Ono to bude fungovat na všech koncernech u kterých se dají zavřít okna přidržením klíčku v zamykací poloze(přes zamykací mikrospínač v zámku).
Kdo má zamykání auta při těch cca 15km/h , tak hnědý musí (podle mě) kostřit ještě přes SAFE spínač
Ještě to chce zkusit chybový stav, kdyby náhodou relé v modulu zůstalo trvale seplé, jestli půjde auto odemknout. Nemám to jak zkusit u O1s komfortem, ale u A6 bez komfortu s CAN-BUS se neodemknou řidičovy dveře, ale ostatní ano. Takže modul do dveří montovat nebudu, dám to někam do kabiny, abych se k tomu dostal. Ještě chci zkusit proudovou náročnost při nabíjení kondenzátoru, taky to nebude nejmíň a nerad bych aby mi za pár let odešlo něco v ŘJ, kvůli přetěžování obvodu pro spínání motoru zámku...