Přejít na obsah

D.A.N.

Uživatel
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení D.A.N.

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. U mne stále nevyřešeno. :-(
  2. Díky moc za radu, prověřím to...
  3. Tak bohužel oživuji toto staré téma. Koupil jsem starší Yetinu 2015, 100tkm. Půl roku bez problémů, teď začaly nepříjemné vibrace +- okolo 80 km/h. Prvně jsem vyvážil staré kola. Pak koupil nové Matadory, poté vyměnil hardyspojku na kardanu u zadní nápravy a nakonec jel na test tlumičů(výsledek, tlumí stále jako nové). Bez výsledku, auto stále vibruje. Už se to někomu podařilo vyřešit? Nyní uvažuji o demontáži kardanu, ať vyloučím další položku. Začíná mě to docela děsit, možností co se dá ještě vyměnit je moc( poloosy, kotouče, homokineťáky, uložení náprav...). Nesnáším tyhle opravy stylu pokus-omyl...
  4. Díky za radu, moc jsi mi pomohl. Je to OK.
  5. Roomster 2012, světla H7 čočky. Potkávací svítí obě stejně vysoko - seřízeno. Dálkové levé v pořádku ale pravé svítí do země. Nějaké nápady co s tím? Díky...
  6. Taky se pochlubím, mám hotovo. Origo sada ze škody za 2300Kč, vše podle návodu za cca 4,5 hodiny. Výsledek perfektní, fader se opravdu objevil v rádiu sám. Měl jsem obavy že se bude muset kódovat rádio. Jo a díky, informace z tohoto vlákna mi pomohly.
  7. Tak mám hotovo. Oprava proběhla v autorizovaném servisu Škoda (dělá tam známý). výměna hlavy za repasovanou (z Ostravy) - výfukové ventily na 2 a 3 válci v háji - 3500Kč výměna sady rozvodů (řetěz, napínák, lišty) - řetěz volný jak kšandy - 2400Kč těsnění pod hlavu + přírubu výfuku - 783 + 179Kč práce - 2115Kč Celkem včetně pár drobností 11000Kč. První překvapení hned u startování, chytá to na první šup. Předtím měl teplý motor problém, točil déle. Zmizelo takové jemné kovové klepání, motor jede tišeji. Znatelný nárůst výkonu, můj odhad + 15-20% A díky všem za rady, Dan
  8. V úterý jde auto do servisu, do konce týdne dám vědět jak to dopadlo...
  9. motorar: mohl bys mi prosím stručně objasnit, co s tím motorem stane, že začne žrát olej? Díky. Chlapi není to už trošku přehnané? To auto je mimo toho motoru v naprosto perfektním technickém stavu. Karoserie jako nová, bez skrabancu, interiér to samé, podvozek bez jakýchkoliv vůlí, nic nehuci, neklepe, doložená servisní historie včetně všech faktur. Nikdy nebourane, výbava tak akorát přesně dle mého gusta. A to se mám auta zbavit jen kvůli dvou ventilů co vypadají jako kopretina? S tím autem jezdí manželka ročně cca 3 - 4tkm. Pokud budou rozvody a kat OK, oprava je za cca 5000Kc. Fakt mi chcete tvrdit, že to po opravě nevydrží najet aspoň dalších 40tkm, tj. cca 10 let? V to případe, by to byla poslední škodovka co jsem měl v baráku. K tomu dosavadnímu provozu. Výkon neposoudim, nemám možnost srovnání. Je to prostě slabota, ale s tím jsem počítal a manželka je spokojená. Spotřeba ve městě kolem 7 litru. Volnobeh pravidelný. Studené starty OK, teplé špatné, občas chytne až napodruhé.
  10. rkonf: je to přesně tak, jak píšeš. Prostě mu to tam svítí červeně a hotovo. Chvilku zkoušel otáčky snížit při zatažené ruční brzdě a trápením spojky na jedničku, ale stejně to těch 30sec. nevydržel. No nic.....k věci. Konečně jsem se dokopal k měření tlaků ve válcích. První válec(od převodovky) 7, druhý 7.5, třetí 11. Fórum mám pročtené, je mi jasné, že mě čeká repas hlavy. Na rychlo jsem zkouknul nabídky na netu, cena cca 3000 - 3500Kč. Ovšem pouze repas dodané hlavy. Nemáte někdo tušení, kolik by stála demontáž a montáž na autě? Do 3000Kč bych do toho šel, ale pokud to bude víc, tak sice s velkou nechutí, ale udělám to sám. A ještě jeden dotaz, nějaký tip na důvěryhodný servis v okolí Frýdku-Místku?
  11. OK, díky za rady, začnu tím jednodušším, tedy kompresí.
  12. Ahoj chlapi, prosím o radu... Fabia I 1.2HTP, r.v. 2006, 40kW, motor BMD, 108 tkm Dneska mě vyhodili z emisí. Všechny hodnoty při zvýšených otáčkách byly OK, ale.... předepsané hodnoty volnoběžných otáček 620 - 820 ot/min - naměřeno 850 předepsané hodnoty obsahu CO na volnoběh max. 0.5% - naměřeno 1.524% Auto bylo dosud pravidelně servisováno, bez jediné závady. Provedena diagnostika, bez závady. Nesvítí žádná chybová kontrolka. Nějaké nápady? Díky za odpovědi Dan
×
×
  • Vytvořit nový...