Přejít na obsah

Mirek Lukš

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 104 zobrazení profilu

Oznámení Mirek Lukš

  1. Díky za tipy. Nakonec jsem odpojil všechny senzory, vytáhl celý kabelový svazek pod auto a vyzkoušel všechny senzory a všechny konektory. Ukázalo se že všechny 4 čidla fungují, ale v konektoru pro zadní centrální pravý se nic neděje. Dráty vypadaly v pořádku tak jsem rozdělal celý kufr abych se dostal k jednotce. U jednotky žádná voda nic podezřelého. Všiml jsem si, že každý konektor má 3 piny, celkem tedy 12 drátů, ale do svorkovnice na jednotce 12 drátů nevede. Napadlo mě tedy, že se svazek musí někde rozbočovat, koukal jsem na schéma a opravdu tomu tak je. Z každého čidla vede do jednotky pouze jeden drát napřímo ostatní dva jsou mezi čidly propojené. Tak jsem se rozhodl jít po tomto propojení jestli se tam neděje něco co nemá. A ejhle při rozmotávání svazku jsem narazil na již nějakou předešlou opravu (která se neudála za posledních 9 let) drátu vedoucího právě k tomu čidlu, které nefunguje. Při proměření opravené části se drát ukázal jako přerušený. Pomyslel jsem na svazek nový, ale ta cena mě přesvědčila na opravu, část drátu jsem nahradil a vše se zdá funkční :) Zítra to celé složím a doufám, že vše poběží :) Původně jsem sem napsal s tím že by mohl mít někdo podobnou závadu nebo mu tohle vlákno pomůže, ale ta závada se zdá být tak specifická, že se obávám že ne. Jediná otázka zůstává, proč tam to opravovaný místo bylo, ale to už asi nikdo nezjistí. Díky moc za rady :)
  2. Ahoj všem, z ničeho nic mi přestal fungovat zadní parkovací asistent (Superb II. comby 2011 před face). Při zařazení zpátečky se ozve jiný tón než obvykle, vyšší a delší. Columbus oznámí že systém je nefunkční. Při vyřazení a opětovném zařazení zpátečky už se neděje vůbec nic. Diagnostika píše chybu 10793316 - Center Rear Right Parking Aid Sensor. Myslel jsem si, že je to jasný, že je senzor v háji, objednal jsem nový ale po výměně se nic neděje, problém přetrvává. Konektor je čistý. Je mi jasný že je na řadě zkontrolovat stranu u jednotky a proměřit kabely... Jednotka by měla být za tapecem vpravo v kufru. Už jsem to asi 2x rozebíral a musí se rozebrat půl auta :( Než to celý zase rozkopu, chtěl jsem se zeptat, jestli se s tím třeba už někdo nesetkal a neporadil nějakou obvyklou závadu nebo jestli jednotky odcházejí nebo jestli se někde lámou dráty... Díky moc :) M.
  3. Ahoj všem, mám dost podobný problém zde již popisovaný (Superb 2 předFL 2011). Akorát s tím rozdílem, že telefon (samsung galaxy A6) jsem spároval před 2 lety když jsem auto přivezl (i tenkrát dělal teda drahoty, ale nakonec jsem starý profil předchozího majitele uložený v autě dokázal nějakým způsobem starším samsungem smazat a spárovat A6 právě díky radám zde na fóru) a fungoval bez problémů až do nedávna. Celý se to zaseklo v pozici "Galaxy A6 bude spojen" - i když telefon v autě vůbec nebyl a nešel spárovat ani žádný jiný, nechtělo to nový vůbec hledat. Ani ten původní starý, kterým jsem to tenkrát rozchodil, to nešlo. Tak jsem pročítal všechna možná vlákna a zkoušel.. Odpojit jednotku a nechat ji nějakou dobu bez proudu - nepomohlo. Vymazat paměť Columbuse a sním i uložené telefony (protože přes MD to nešlo "Galaxy A6 aktivní spojení" opět i když telefon nebyl v autě) - to pomohlo částečně. Jednotka se přestala spojovat s Galaxy A6 a konečně mě pustila do vyhledávání telefonů. A ty nyní všechny různé najde zobrazí na MD dlouhý pin, který zadám v telefonu (nyní zkouším na Samsung Galaxy A21s) a nic se nestane. Buď to celé zamrzne a musím vypnout zapalování. nebo se mi také zobrazilo "spojení se nezdařilo" Zajímavé na tom je, že funkce přehrávač se spáruje a funguje, tzn. když pustím muziku ta se přehrává, ale spojit "telefonování" nejde ať se snažím jak se snažím. Telefon je připojen pouze pro "zvuk" a pro "hovory" nejde - nelze připojit. Koukal jsem na chybové kódy a jednotky jsou bez chyb.... root telefonu není možný. Netušíte někdo co se mohlo stát a jak z toho ven? Už mi tak nějak došly nápady :( sorry za tolik textu, ale je to dost specifický problém... Budu rád za každý nápad :) Jednotka: 5N0 035 730 D
