel dil zaplatit drive, nez ho posleme, my jsme pouze chteli dil zaplatit do doby, nez nam dodate ten puvodni. Jestli jej zaplatite dobirkou/prevodem nebo online kartou, to uz je Vase volba a jsou zde dva zpusoby platby, ktere termin dodani neprodluzuji. Pisete o vraceni vsech polozek na fakture, ale o tom nikdo nemluvil - mluvili jsme pouze o jedne polozce na fakture - o jednom dilu, ktery jste zakoupil jako celek. Fajn den.
  5. Ten termostat je dost zvlastni, protoze jsme ho bezne drzime skladem a nas jediny zdroj je OE sklad Skoda auto. Plno dilu ze Skoda chodi jen v pytliku, ale co jsem ja videl, byva alespon brandovany (minimalne etiketou). Je mozne, ze jich prislo vic v jednom baleni, pak to vyskladnuji vse v jednom pytliku, my to samozrejme rozbalime a ukladame po kuse, coz by v tomhle pripade davalo smysl, ze kdyz to nasledne nekdo vyskladnoval, tak to dal do zip sacku. Mate foto toho dilu? Vzhledem k tomu, ze my vzdy trackujeme kompletni cestu dilu na sklade, si troufam pri prohlizeni historie tvrdit, ze neni mozne aby nemel znaky vw group a identifikaci dilu. K te objednavce 11.6.-17.6.: objednal jste 11.6. v 17:45 (to uz nas web 100% nepsal, ze skladem do druheho dne - takovou hlasku mimochodem ani nepouzivame - psal, ze pokud objednate nyni, odesleme ve ctvrtek 13.6.). Nicmene (jak uz to tak byva, kdyz se nas snazim hajit :)), nam bez varovani vcas nedorazil OE tuk kloubu poloosy, zdrzel se o den a odeslali jsme az 14.6., coz je zdrzeni jeden den a za to se omlouvam. Zbytek uz byl tim, ze byl vikend: https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/DR4092164242C
  6. To je ale prece v poradku, cenova politika je kazdeho vec. Otazka je, jak se pak resi potize, jake sluzby Vam nabidnou atp. Alza taky prodava nektere produkty o moc draz nez konkurence a prodava - protoze nabizi sluzby. My jsme nikdy netvrdili, ze jsme nejlevnejsi - jsme tak levni, abysme nebyli drazi, ale zaroven dokazali investovat do kvalitnich zamestnancu a rozvoje firmy, do skladovych zasob, abychom dokazali pokryt nejake potize z nasi marze apod. A v neposledni rade, abychom mohli investovat miliony korun napr. do virtualni garaze, kterou pak prave ti, co jdou pouze po cene vyuzivaji tak, ze u nas vyhledavaji a nakupuji na gumexu a podobne :) Ne, vazne, proste radi nabizime neco navic lidem, kteri si uvedomuji, ze cas jsou penize. Vzdycky byly a budou dva pristupy - bud si toho velkou cast udelam sam (napr. vyhledam, zjistim, nactu, co kam patri atp.), koupim levne a vydrzim cekat dva/tri dny, nez mi to dorazi, a kdyz bude problem, cekam tri dny na odpoved na muj dotaz... ..nebo to proste nechci resit, protoze vim, ze za hodinu vydelam vic nez 200,- Kc, ktere dam nekomu, kdo to udela za me, a nasledne mi to do druheho dne doruci, a kdyz bude problem, okamzite ho resi - komunikuje. A je kazdeho vec, jak to ma. Ja se treba radim k te druhe skupine a verim, ze trend je takovy, ze se ta skupina rozsiruje na ukor te prvni.
  7. Jeste jsem tam skocil vyfotit tu stejnou spojovaci tyc stabilizatoru, co jste fotil...
  8. Nezlobte se na me, ale myslim, ze tu mame k dispozici o moc vetsi vzorek dilu Lemforder nez Vy, prosel jsem se ted par minut po sklade a nahodne vycavakal nektere Bosch/Lemforder a jedno SKF, co jsem zaznamenal...
