Přejít na obsah

JiRiK

Uživatel
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

866 zobrazení profilu

Oznámení JiRiK

Nováček

Nováček (1/14)

  • Dedicated Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. termoregulátor 1K0121113S jsem objednával v AUTOPLUS II v Mostě za 502,- Měnil jsem ho sám.
  2. Superb CFGB, DSG . I u mě po výměně termoregulátoru problém odstraněn. Motor snadno dosáhne teploty 90C a drží. Díky všem za pomoc a příspěvky.
  3. včera je ještě neměli ani v Boleslavi. mj. dnes jsem ten termoregulátor vyndal a zkoušel na průtok.Studená voda propouští nějak hodně na tak malý kanálek na teplou otevírá. Tak taky čekám na nový EGR a baypass jsem testoval jenom VAGem vše hlásí ok. Baypass překlápí při 70C na volnoběhu. Při jízdě na tu 70C ani nedosáhnu, na volnoběh 90C v pohodě Věřím že to dořešíme
  4. Klapku jsem kontroloval jen tímto návodem a jede na doraz Vývěvu nemám, podtlak vytvořen větší injekční stříkačkou. Ještě dodatek: tu trubku výfukového vedení jsem sundanou neměl. Bylo by vidět i dovnitř.
  5. G83 (teplota chladící kapaliny na výstupu z chladiče) ve VAGu je na kanálu 102 a měřené hodnoty jsou v pořádku. Ještě k tomu obrázku v příspěvku 45 Bit 5-6 je nastaven na 00 el.vodní čerpadlo není instalováno. To roletové menu je rozbaleno a nic jiného nenabízí. Teoreticky by tam mohly být ještě 3 možnosti tj.01;10 a 11 ale minimálně jedna možnost že je čerpadlo instalováno by tam být měla! Tak nevím ten WAG je z číny a zkoušet to na slepo se mi moc nechce. Pokud by to někdo chtěl ověřit na orig diagnostice třeba by to pomohlo. ferda25: samozřejmě, řešení to je a jde to. Ještě dotaz. Psal jsem že SuperB je původ Francie čili ve výbavě je kód B08=země typových zkoušek Francie Jde mi o to že jsou tam teplejší klimatické podmínky. Máte někdo stejný problém s autem koupeným v ČR kde je známa i servisní historie abychom mohli toto zavrhnout?
  6. Snímač 1 teploty výfukových plynů mi při volnoběhu ukazuje 20C. Při jízdě se jeví normálně. Skok na 70C a teplota jde podle plynu asi na 600C. Noha z plynu a zase 20C. Snímač 3.a 4. teploty výfukových plynů ukazují hodnoty korektně za jízdy i při volnoběhu Ještě k čerpadlu2 kódování- změna pro aktivitu toho čerpadla v nabídce žádná není. Předpokládám že na snímku je to čerpadlo2. Jiné elektrické čerpadlo vody ve schématech nevidím. to ferda25 vedení pro G83 proměřím
  7. Zkoušel jsem G83 prohodit s G62 protože jsou stejná. Žádná změna. To vedení k němu jsem neměřil.
  8. G83 jsem kontroloval jak je zmíněno v mém prvním postu
  9. Chyba bude že běží pořád ale nevím kdy má vypnout a ani kanály které ho řídí Dám sem ještě toto. Je to z dílenské učební pomůcky 67, http://www.uloz.to/xKrSVDE/67-motor-2-0-tdi-cr-125-kw-pdf Elektromagnetický ventil chladiče zpětného vedení výfukových plynů N345 Chladič zpětného vedení výfukových plynů se připojuje v závislosti na teplotě chladicí kapaliny. Pokud chladicí kapalina dosahuje teplot do 37 °C chladič zůstává odpojený. Motor a filtr pevných částic tak rychleji dosáhnou provozní teploty. Po překročení teploty 37 °C se chladič výfukových plynů připojuje. Elektromagnetický ventil chladiče zpětného vedení výfukových plynů je elektropneumatický ventil. Obstarává pro podtlakovou nádobku chladiče výfukových plynů podtlak potřebný k regulaci obtokové klapky. Vliv výpadku signálu Při výpadku signálu elektromagnetického ventilu chladiče zpětného vedení výfukových plynů nemůže podtlaková nádobka chladiče výfukových plynů ovládat obtokovou klapku. Obtoková klapka zůstává otevřena a chlazení výfukových plynů je aktivní. To má za následek zpoždění ohřevu motoru a filtru pevných částic na provozní teplotu. Ještě k tomu úvaha:kdyby čerpadlo2 jelo pořád nevadil by protiproud od mechanické pumpy? Nenašel jsem kanál pro kontrolu N345 I když možná je to tady ale jak s tím dál? obraz při volnoběhu 90C
  10. Výborně ferda25! Po odpojení čerpadla2 přímo na čerpadle, (odpojení ve VAGu při jízdě mě vyhodí "nebezpečná funkce") jde teplota svižně na 90C a drží v jakémkoli režimu jízdy. Voda proudí opačně,vlastně normálně a chladič je v pravo teplý vlevo chladný. Do ŘJ.zapsána chyba4875- Coolant Pump 2. Po zpětném zapojení a smazání chyby- start a teplota jde hned na 70C Ještě číslo ŘJ: 03L 906 018 CJ Je to 125KW
  11. Také stejný problém motor CFGB 2,0 CR,DSG 146000km, dovoz Francie že by teplejší klima? Termostat jsem měnil, kontrola čidel G62 a G83 ve vodní lázni při 30st.1720ohmů a 100st.210ohmů je průběh křivky odporu čidel správný. Kontrola (dle návodu ELSY) klapky chladiče zpětného vedení výfukových plynů podtlakem: přetáčí až do krajní polohy plynule a zpět. To čerpadlo č.2 mě nejspíš nevypíná. Sepnout má pri 37C ale kdy má vypnout? Nevím kanál ve VAGU 11.11. pro čerpadlo2 a kterými kanály je to čerpadlo řízené .Teploty na chladiči na omak jsou vlevo teplejší,vpravo chladnější při cca 70C. Na chladiči je to tak asi 45C a 40C ale je to ve směru čerpadla2. Pokud bude termostat otvírat proudí voda opačně! Teď už mám VAG tak že ještě snímač teploty výfukových plynů 1. 3.a 4. ukazují korektní hodnoty. VAG mi nabízí i dvojku: hodnota 0 ale to čidlo ve schéma motoru není. Jo, jsem úplný laik ale nebojím se něco odzkoušet. Ještě toto: kanál 183. temp for EGR sensor after cooler, raw value -270,6 degC. Nevím jestli to může mít souvislost. Chybové hlášení VAG žádné.Díky za každou pomoc Jirka.
×
×
  • Vytvořit nový...