  4. Protokol o kontrole z montáže, dobrá tedy. Jediné co mě tedy napadá je zkusit jinou stanici STK. Což mě ale dost překvapuje, protože tam, co jsem byl a obvykle jezdím, to neni žádná malá domací garáž.
  5. No s tím už lze jít přímo na úřad zapsat jestli se nepletu?(bez kontroly na STK) Namontováno autorizovaným místem? To je mi jasný. Ale jak to chodí, když mi to namontuje neautorizovaný servis, přes následnou kontrolu na STK a následně přihlášení na úřadě? Potřebuji/nepotřebuji typový list na tu kontrolu na STK (měl jsem za to, že mi vystaví něco právě místo toho typového listu) Jestliže potřebuji kde ho získám :) to je pakárna zase :D
  6. Tak ještě bych měl jednu otázku k tématu :) Jak jsi to rešil na STK, když jsi provedl montáž svépomocí? Chtěli po tobě typový list? Já jsem žil v tom, že typový list nepotřebuješ a že ti vystaví jakýsi potvrzení o montáži a s tím zajdeš zapsat tažné to techničáku na úřad. Paní na stanici STK mi dnes oznámila, že typový list potřebuji a že oni ho potvrdí. Bez toho to nepůjde. Jak to tedy vlastně je? Typový list s tažným samozřejmě nepřišel. Jedná se o originální díl přesně jak je zmíněno v prvním příspěvku. Díky moc! :)
  7. perfektní to jsem potřeboval vědět, díky moc, třeba se to ještě někomu šikne :)
  8. Ahoj, je možné nějak předem zjistit zda ve voze (stejný auto Superb 2 combi) příprava na tažné zařízení je či není bez rozebrání kufru? Třeba z toho typového štítku nalepeného v kufru u rezervy? Případně někde jinde? Nebo se musí sundat celý bok kufru předem před objednáním kabelových svazků a tam zjistit zda příprava je nebo není (jestli si to představuju správně tak tam prostě končí svazek s nezapojenou svorkovnicí?) Nebo to tam dávali jak se jim zrovna chtělo? :) Díky moc :)
  9. pěkné téma chlapy, chtěl jsem také nedávno zkontrolovat vstřiky, hodnoty co dává auto jsem dohledal, ale už nevím s čím to porovnat - jaké jsou předepsané hodnoty a vůbec jaký je celý předepsaný postup kontroly. Poradíte mi někdo obecně kde se dají tyto hodnoty najít i například pro diagnostikování ostatních měřených hodnot u SUP 2? + kde stáhnout. Nějak si tu nad tím lámu hlavu a nemůžu nic najít... U jedničkové octávie, kterou jsem měl předtím, to bylo všechno v papírové formě s krásnými popisy orig. škoda. Něco takového bych si představoval Díky moc
  10. Perfektní, díky za radu! Ze zvědavosti, dle čeho se to dá učit? Jinak jestli můžeš dodat orig. nový díl, zajímalo by mě za kolik
  11. Ahoj, chtěl bych se zeptat jaký typ páček s tempomatem mám koupit do OII Tour rok 2012. Vím že jde o spojené obě páčky dohromady co má facelift. na pravé páčce ovládání palubního PC. Podvolantovka by měla být co jsem se tu dočetl na adrese 16: 5K0 953 569 C ( celý výpis pro jistotu v příloze). Otázka zní jaké páčky jsou kompatibilní? Co jsem koukal, dají se pořídit typy: 1K5 953 513 L 9B9, 5K0 953 513 N 9B9 - kompletní přepínač levá i pravá páčka s ovládáním tempomatu a multifunkčního ukazatele, provedení černá satén, pro model Octavia (od 6/2012 do 4.3.2013), Superb 2 (od 6/2012), Yeti (od 6/2012 do 3/2013) 3T0 054 690 - tempomat pro dodatečnou montáž, určeno pro vozidla s palubním počítačem KOSTAL a s datem výroby od 18.6.2012 5K0 953 502 C 9B9, 1K5 953 502 L 9B9, 5K0 953 502 N 9B9 - kompletní přepínač levá i pravá páčka, ovládání tempomatu, stěračů s cyklovačem, provedení černá satén, pro vozidla bez multifunkčního volantu vyrobená od 5/2010, systém Valeo A já už si nevím rady, které koupit a podle čeho, aby to bylo správně... poradí mi někdo jak tuto záhadu rozklíčovat? Díky moc
×
×
  • Vytvořit nový...