Jump to content

McMatej

Uživatel
  • Posts

    1,651
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

McMatej last won the day on May 17 2018

McMatej had the most liked content!

Recent Profile Visitors

4,803 profile views

McMatej's Achievements

Explorer

Explorer (4/14)

  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

197

Reputation

  1. Na Favortech a Feliciích byl na jedné poloose "dynamický tlumič kmitů" https://www.skoda-techweb.cz/clanek.php?id=225. Nemá být na té tenčí poloose taky? A jestli není sériově, nepomohl by??
  2. McMatej

    Spanie v aute.

    Lůžková úprava Omlouvá tě jazyková bariéra. ;-)
  3. Že se ohne rameno a rozhodí geometrie se nebojíš?
  4. Já bych řekl, že nejde o řezání závitu, ale o navaření vnější elektrody. Natočí část svíčky se závitem do přípravku a na pořád stejné místo (vzhledem k připravku) přivaří elektrodu. Stačí dbát jen na polohu přípravku ve svařovacím automatu. Náklady 0,0 nic.
  5. McMatej

    Autobaterie

    S odpojeným konektorem to nepřebíjí. Jako staré auto, ta se také nepřebíjela.
  6. To chce diagnostiku, někoho kdo to s ní umí a sledovat, co se děje při normálním a při nenormálním startu. Možností tolik není. Buď je špatná směs nebo jiskra.
  7. McMatej

    Autobaterie

    Atlan: Dík Caster: Například na straně 4 v návodu od baterie navod EXIDE.pdf
  8. Nevím, školy nemám, ale osobně si myslím, že brzdám neprospívá, když se po brždění a zastavení, zejména po intenzivnějším, stojí na brzdě. Ohřátá destička se stále přitlačuje na ohřátý kotouč, zbytek kotouče chladne, to nemůže dělat dobrotu.
  9. Podle mého názoru nejde jen o celkový počet ujetých km, ale hlavně o "styl" používání. Pokud to najezdíš např. po 100 x 50 km jízdách, tak by to nemusel být problém. Ale pokud je to 1000x 5 km, tak by bylo lepší ho vyměnit po roce. Popojíždění s věčně studeným motorem nedělá oleji moc dobře.
  10. Krátce řečeno ne, ne, ne a ne. viz navod EXIDE.pdf akumulatory.pdf
  11. Myslím, že je to "úmyslné" cuknutí jako prevence před přilepením. Píše se o tom v návodu od auta.
  12. 0W-30 by měl mít lepší základový olej. viz https://www.petrol.cz/petrol-awards/petrolawards-15/nova-rada-plne-syntetickych-motorovych-oleju-na-bazi-zkapalneni-zemniho-plynu-6365
  13. Fouknout do posilovače nemůže, v podtlakové hadičce je zpětný (jednocestný) ventil, který umožňuje proudění vzduchu jen ven z posilovače. Maximální podtlak bude daný konstrukcí podtlakového čerpadla. A i kdyby pumpa dělala větší podtlak, tak namáhání membrány je dané připouštěním okolního vzduchu na zadní stranu membrány a ten se ovládá brzdovým pedálem. Takže těžko říci. Proč to neřešíš tam, kde tě ho tam dali??
×
×
  • Create New...