  9. To, co rikate, muzu potvrdit, je to standardni postup, ktery nas logicky kryje. Mohli bychom sepsat knihu o tom, kolikrat jsme neco poslali na cestne slovo a kolikrat z toho se nam uz nic zpet nevratilo. Co se tyce casu, je to uplne stejne, jestli dil platite nebo ne, nic to neprodluzuje, takze rychlost vymeny neni v tomto pripade relevantni argument. Jakrikam, snazime se odlisovat od konkurence zejmena servisem, takze zatimco u jakekoliv jine velke firmy by bylo nutne vratit CELOU SADU, protoze se jedna o jeden dil a jednu polozku na fakture, u nas to nutne nebylo, navic jsem presvedceny, ze cela vec probehla z nasi strany maximalne rychle. Zkuste nekdy napsat mail s reklamaci, volat na mall.cz, jejich reakce obvykle trva cca dva az tri dny, pak by trvali na vraceni a pak by do nekolika dni expedovali novy dil. Cela zalezitost by trvala, hadam, cca tyden minimalne. Verim, ze v popisovanem pripade byla nase reakce a reseni maximalne korektni a vstricna a to prave proto, ze lidsky chapeme, ze je to pro Vas neprijemne a snazime se to vyresit co nejrychleji a pro Vas nejsnazsim zpusobem.
  10. Jinak obecne k prebalovani zbozi - ja vlastne vubec nechapu, jak to nekoho muze napadnout. Neznam jedineho PRODEJCE rozumne velikosti (nebavime se o autodilech o velikosti jednoho cloveka na pochybnem nebo zadnem miste, co prodava na bazosi a sbazaru), ktery by to mel zapotrebi a vyplatilo se mu to. Pokud si nekdo predstavuje, ze si kdokoliv nechava tisknout znackove krabice a pak vypaluje do zeleznych casti cinskych dilu cisla dilu napr. Sachs, aby "to sedelo", a on za hodiny prace vydelal o par stovek vic, prijde mi to zcestne. Jedina moznost tedy zustava ta, ze lide jdou po cene a jsou ochotni nakupovat zbozi z totalne pochybnych zdroju, kde je to teoreticky mozne - v tisicich kusech se to asi uz vyplati. Ale uvedomte si, ze pokud nejaka spolecnost velikosti nasi ma obrat nekde kolem 12+ milionu korun mesicne, vazne nema zapotrebi riskovat pravidelny a zaruceny zisk, svoji 10+ letou povest proto, aby vydelala na jednom dilu, ktery nakoupi z neoficionalni distribuce, o par procent korun vice. V celkovem meritku je to pro takovou spolecnost rozdil v zisku ve vysi zlomku procenta za mesic = nezajimave na to, co vsechno se riskuje, jak slozite to je.
  11. Dobry den, to me mrzi, ano, stava se to a vime o tom - je to dane objemem expedice - prumeru expedujem 600-900 objednavek denne, takze tu "protece" tolik zbozi, ze se presne to, co popisujete, muze stat - a nikdo si toho u nas nevsimne. Vetsinou k tomu dojde tak, ze dodavateli nekdo vrati dil, ten jej poradne nezkontroluje a znovu prodava - to same se muze stat u nas, pokud nam nekdo vrati dil. Presne tohle je ale pripad, ze pokud se ozvete po rozbaleni, date vedet, poslete foto, expedujeme Vam okamzite jiny dil a ten puvodni ani nechceme zpet. Co se tyce Sachsu, doporucuji kontrolu vule hridele z prevodovky, je to typicka zavada, kdy novy setrvacnik je schopen vibrace pobrat, ale po nekolika desitkach tisic km (o moc mene nez je jeho zivotnost) je jiz nepobere a ozyva se klepani - kdyz bude zajem, mohu k tomu zkusit dohledat elaborat, co jsme tu meli... Neni to problem spojky, ale auta. Samozrejme to tak nemusi byt, ale je to caste. Bohuzel odbornost servisu je v soucasne dobe dost tragicka, resime to neustale - je opravdu dost tezke narazit na nekoho, kdo praci udela tak, jak je potreba, coz je pro dalsi zivotnost montovanych dilu naprosto klicove.
