Přejít na obsah

myrace25

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení myrace25

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Podobné sa stalo aj mne, už dlhšie sa trápim s voľnobehom a zlými emisiami, výkon tiež nie je čo to bývalo. Vrchol bol keď som bol prebehnúť auto a zrazu začalo šklbať a spomaľovať. Zrazu zadymilo, a ledva ledva som prešiel 3km, potom motor zhasol, vystúpil som a vyzerá že sanie bolo plné oleja pretože z nasávacej trubky tiekol a nechal som na ceste poriadnu škvrnu. Nerozoberal som to ešte ale plastový prívod sania presakoval olejom a vyslovene hrčal na cestu prúdom. Auto už dlhú dobu neviem nastaviť, voľnobeh raz 1500ot, inokedy 300 a zhasína, na voľnobehu sa hrozne ťažko zberal do otáčok, akoby ho dusilo niečo. Myslel som, že tesnenie pod hlavou, ale bolo dobré, pre istotu vymenené. Chladiaca kvapalina sa nestráca. Olej bol asi v pólke odmerky. Ak by sa niekto stretol s podobným niečím, prípadne nejaké tipy. AC pumpa bola dlhodobo v pohode. Díky
  2. Automatické vyvažovanie svetiel ti mení automaticky sklon, keď zaťažíš nápravy. Senzory na prednej a zadnej náprave vyhodnotia zmenu polohy ("zapruženie") auta a svetlá doštelujú aby si neoslňoval. Keď ideš do kopca, senzory nemajú ako zistiť, či je tam vrchol a pod, lebo sledujú len polohu náprav voči karosérii., takže ťa oslní každé auto (možno ultra luxus drahé značky to na základe nejakých GPS údajov dokážu, skôr sa ale používa vyrezávanie lúča) Klasické automatické vyvažovanie meria len zaťaženie, čiže pokiaľ človek myslí ako človek a nie ako idiot, tak po zaťažení auta si svetlá dá nižšie, funguje to rovnako dobre ako automatika, len používateľ nemôže mať mozog ako klúčenka. Argumentácia, že to vyrovnáva nerovnosti na ceste: tie motorčeky niesú také rýchle, aby to tak stihli. Keď ideš 100kmh a nabehneš na nejaký vhup, elektronika nestihne spraviť nič. Primárne je to určené kvôli eleminácii oslňovania, keď sa auto zaťaží, pretože veľa ľudí má dojem, že na ceste sú sami (viď zapnuté zapnuté zadné hmlovky v zápche,neustále vypaľovanie očí brzdovými svetlami v križovatkách atď) a preto sa na xenónoch, ktoré majú vysoký svetelný tok začala používať automatika.
  3. myrace25

    PUKLICE

    Viem, že to nie je origo škoda, ja som upravil v skicári originál š120 puklice, tie mali 4 diery a výrez na ventilku, keď pozrieš bližšie tak uvidíš, že to je zamalované v skicári
  4. myrace25

    PUKLICE

    Čaute, nech to znie akokoľvek vtipne, zháňam takéto PUKLICE, obrázok som upravil v jednom ultra profesionálnom programe..skicár, takže ospravedlňte kvalitu spracovania Tieto puklice na obrázku sú zo škodovky, ale zamaloval som diery aby vyzerali podobne ako to čo hľadám. Mali sme ich na favorite kedysi a keďže ho mám teraz ja chcel by som ho dať do stavu v akom bol v 90. rokoch. Nechcem tam dávať disky ani nič podobné, ale chcem mu dať doplnky, aké sa dali zohnať v tých rokoch a tie puklice sa mi na ňom páčili, akurát jedna sa zlomila, druhá odpadla a 2 boli vyhodené, takže skúšam. Ak by sa vám takéto niečo váľalo doma napíšte. Boli to 13tky takéhoto tvaru a v strede bola taká špirála.. ale hlavne mi ide o tvar tých dier a to že je celá plná. Díky moc
×
×
  • Vytvořit nový...