Přejít na obsah

ahres

Uživatel
  • Počet příspěvků

    13
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

589 zobrazení profilu

Oznámení ahres

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Takže těsnění pod hlavy 2 x 500 kč (vím že je nové a mám na pár km vystaráno že nenastane potíž). Když budu kupovat přípravek na podepření ventilů tak se budu pohybovat v minimálně ve stejné částce a pak si s ním můžu dělat tak možná krásný fotky. Já zase mám dojem SUP1 že tady se spíš řeší problém jaký dát kola na superba abych byl kurva frajer... . Myslel jsem si že když se zeptám na stránkách, který aspoň podle názvu asi řeší věci kolem motoru 2,8 V6 tak že se něco dozvím ! Jinak Všem ostatním moc děkuji za jejich příspěvky
  2. V záruce je system LPG. Takže při zásahu do ŘJ LPG příjdu o záruku. Chip motoru při provozu na benzín pro mě nemá smysl.
  3. AMX má KP 10,6 :1 (142 kw), ten starší motor BBG má KP 10,1:1 (140 kw). Hlavy jsem chtěl sundat pro lepší přístup na gufera bez nutnosti kupovat přípravek na podepření ventilu. No a když už by to bylo dole tak proč jí nesnížit.
  4. Ještě jsem nepočítal o kolik by vzrostl kompresní poměr, ale myslím si že když se to udělá s rozumem tak to nemůže být motoru moc na škodu. Mám motor předělaný na LPG a chip nepřipadá v úvahu z důvodu záruky. Tohle mi přijde jako nejlevnější možnost jak pohnout výkonem motoru. Jinak děkuji za názor
  5. Ahoj,za chvilku bude jaro a tak se chci podívat trošku do motoru (najeto cca 200 000 km), kouknout na pístní kroužky, sedla ventilů a výměna gufer ventilů a dumám že bych na motoru když už v tom budu snížil hlavy. Nemá s tím někdo zkušenost? Představoval bych si jen cca o pár desetinek. Dík za každou radu.
  6. Teď ještě otázka : dá se vymontovat hřeben řízení aniž by musel ven motor? nemá někdo zkušenost? Na internetu jsem našel firmy co repase těchto dílu provádí, ale ať si udělám představu kolik dní pod tím budu ležet. Díky za rady
  7. Olej vytéká kolem hřebene řízeni na pravou stranu. Podle servisu Škoda je tento díl neopravitelný a proto zakoupit novej kus za NE-malej peníz. Nezkoušel někdo náhodou udělat repas doma? ( pokud tam je nějaký gufero,možná by se dalo lehce nahradit) a nebo přenechat na odbornou firmu provádějicí repas těchto zarízení? Za každou radu předem moc děkuji. (2,8 V6, r.v.2002, cca 170 000km)
  8. Svíčky, filtry .... dokonce jsem opravoval vejfuk a kouk jsem i katalizatory
  9. Máme asi stejnej problém. Zapujčil jsem auto více lidem a každej mi potvrdil že pokud maji 1cm plynového pedálu tak to prostě táhne lépe a motor jde svižně do otáček. Tak nevim... asi je to zakouzlený
  10. Ahoj, zatím nic nepomohlo .... :/
  11. Ahoj, diagnostika bez problému,nikde žádná závada....
  12. Ahoj, zakoupil jsem superba 2.8 V6, manuální převodovka, cca 160 tkm najeto a při jízdě na cca 1 cm chodu plynového pedálu auto hezky táhne - prostě radost. Ale při větším sešlápnutí pedálu se akcelerace sníží ( přestane tolik táhnout ) a když zpomaluji a zase pouštím pedál tak poslední cca centimetr chodu plynového pedálu citelná akcelerace motoru. Kontroloval jsem klapku v sání motoru zda není znečištěná od karbonu nebo nějak mechanicky poškozena a je hezky čistá a rukou se s ní dá pohybovat v celém rozsahu. Jinak motor bez problému drží volnoběh a poslechově se zdá vše v pořádku. Když jsem vozidlo kupoval stálo v bazaru cca 2 měsíce s úplně prázdnou baterií ale od té doby jsem ujel cca 10 tkm . Prosím o jakoukoli možnou radu . Děkuji
×
×
  • Vytvořit nový...