Přejít na obsah

tavič

Uživatel
  • Počet příspěvků

    166
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli tavič

  • Narozeniny 15.10.1988

Návštěvy profilu

1 164 zobrazení profilu

Oznámení tavič

Nováček

Nováček (1/14)

4

Popularita

  1. Pandora: HTP je lepší z hlediska spolehlivosti,ale je to především dobrý motor do města,všude jinde je to trochu kompromis.Doporučil bych zkusit i vozy jiné značky,namátkou Peugeot 308 1.4VTI,Hyundai i30 1.4i 16v,či Renault Megane 1.6 16v,všechnyzmíněné jsou cca do 300tis.nové,stačí pohledat a jsou i skladovky či předváděčky v ceně tříválcové Fabie a s lepší výbavou.Škodovka bude bodrá až se tam dostane nový typ motoru 1.2TSI,který má již řemen...
  2. marcelos: kdyby jsi měl v 3200km problémy s motorem,tak to by bylo celkém smutný kino co říkáš
  3. Na zátah od spodu bude jednoznačně nejlepší TSI,ale HTP má zas mnohem lepší zátah od spodu než 1.4 63kw a proto je HTP do městá nejlepší,všude jinde je to už trošku kompromis,zvláště po naložení vozu u,htp-spíše dobrá volba pro solo řidiče,nebo jako druhé auto
  4. Řekl bych to tak,HTP je na sůj obsah a výkon docela slušné,ale po zatížení vozu + klimatizace jde výkon dolu,1.4 63kw má ten výkon asi jen na papíře,nebo je to blbě zpřevodované....když bych tu 1.4 16v 63kw srovnal např.pravda s novějšími motory 1.4 16v třeba od Opelu či Hyundaie,samozřejmě bez turba,tak ta 1.4 63kw od škodovky je asi zdechla paštika a to je ještě Fabie lehké auto,kde by to mělo cvičit...
  5. pavel14: tak ještě zkus Corsu 1.2 63kw dobrej motor,nebo Punto,kolem 200tis. seženeš možná i nějakou předváděčku,Punto tedy určitě,ale u Punta běž až do 1.4ky,1.2ka bude lenošná,něco jako HTP
  6. pavel14:takže bych vzal předváděčku HTP 51kw ty jsou kolem těch 180tis+- a nebo vem funglovku 1.4 16v 63kw,líp pojede než HTP,ale až v otáčkách,je to prí spolehlivý motor,nevím nemám s ním zkušenosti,ale i HTP 51kw je spolehlivé,nějaký extra "odpich" a výkon nemužeš čekat ani od jednoho,to až TSI 63kw trochu pojede i z nízkých otáček,ale tam jedině nové,jinak raději ne.Potom je ještě možnost sehnat 1.6 16v,pojede líp než 1.4ka a z podobnou spotřebou,ale 1.6k je jako šafránu,jedná sespíše o auta z dovozu...
  7. Nevím,asi bych už dnes do HTP nešel,není to špatný motor,ale pokuď od toho někdo očekává třeba i jízdní zážitek,tak to ani omylem,ani ta 1.4 63kw není asi žádný zázrak,takže bych skusil i třeba jinou značku,nebo to TSI,které jede velice dobře a ročníky 2013 by už i mohly něco vydržet.Pokuď jde o auto vyloženě na dojezd pár km do práce,tak bych upřednostnil HTP,do 100vky i jede,poměrně levný provoz,záleží co kdo od toho očekává,to že TSI vadí couračky kvůli benzínu v oleji je pravda,to se tu psalo,ale nemyslím si,že krátké jízdy by byly pro TSI nějak likvidační,to především nemají rády naftové motory s DPF apod.
  8. přesně,viděl bych to taky na ty vstřikovače,častá závada HTpček,nekvalitní benzín a je vymalováno....naštěstí jeden vstřikovač na HTP stojí tuším 2500kč a jsou tam jen 3
  9. Ivan Horváth: myslím samozřejmě 1.2TSI pro Fabii a Roomster kde je nový modifikovaný řetěz,tak jestli už s tím má někdo dobrou či špatnou zkušenost a kolik má najeto,vím,že při malém nájezdu se ještě nemuselo nic projevit,ale přesto
  10. jak je na tom TSI vyrobené v roce 2013 s rozvody?
  11. Pawouk:nechtěl jsem tu psát o Fordech,to bylo jen jako příklad,mimochodem Ford už přešel na ACEA A3/B3,u benzínových motorů,co se týče 10w40 v HTP,ptal jsem se na to servisáků a bylo mi řečeno,že do HTP je 10w40 zbytečná,spíš až by motor žral olej,protože by spotřeba oleje klesla,v autorizáku mu určitě nalejí 5w40,pokuď si nedovoze olej svůj jiný,takže bych tam asi nic jiného nelil než tu 5w40
  12. osobně bych volil olej o viskozitě buď 5w40,nebo 10w40,ale ten 10w je zbytěčně hustý a hlavně pro časté starty nevhodný i zhlediska toho,že HTP má hydraulický napínak...oleje o viskozitě 10w40 většinou jsou polosyntetické,né vždy,ale většinou ano a přecházet z polo na plnou je blobost,protože plná syntetika potom rozpustí bordel,ten co polosyntetika ne a ten bordel může něco ucpat(mazací kanálky,apod.,tudíš 5w40 je ideál,0w40 bude asi dražší a řekl bych zbytečný do tohoto motoru,protože to stejně po 10000km měníš,další věc přecházet z hustšího na řidší je též blbost,zkušenost - známej v Mondeu měl 10w40 a nalili mu tam v autorizáku 5w30 a motor mu začal klepat jak se uvolnil
  13. Do HTP je lepší 5w40 a to z toho důvodu,že je schopen dobře mazat i ve vyšších teplotách nad 30stupňů,třeba do dieselu stačí 5w30...vzal bych 5w40 na značce až tak nesejde,klidně i levnější,jde o to aby měl patřičnou normu na HTP
  14. tak tím si myslím,to nebude,kdyby to šlo na 3,tak by to poznal,dost by se to klepalo,a na 2 už by to asi ani nenastartoval
  15. a nešlo by mu to třeba na 3válce pokuď by byl nějaký špatný...překousaný např od kuny...
×
×
  • Vytvořit nový...