Přejít na obsah

kombajnek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení kombajnek

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Rada pro ty co nemají měřák na tlak paliva. Na čerpadle jsou 2 hadice, jedna co jde do filtru s regulátorem a druhá co přepouští přetlak z regulátoru zpět. Stačí tu zpětnou odpojit strčit do flašky a nastartovat auto, když z ní nic nejde zpátky do nádrže, tak je tlak menší než 3 bary a tedy čerpadlo v háji. Odesláno z mého MI 8 Lite pomocí Tapatalk
  2. Kolik baru máš na liště? Odesláno z mého MI 8 Lite pomocí Tapatalk
  3. Měl jsem stejný problém. Změř tlak paliva, jak tam není 3 bar, tak vyměň čerpadlo. Já už mám po výměně čerpadla klid.moje dávalo 2.5 a po ránu dokonce 1 bar. Samozřejmě mám za sebou taky svíčky, filtry, vif v nádrži. Vyleštěnou klapku, adaptace klapky spodní. Ale až čerpadlo pomohlo. Nevěřil jsem, ale je to tak. Odesláno z mého MI 8 Lite pomocí Tapatalk
  4. Taky jsem měl problémy se starty. Po startu jsem vyklofal z garáže, pak chcipnuti. Znova start a pak už jsem jezdil jak z praku. Výměna filtru paliva nepomohla, měl jsem podezření na, nizký tlak paliva. Nakonec jsem koupil tlakoměr a proměřil jsem tlak a měl jsem pouze 2.5 baru místo 3. A ráno při startu jen 1 bar. Přitom motor jel dobře. Výměna čerpadla mi ranní starty vyřešila. Koupil jsem Magneti marelli za 800. Když jsem sundal zpětnou hadici od filtru, tak s vadným čerpadlem do nádrže nešla zpět ani kapka. Prostě to neprotlačilo. Jinak auto jezdilo v poho. Pár krát do roka mi v kopci rozsvitila kontrolku motoru. Nyní zatím nic. Odesláno z mého MI 8 Lite pomocí Tapatalk
×
×
  • Vytvořit nový...