Přejít na obsah

Kuba93

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

402 zobrazení profilu

Oznámení Kuba93

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Nene, nárok na náhradní auto by bylo v případě naprosto nepojízdného vozidla, ale to nebyl tenhle případ.
  2. Máme tu další pokračování příběhu. V průběhu října se mi projevila závada znovu. Naštěstí se mi to podařilo natočit, a tak měl servis nějaký důkaz. 25. října jsem auto tedy odvezl do servisu, kde následně zůstalo až do 2. prosince. Po třech týdnech různé komunikace se škodovkou a po spousty měření, kamerovém prohlédnutí bloku motoru a dalších diagnostických pracích došla škodovka (ne přímo servis) k závěru, že je netěsný jeden vstřikovač. Servis objednal vstřikovače, na které servis čekal zase další týden, následně je vyměnil a auto mi vrátili s tím, že se spojíme po nějaké době, zda se závada znovu projevila nebo ne. Pokud se závada neobjeví, uzavřou celou servisní zakázku jako vyřešenou. Zatím se všechen tento servis drží jako záruční. Když přijímací technik bral mojí složku se zakázkou do ruky a vytáhl všechny papíry, tak jen prohlásil, že takhle dlouhou komunikaci se škodovkou ještě neviděl. :-) Auto je teď týden doma, závada se zatím neobjevila, tak uvidíme dál v čase.
  3. Pokračování příběhu: 9. srpna jsem auto kvůli opakující se závadě objednal znovu do servisu. Bohužel termín byl až na 30. srpna. Nicméně dnes jsem auto ze servisu vyzvedl s tím, že se závada projevila a byla vyměněna jedna zapalovací cívka. Úplně se mi nezdála ta souvislost, ale co bych se dohadoval s přijímacím technikem, kterej beztak přečte jenom to co je na zakázce. Odjel jsem ze servisu. Cca na druhé světelné křižovatce jsem zastavil, auto chcíplo a při opětovném nastartování už si povědomě škytlo. Bylo mi jasné, že závada nezmizela a na další křižovatce už nechtělo opět skoro vůbec startovat. Byl jsem rozhodnutej, že to na nejbližším volnějším místě zkusím znova, pro servis to natočím na telefon a rovnou jim to tam hodím zpátky. Jenže ta mrcha při dalším zastavení už nastartovala jako by se nic nedělo. Já osbně bych se úplně nejradši na nějakej start-stop vykašlal, ale beru to tak, že to auto je zatím v záruce a má fungovat.
  4. Tak aktuální stav. Auto bylo dva dny v servisu, kde se z diagnostiky vytáhli několik chyb s regulátorem přívodu paliva. Servis údajně nedokáže vyčíst přesně specificky co tu chybu způsobilo a musel to řešit přímo výrobce přes online diagnostiku. Servis mezitím udělal nějaké zkušební jízdy, zkontrolovat turbo atp., ale závada se jim znovu neprojevila. Provedli údajně nějaká "běžná nastavení" a smazali paměť závad s tím, že pokud se to zase zopakuje, tak to máme přivést. Výrobce se vyjádřil tak, že nejspíš byl v autě benzin s jiným oktanovým číslem a to způsobilo chybu. S přijímacím technikem jsme se shodli, že to je nesmysl, protože se závada projevila několikrát napříč delším časem a s benzinem z různých ČS. Takže teď uvidíme, zda ta "běžná nastavení" pomohla a přestane to dělat nebo ne. Každopádně auto je v záruce a nic jsem neplatil, takže aspoň že tak.
  5. Ahoj všem, Máme doma RS 245, rok 2017, DSG. Najeto cca 65 tisíc. V posledním cca půl roce se nám 3x stalo, že auto nechtělo po jízdě nastartovat. Situace byla skoro vždy prakticky stejná - příjezd (třeba na křižovatku) a zastavení, start-stop chcípl motor, po chvíli jsem lehce povolil brzdu aby auto nastartovalo. Startér točil s motorem, ale motor nechytal jako kdyby neměl palivo. Dal jsem řadičku do P, vypl zapalování a znova zapl a zkusil nastartovat. Situace byla pár sekund prakticky stejná, ale poté se začal motor trochu chytat a pomohlo lehké přidání plynu. Motor chytl, ale neměl úplně zdravej chod (vibrace, chvění), ale dalo se s tím jet. Po chvíli se to srovnalo a auto jelo jakoby se nic nedělo a teď startuje zase bez problémů. Bohužel na přístrojovce nevyskočila žádná chyba a v servisu mi řekli, že pokud to nevyhodilo žádnou chybu, tak nejspíše ani diagnostika nic nezjistí a zbytečně bych jí platil. Mám se s tím vrátit, až se to začne dít trochu pravidelněji nebo až to vyhodí chybu, protože budou mít větší šanci to najít (což celkem chápu). Řekli mi ještě variantu, že šlo třeba o nějaké nekvalitní palivo, ale tankoval jsem na různých ČS. Zkouším štěstí, jestli se s tím tady náhodou někdo nesetkal a nedokázal by dát tip, kde by mohl být problém. Díky
×
×
  • Vytvořit nový...