Také stejný problém motor CFGB 2,0 CR,DSG 146000km, dovoz Francie že by teplejší klima? Termostat jsem měnil, kontrola čidel G62 a G83 ve vodní lázni při 30st.1720ohmů a 100st.210ohmů je průběh křivky odporu čidel správný. Kontrola (dle návodu ELSY) klapky chladiče zpětného vedení výfukových plynů podtlakem: přetáčí až do krajní polohy plynule a zpět. To čerpadlo č.2 mě nejspíš nevypíná. Sepnout má pri 37C ale kdy má vypnout? Nevím kanál ve VAGU 11.11. pro čerpadlo2 a kterými kanály je to čerpadlo řízené .Teploty na chladiči na omak jsou vlevo teplejší,vpravo chladnější při cca 70C. Na chladiči je to tak asi 45C a 40C ale je to ve směru čerpadla2. Pokud bude termostat otvírat proudí voda opačně! Teď už mám VAG tak že ještě snímač teploty výfukových plynů 1. 3.a 4. ukazují korektní hodnoty. VAG mi nabízí i dvojku: hodnota 0 ale to čidlo ve schéma motoru není. Jo, jsem úplný laik ale nebojím se něco odzkoušet. Ještě toto: kanál 183. temp for EGR sensor after cooler, raw value -270,6 degC. Nevím jestli to může mít souvislost. Chybové hlášení VAG žádné.Díky za každou pomoc Jirka.