Přejít na obsah

petro_cz

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

536 zobrazení profilu

Oznámení petro_cz

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. No po hrozném bádání zjistili v servise, že mámdost špinavý filtr vzduchu, po výměně se to už nedusí, ale pořád když si sednu do 1,9 TDI 66kW, a na dvojku sešlápnu plný plyn, tak hrabe, tohle fakt jede až od těch 2500 ot/m je mi divný, že prostě tenhle nový motor to nedá od spodu, v servise to uzavřeli tím, že to bude asi vlastnost toho 16V motoru, stále mě to žere. Takže jestli tu někdo přišel jak to řešit, budu rád když se podělí.
  2. Mě po Cimbu úpravě také pískalo, pak mi odešlo, možná shoda náhod. Jen se zeptám, jak ti to jede od spodu ??? diky?
  3. Tak jsem udělal malý test, odpojil jsem konektor váhy a auto jede úplně stejně. Je tu někdo, kdo by mohl zkusit a napsat stav jak se auto chová. U mě absolutně stejný stav. Divný ne? V servisu nenašli nic. Díky za spolupráci
  4. Zdravim, mam takový problém s 2,0 TDI 103kW , auto regulerně táhne až od 2500 otáček, do této hodnoty mám pocit, že jedu s vlekem. Chová se to následovně: Jedu na dvojku v koloně (1200 otč/min )a chci předjet, dám plný plyn a prakticky nic, otáčky jdou líně nahoru, ale překročím 2500 a je z toho raketa. Byl jsem v servise a vse je v pořádku, prý!! Ale jen prý turbo dává menší tlak, než požaduje řídící jednotka, co s tím! Najeto 40 000 Km, nové turbo (odešlo, praskla příruba). Šíleně mě to leze na nervy, když vím, že to auto může jet lépe a já to musím točit jak formuli. DSíky za radu a postřehy.
  5. Ahoj, tak ja si nechal udelat chip a nemom to změřený, ale subjektivně hluk motoru poklesnul, hlavně tedy v otáčkách má úplně jiný chod.
×
×
  • Vytvořit nový...