Přejít na obsah

cabko

Uživatel
  • Počet příspěvků

    34
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 149 zobrazení profilu

Oznámení cabko

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. neviem, ja chcem dorobiť do Octavie adaptívny tempomat ale keď to nakódujem tak mi VCDS vyhlási chybu že je vadná páčka tempomatu, podľa ODISu je páčka v poriadku ale že spínač brzdových svetiel je zlý. Tak som chcel len vedieť či náhodou nie je nejaký rozdiel v zapojení káblov pre RJ Passata a Octavie. Možno v Passate ide signál vypnutého tempomatu na dva piny RJ motora, neviem páčky mám zo Sharana, dve páčky vľavo a jedna vpravo. Normálny tempomat mi ide bez problémov na tej oddelenej páčke.
  2. Ahojte, mohol by som niekoho poprosiť kto má Elsu, či by mi vedel vytiahnuť zapojenie konektora RJ motora CAYC (1.6 TDI CR 77kW) pre Octaviu MR2010 a tú istú jednotku ale pre Passat B6 MR2010? Chcel by som pozrieť rozdiely v zapojení kontaktov. Vďaka!
  3. Predstavte si po necelom mesiaci sa mi to znovu vrátilo, vyčistil som sanie aj s vírivými klapkami a chvíľu to bolo zase v poriadku. Po týždni sa to objavilo zas a nakoľko som už bol unavený z hľadania chýb, dohodol som termín v Škodovke. Prišiel som tam, po pol hodine bolo auto vonku s tým, že som tam mal starý softvér a teda nahrali mi nový a povedali že niekedy pomôže aj to. Prišiel som domov, napojil som notebook a urobil test EGR systému s výsledkom "systém je v pořádku" a už sa mi neobjavuje chyba EGR. Predtým zakaždým bol výsledok testu "systém není v pořádku". Čas ukáže či to pomohlo ale myslím si že áno. V servise som platil 15,88€
  4. Ahojte, pred sviatkami som mal problémy s mojou Octaviou a vyzerá to tak že sa mi to podarilo po 3 týždňoch bádania vyriešiť. Bolo to dosť ťažké prísť na príčinu veci, snáď tento môj príspevok pomôže niekomu z Vás pri riešení podobného problému. Auto má 109tisíc km. Problémy začali vznikať tak, že som išiel napr. 90 km/h a zrazu som musel znížiť rýchlosť na 70 km/h a tak som ubral plyn, rýchlosť som nechal zaradenú. Keď som dosiahol tých 70 km/h, šliapol som na plyn aby som udržal túto rýchlosť a v tom momente mi auto raz cuklo. Potom som normálne pokračoval v jazde. Prišiel som domov, zabočil som do našej ulice, zaradil dvojku a keď som chcel pridať, začali kolísať otáčky a auto nechcelo ťahať. Na ďalší deň na ceste do práce po jazde z kopca sa mi rozblikala žltá kontrolka žhavenia a Maxidot ma posielal do servisu. Po zhasnutí motora a znovunaštartovaní už kontrolka neblikala. Celý čas už ale auto pri pridávaní plynu cukalo. Sranda bola že nad 1500 otáčok auto išlo ako med, malo výkon a ťahalo ako predtým. Diagnostika mi ukázala že je problém so snímačom váhy vzduchu, signál príliš veľký. Už som skoro objednal nový ale na rôznych fórumoch som sa dočítal že môže byť že je iba špinavý a preto dáva zlé hodnoty. Tak som rozobral celé sanie, snímač bol čistý ale napriek tomu som vymenil aj vzduchový filter, ten bol dosť špinavý. Na druhý deň to isté, takže to nepomohlo. Vymenil som aj naftový filter. Nepomohlo. Potom som niekde čítal, že býva zanesený sací systém sadzami od EGR ventilu. Tak som rozobral klapku vzduchu aj s potrubím ktoré privádza spaliny späť do sania. Toto potrubie bolo zanesené skoro v celom svojom priereze a aj klapka bola veľmi špinavá tak som to všetko vyčistil a poskladal a auto bežalo ďalej bez problémov - ale len dva dni Potom znova to isté. Dokonca sa mi to niekedy chovalo tak, že po naštartovaní motor nevedel držať otáčky na voľnobehu, zakolísali a motor skapal. Viackrát sa mi stalo že naštartovať sa mi podarilo až na 10krát. Ďalej som si všimol, že keď mi auto cuká a nemá výkon a idem ho vypnúť, motor sa vypína veľmi drsne, ako keby išiel do protitlaku. Na nete som našiel, že toto má na starosti elektromagnetický ventil ktorý je viditeľný po odstránení plastového krytu motora, nad olejovým filtrom. Je to ventil na riadenie EGR ventilu, čiže dávalo mi to zmysel - keď tento ventil nefunguje dobre tak mi púšťa výfukové plyny späť do sania aj vtedy kedy by nemal a tiež nefunguje dobre pri vypínaní motora lebo to vypína veľmi drsne. Tak som ho vybral a keď som sťahoval z neho hadičky tak po stiahnutí hadičky ktorá ide do EGR, som počul syčanie tzn. EGR ventil bol aj pri vypnutom motore otvorený - preto som nemohol niekedy naštartovať. Vybral som ho teda z auta a skúšal som ho s 12V zdrojom. Výsledok bol taký, že fungoval ale občas sa zasekol v otvorenej polohe, občas v zatvorenej dokonca niekedy aj v medzipolohe. Tak som ho vymenil a odvtedy je pokoj, kontrolka žhavenia už nebliká. Stálo ma to 20€ (skoro nový diel) ale celkovo asi 3 dni práce v garáži a každý večer hľadanie info na nete. Som si istý že v autorizovanom servise by bez váhania vymenili celý EGR ventil aj s týmto maličkým elektromagnetickým ventilom a bol by pokoj ale za mierne vyššiu cenu Takže zhrnutie príznakov: - cukanie pri pridávaní plynu - rozblikanie kontrolky žhavenia s chybovým kódom "chybná váha vzduchu" - po dlhšom státí na križovatke, pri rozbiehaní motor bez výkonu (cca. do 1500 otáčok/min) Ide o tento ventil (1K0906283A): http://www.ecstuning.com/Search/valve/ES1866656/ Celý vákuový systém motora: http://workshop-manuals.com/skoda/octavia-mk2/power_unit/1.6/55;_66;_77_kw_tdi_cr_engine/exhaust_turbocharger_g-charger/charge-air_system_exhaust_gas_turbocharger/connection_diagram_for_vacuum_hoses/ Na obrázku je to pozícia 3. Snáď som niekomu pomohol
  5. cabko

