Přejít na obsah

Andour

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Andour

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Rozhodl jsem se, že také přispěji do diskuze ohledně mého auta. Mám O3, r.v. 2015. s motorem 103kW. Kupoval jsem jí rok starou s najetými 24000km. Po 15tis. km mohu tento motor jen doporučit. Moje spotřeba se pohybuje při klidné jizdě kolem 5,1l/100km. Příklad 1) Cesta z Milovic, okr. Nymburk do Kroměříže (přes Nymburk, Kolín, HB a napojení na D1, dále už jen D1 do KM) Po dálnici 140 tempomat - spotřeba 5,1. - vypnutá klima Příklad 2) Denně jezdím do práce cca 25km tam, 25 km zpět. Polovina cesty po dálnici. Tempomat na 110. Spotřeba 4,8 - 5l/100km. Stašně hodně dělá "brždění motorem" - to ta spotřeba jde rapidně dolů Příklad 3) Cesta z Milovic do Prahy-Chuchle...Po dálnici tempomat na 110. V Praze po okruhu pře Štěrboholy - Tempomat na 85km/h - REKORD! Po dojetí do cíle mi počítač ukazoval 4,3l/100km!!! Nevěřil jsem svým očím. Níž jsem se už nedostal. Nejvyšší spotřebu, co jsem kdy měl byla 6,3. To byla zima, sněžilo, strašný protivítr - tempomat 140. Cesta Kroměříž - Pelhřimov. Při dlouhodobé spotřebě mi na počítači svítí za 8000km 5,4l/100km. Nyní po resetu počítadla a ujetých 4000km svítí 5,3l/100km. Dojezd na 50l nádrž mi ukazuje kolem 1000km, někdy 900. Ten motor je hodně silný, stačí ho jen lechtat a za odměnu máte hezkou spotřebu. Před tímto motorem jsem měl O1 1,8T 110kW, proto jsem chtěl něco podobného. Chování je stejné, jen spotřeba klesla o 2l/100km :-) To je za rok 8000Kč - což je krásné, jen proto, že jsem vyměnil auto.:-) Toť moje postřehy.
  2. Já už nezkouším jezdit na rezervu. Vzhledem k tomu, že se autem nevozím sám, tak nebudu zkoušet, kdy mi to zase chcípne. VAG nic nevykazuje. Ukoušel jsem teď naposledy jet asi 14km na rezervu a všechno v pořádku. Takže problém asi pořád trvá, nemám čas ho nějak vysledovat.
  3. Vyměnil jsem palivoný filtr, palivové čerpadlo. Zatím se závada neprojevila, protože nejezdím na rezervu. Zatím všechno v pořádku. Jak říkám, tato závada se mi projevila jen když mi svítilo hladové oko, takže to možná bude souviset s palivem, nebo s tlakem, atd...Já, když jsem podřadil, tak to neudělalo vůbec nic. Podřazoval jsem ze 120km/h až na 30km/h a pak najednou škub a jelo úplně v pohodě. Až budu vědět víc, ozvu se.
  4. Potřeboval bych taky poradit. Mám stejný problém. Jedu po dálnici a najednou nic, jakoby došel benzín. Auto samovolně zpomaluje a třeba po 15 sek. to cukne a jede úplně normálně. Co jsem vypozoroval, tak to dělá jen pouze tehdy, když je v nádrži kolem "hladového oka" a méně. Nejezdím úplně nadoraz... Díky za rady...
  5. Andour

    nadrz dojezd

    Teda nevím jak u tebe, ale mě hladové oko pípá pořád cca stejně. Prostě se mi nezdá, že by pípalo, když v nádrži zbývá 13L benzínu - to je všechno. Všichni tu píšete, že se na nádrž má ujet cca 100km, já bych to měl 150km? Teď neberu dlouhé trasy se zahřítým motorem. Vím, že řešením by byla zkouška vyjetí do mrtě, ale to se mi dělat nechce...
  6. Andour

    nadrz dojezd

    Mám stejný motor 1,8T 20V, r.v.2000. Nemůžu se pořád dopočítat velikosti nádrže...Když mi píplo hladové oko, vynuloval jsem denní počítadlo a najel jsem 60km k pumpě. Podle palivoměru jsem byl pod červeným polem na nule. Natankoval jsem co to šlo, a výsledek byl 48litrů!!!! tzn. že mi v nádrži zbývalo ještě 7litrů=!!!??? Nechápu... Díky za info
×
×
  • Vytvořit nový...