Přejít na obsah

VašekHK

Uživatel
  • Počet příspěvků

    38
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení VašekHK

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Kolik by asi ta úprava stála a jaké jsou zlepšení / návratnost?
  2. I to je možné. Jak má být signalizována zatažená ruční brzda, při rozjezud nebo při určité rychlosti - taky mi totiž nepíská (budíky verze Clasic)?
  3. Tak jsem VAGem otestoval bzučák a je OK. Takže je vadný dveřní spínač, zajímavé je, že stropní světlo se při otevření dveří rozsvítí. Zkoušel jsem spínač a zjistil, že při otevření dveří sepne spínač jenom na okamžik a hned zase rozepne - pro světlo to stačí ale bzučák to neaktivuje. Budu muset rozdělat dveře a vůbec se mi do toho nechce.
  4. Tak jsem to asi vyřešil. Znovu jsem odpojil budíky, zkontroloval a zapojil zpět a už to je OK. Tak nevím, že by špatně zapojný konktor? Konektory ale mají zajišťovací zobáček, páčku, která zajišťuje správné zapojení. Ještě zkusím VAG a uvidím. Jinak dík všem za pomoc.
  5. Klíčky v zapalování jsem "asi" neměl, ale jsem blb a spěchal jsem no a neodpojil jsem baterii (zde asi vznikl problém). Bzučák - reprák jsem vypájel a odzkoušel - proměřil.
  6. Ahoj, potřeboval bych pomoc - poradit. Protože mi nefungoval bzučák v budíkách, rozhodl jsem se ho prověřit. Odpojil, vyzkoušel - Ok a zapoji budíky zpět, a zde nastal ten problém - nemohu nastartovat. Po zapnutí klíčku zustane blikat kontrolka imobilizeru a jsem v pr...... Poraďte někdo prosím co stím mám dělat, budíky 6Y0 920 860M - původní, bohužel nemám pin imobilizéru (původní majitl npředal). Bude mi stačit VAG (ATAL), nebo budu muset do servisu? Případně je někdo z okolí Hradce Králové ochoten mi pomoc? Dík za každou radu. Vašek
  7. Dík za pomoc, návod se bude hodit. Akční členy jsem zatím nezkoušel, v pondělí zajedu na VAG, zatím jsem prošel DP Elektrická zařízení, abych vůbec věděl kde a co hledat. Ale asi to bude opravdu ten repráček, zítra se na něj zkusím kouknout. Ještě jdnou dík za pomoc, sice jsem hledal, ale nebyl jsem úspěšný.
  8. Ahoj, mám stejný problém, nepíská bzučák při rosvícených světlech ani při ruční brzdě. Bzučák je v budíkách? Dá se bzučák vyměnit? ? Už jste to někdo dělal ?
  9. VašekHK

    Centrál

    Ale fungují, ty co vedou od páčky směrovek k jednotlivým blinkrům - pravá a levá strana zvlášť, nesmí se použít ten spolčný vodič, ktarý vede do páčky. Zapojil jsem už tak nespočet alarmů a vždy bez problémů.
  10. Pokud vím, tak nedá. Lanko se dá buď odpojit na převodovce, povolit šroubek, lechce poklepat ten plech co to drží střídavě na obě strany, nebo opatrně zatáhnout za budíky a odpojit lanko u budíků.
  11. VašekHK

    Centrál

    Pokud má alarm pouze jden drátek na "blikry" je určen pro připojení na potkávací světla. Proto se používají ty diody, aby bylo možno připojit "jeden drátek" na oba blikry, diody zamezý tomu, aby byly blikry vodivě spojen = blikaly obě strany najednou. Na tlačítko trojůhelníku jsem to nikdy nezapojoval, tak nevím. Jinak na blikry je možno se připojit pod volantem, dráty vedou od páčky směrovek.
  12. VašekHK

    Centrál

    Pokud vede pouze jeden drát, tak jsou dvě možnosti: 1) použít dvě cca 6A usměrňovací diody(např P600B), zapojí se anodami k sobě (strana bez proužku) 2) použít relé se dvema oddělenými (izolovanými) kontakty.
  13. VašekHK

    Mogul 5w40

    Také ho používám, dvakrát jsem ho již měnil a žádný problém. Zajímalo by mě, zda se má dodržovat interval výměny oleje 1x za rok, ikdyž najedu třeba jen cca 6.000 KM ne až po 15 000 KM?
  14. Ale odaretoval, bohužel byly nové pakny - málo ojeté tak moc neodskočily a jak píšu na bubnu je lem - buben není sjetý po celém obvodu, na a tom lemu se zasekly pakny.
×
×
  • Vytvořit nový...