Přejít na obsah

Pavlas-Cer

Uživatel
  • Počet příspěvků

    64
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

742 zobrazení profilu

Oznámení Pavlas-Cer

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • One Year In
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

3

Popularita

  1. Zdravím vás pánové, mám podobný problém s ABS. Jedná se o Fabii II r.v. 2008, 1.4 63 kW. Už asi rok se s tím trápím, že mi při jízdě sporadicky (obvykle po přejetí nerovnosti) rozsvítí ABS/ASR a při brždění z vyšších rychlostí bez nějakého extra tlaku na pedál, pedál kope do nohy. Funkce ABS jakoby spíná dřív. Auto bylo v servise, diagnostika vyhodila vadné čidlo ZL kola. Čidlo vyměnili, proměřili kabeláž, vše bylo v pořádku. Jezdil jsem týden, rozsvítilo se zase. Znovu na servis, tentokrát vyměnili celý náboj ZL kola. Opět chvíli klid, ale ABS zase rozsvěcuje. Jak píši, někdy jezdím v pohodě, pak ale auto skočí někde na nerovnosti a hned to blikne. Už nevím co dál, jdu to zkusit v jiném servise. Nevím, jestli může být nějak špatně usazené čidlo a to se pak po "zhoupnutí" auta pohne, případně něco s kabelem.. Pokud máte nějaké nápady, napište. Předem díky :-)
  2. Co jsem se tak vyptával u prodejce, tovární "sportovní" podvozek není nic jiného než zkrácené pružiny a tím je světlá výška snížena o 15mm... Žádné jiné tlumiče nebo tak se nekoná. Tohle mi bylo aspoň řečeno, nevím jaké to bude ve skutečnosti, ale tak počítám že rozdíl tam moc nebude, jen pak dávat větší pozor na příčné prahy.
  3. Nene, testík jsem si udělal soukromý. Jen orientačně, zkoušel jsem různé rychlosti a sledoval otáčky, pak porovnal se slabší verzí... 55ka je krátce převodovaná... Motor jsem ověřil ještě přes VINko. Jinak vlákno už mám, tady je - http://forum.skodahome.cz/topic/121568-skoda-citigo-redarrow/
  4. Už ověřeno, vyzkoušeno, je tam 55kW.... Díky za ochotné rady. Respektive je tam asi víc, co jsem tak zahlédl testy z brzdy...
  5. To by bylo skvělé, jak auto dostanu, pošlu VINko do SZ a můžeš na něj mrknout.
  6. Předně, jak psal Pawouk, mám obavy aby mi neprodali slabší verzi za cenu silnější. Nicméně, je to asi úsměvné, vozidlo jsem koupil v Araveru, což je oficiální prodejce značky Škoda, snad by si takovou nepříjemnost nedovolili. Pro technikus, také se těším, že nás tu s Citigem bude více, já osobně jsem zvolil také silnější 55kW verzi, v pětidveřovém provedení, vybavení Ambition, klima, rádio a další vychytávky typu Sunset, Sport design paket, černé lité kola... Zkrátka jsem si škodovku trošku vykrášlil. Hned jak autíčko bude doma, založím nové vlákno. Zatím čeká v autosalonu, doufám, že si ho budu moci odvézt co nejdříve.
  7. Zkusím nahlédnout na ten štítek. Jen nevím, v kterých místech zhruba hledat. Popřípadě diagnostika, jestli to tam někde nevyčte.. Ale tak ošálit mě snad neošálí. Díky za pohotovou odpověď. EDIT: Ještě můžu vyzkoušet otáčky motoru při rychlosti 130km/h, nebo změřit to pružné zrychlení, jestli by odpovídalo zhruba tomu, co je v článku z testu v časopisu.
  8. Zdravím všechny fanoušky a majitele malé škodovky, měl bych na Vás možná netradiční dotaz. Jde nějak pouhým okem a pohledem do motorového prostoru rozeznat, zda-li je pod kapotou motor s výkonem 44kW resp. 55kW? Jsou nějak rozdílně umístěny nádržky kapalin atd.? Kupuji 55kW Citigo, možná to bude znít divně, zkrátka chtěl bych mít jistotu, že to bude opravdu 55kW verze. :-) Vím, pro klid duše mohu vzít auto na brzdu, navíc, výkon bude mít zapsán v servisce, ošidit mě nemohou, ale přece jen, jestli to jde nějak rozlišit, budu rád za případné rady. :-)
×
×
  • Vytvořit nový...