    HHC a TPM

    netreba mat tlacitko TPM, ja to resetujem iba cez blok 42. Kontrolka zhasne a znova sa objavi az po prezuti kolies
  6. ak je to ešte aktuálne tak vám viem pomôcť aj s montážou aj s kódovaním. Dajte vedieť.
  7. mireek26, vďaka Výmena ABS - cena podľa toho za koľko zoženieš jednotku, mne sa podarilo za 200€ + výmena 90€, menil mi ju známi automechanik Zadné parkovacie senzory som mal, musel som dokúpiť 4 predné + 4 bočné do nárazníkov + držiaky, tlačítka, riadiacu jednotku, bzučiak, kabeláž, cena cca. 400 € Robil som to prvý krát takže robota na celý víkend. Takže dokopy cca. 700€, je to celkom dosť ale je to iná frajerina pred známymi
  8. cabko

    HHC a TPM

    napríklad aj 1K0 907 379 BE
  9. cabko

    Podsvit budíků

    Pekné ale načo nám to je keď nenapíšeš ako si to robil? Ja to mám k tebe ďaleko aby si mi niečo z toho čo si tu popísal spojazdnil...
  10. No to bol problém... Použil som na to takúto svorku http://www.naradicko.sk/prislusenstvo+680/zverak-stolny-svorka-dytron/, touto svorkou som pritlačil jeden cíp toho unášača o remenicu, druhý cíp som pritlačil blickami a druhou rukou som vykrútil skrutku. Naspäť to ide bez problémov lebo unášač už drží ten ozubený náboj. Len si treba dávať pozor aby si náhodou nenaštartoval motor s tou svorkou
  11. áno kompresor beží stále spolu s motorom a má poistku ale tá poistka bola neporušená. Keď sa privarí skrutka k unášaču, tá poistka bude naďalej fungovať. Akurát remenica už nebude poháňať kompresor cez ten tisíchran ale cez skrutku. Otázka je koľko tá skrutka vydrží...
  12. tak dnes mi dorazil unášač z Nemecka. Namontoval som ho a klíma beží ďalej V servise mi povedali cenu 460€ aj s prácou (výmena kompresora+kondenzátora+sušiča), takto ma to stálo 55€. Uvidím koľko to vydrží ale veľmi sa teším že sa to podarilo
  13. no vidíš a mňa pokladali za blázna v treťom príspevku keď som ju chcel privariť link na ten unášač je tu: http://www.ebay.com/itm/290884411769?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649. Na obrázku majú maticu ale ja som ich poprosil aby mi poslali namiesto matice skrutku. Zatiaľ mi to ešte neprišlo ale boli veľmi ochotní a nemali problém vymeniť maticu za skrutku. Ak nemáš ebay alebo paypal a chceš ten unášač tak ti ho môžem objednať. Poštovné 15,50€ ešte plus k tej cene 39,90€. Keď príde balík tak dám foto. Kde si bol v servise?
×
×
  • Vytvořit nový...