  12. Nereagoval jsem, abych tu rozjizdel sahodlouhou diskuzi o nicem, takze tohle je ma posledni reakce, myslim, ze neni co vic resit. - ano, u hovoru jsem byl, jelikoz druhy prodejce ma dovolenou a sedel jsem tam misto nej, takze jisty urovni komunikace si jsem - ano, jak jsem rikal, to, ze jsme odeslali oba dily na reklamaci je nase chyba - uz dvakrat jsme se za to omlouvali, jednou ja v minulem prispevku, jednou kolegyne pri hovoru - co se tyce popisovanych problemu s dilem, netusim, jak je to mozne, mame nejakou informaci od Vas, nejake posouzeni od vyrobce, postupujeme tedy dle zakona, coz jsem take zminil v predchozim prispevku - stejne jako Vam, i nam jde o princip, ale to uz jsem take popisoval v zaveru prvniho prispevku Pokud chcete, radi Vam dil na nase naklady zasleme zpet (jelikoz jsme si jej chytre i pres Vasi vyzvu nestrcili do prdele) a muzete jej nechat posoudit Vy. Pokud se ukaze, ze je vadny, samozrejme Vam proplatime vsechny naklady s timto posouzenim spojene a take vratime penize za dil. Hezky den. Miroslav Jakovec, skoda-dily.cz
  13. Hezky den, pridam jeste vyjadreni z nasi strany. Jak pisete, penize jsme nevratili vcas, za cos ze Vam kolegyne omlouvala a snazila se vysvetlit proc - jelikoz z Vaseho dopisu (dva listy sesite k sobe, jeden reklamace a druhy odstoupeni od smlouvy - oba bez uvedeni poctu ks nebo jakekoliv zminky o tom, ze se kazdy vztahuje k jednomu dilu) pochopili, ze chcete oba klouby reklamovat, poslali na reklamaci oba dva. Platbu jsme Vam vcera kolem seste hodiny zadali k vraceni na Vas ucet a timto se jeste jednou omlouvam, to se samozrejme da povazovat za chybu na nasi strane - mohla zavolat a upresnit si situaci. Co se tyce SKF "made in China", resime to denne, Bosch made in China, TRW/Lemforder made in Poland, UFI made in China, Škoda originalni dily made in China - pokud budeme uvadet u dilu zemi, kde byl ten konretni dil vyroben a ne zemi puvodu dodavatele, budeme mit bez nadsazky takovych 80% veci oznacenych jako Cina, prestoze se jedna o kvalitni vyrobek. To je bohuzel naprosto bezna situace, kdy, myslim si, kazdy je schopen pochopit, ze SKF neni Vika a UFI/Bosch neni noname Cina. V zaveru reklamacniho protokolu, ktery nam zaslal dodavatel (ne, nemame stolici na prezkouseni vsech nahradnich dilu a opravdu je odesilame na posouzeni), se pise presne to, co Vam rekla kolegyne - tedy ze kloub je v poradku a nevykazuje nadmerne vule, z toho vychazime. Setkavame se v zasade s dvema typy reakci, pokud nekomu zamitneme reklamaci: 1. Zakaznik je rozumny a snazi se nejak domluvit, vysvetli svoji situaci, chce resit problem a dojit nejakeho vysledku, obecne jedna rozumne. 2. Zakaznik nepozdravi, zacne kricet, mluvit sproste, je arogantni a o rozumne komunikaci nemuze byt rec ani zdaleka. Ve Vasem pripade se jednale presne o ten druhy pripad, kdy Vam kolegyne volala, Vy jste to nebral, nasledne volal zpet a bez pozdravu spustil nejak takhle "volate kvuli reklamaci urcite, tu jste urcite zamitli... ... ...prebalujete cinsky smejdy do krabicek SKF... ... ...strcte si to do prdele... a podobne. Verte, ze u nas casto resime reklamace nad ramec povinnosti dane zakonem, snazime se vzit do role zakaznika a obecne je nas zakaznicky servis to, na cem si zakladame. Nicmene ve chvili, kdy se zakaznik chova takhle, naprosto uprimne rikam, ze chut cokoliv resit nestandardne a navic z nasi strany je nulova a postupujeme naprosto presne v mantinelech danych zakonem. Miroslav Jakovec, skoda-dily.cz, jednatel
  14. Pekny den, zadni u uhliku je toto pouzdro: https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/047911213b-puzdro-loziska-startera-skoda-3308.html Predni se bohuzel neda koupit, pouze cely starter. Fajn den.
  15. Podle me se v 18" x-trem v originale nedelaji, jen 19" https://www.heureka.cz/?h[fraze]=Skoda+x-trem
×
×
  • Create New...