Jump to content

McMatej

Uživatel
  • Content Count

    1,423
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

McMatej last won the day on May 17 2018

McMatej had the most liked content!

Community Reputation

158 Excellent

About McMatej

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

2,421 profile views
  1. tady http://www.rimsntires.com/specspro.jsp je porovnávač pneu. Obvod zimních je o 0,7 % menší. A myslím, že to jde nastavit VAGem.
  2. Když ony ty "chytré nabíječky" nejsou tak chytré jak si myslí. Starší baterka se takhle chová, že po připojení k nabíječce "rychle" vyběhne napětí nahoru, ale nabíjení jako chemický proces začne probíhat až později. Někde jsem četl, že pomůže na začátek nabíjení zapnout nějaký malý spotřebič (obrysová světla).
  3. McMatej

    Problem s brzdama

    Posilovač?? S vypnutým motorem, po několikerém šlápnutí jde pedál víc "ztuha"?? Když potom budeš stát lehce na brzde a při tom nastartuješ, tak se pedál o kousek propadne??
  4. https://www.testfakta.se/sv/motor/article/basta-bilbatteriet-i-vinterkylan
  5. Větší proud nevadí, naopak. Ani vyšší kapacita, dobíjí se jen to co se spotřebuje a spotřebovávat se bude pořád stejně.
  6. To je do určité míry normální. Žádné pístní kroužky nejsou absolutně těsné.
  7. Tady https://www.autotorque.news/latest-news/product-bulletins/pu-8006-pu-8021-pu-8014-new-recommendations-for-vw-applications/ píšou, že můžeš. uvidíš, jak to bude vypadat, až ho otevřeš. Myslím, že těsnící plochy budou stejné, tak by nemel být problém.
  8. Ozon voní jako vzduch před a po bouřce. Elektrické napětí v atmosféře ionizuje vzduch (kyslík) a jen se slučuje na O3. Ale asi ho není ve vzduchu taková koncentrace jako po použití ionizátoru.
  9. Také jsem zvažoval nad podobným generátorem. Vzdal jsem to po tom, co jsem někde vyčetl, že výroba ozonu tímto způsobem je náchylná na "tvar" jiskřiště, jen jeho znečitění mění jeho parametry a že podobné generátory pak generují oxidy dusíku. Taky jsem nenašel jednoduchý způsob jak oběřit, jetli generátor skutečně vyrábí ozón. Já jsem použil vysoktlakou rtuťovou (UV) výbojku, ta když už nic jiného, tak neškodí.
  10. McMatej

    Vibrace volantu

    Vzhledem k tomuto, bych příčinu hledal u kloubů. Připadné nevyvážení je pořád stejné, tak by na vibrace ubrání plynu nemělo mít vliv.
  11. McMatej

    Brzdy

    Ono to jde, z barvy povrchu odhadnout teplotu oceli, ale nemyslím, že to je tento případ. Ty barvy (říká se jím popouštěcí) vypadají jinak. viz https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Tempering_colors_in_steel.jpg a https://cs.wikipedia.org/wiki/Popou%C5%A1t%C4%9Bn%C3%AD nebo http://kovarna.webzdarma.cz/stranky/zakladni_postupy/tabulky_teplot.htm Odkazy nefungují, takže kopírovat a vložit do prohlížeče. :-(
  12. McMatej

    Brzdy

    Z hlediska teploty většího nebo menšího zadního brzdového kotouče je to jednoduché. Energie, která se brzděním přemení v teplo je v obou případech stejná. Menší kotouč bude víc zatížený a tím se bude více "opotřebovávat", takže z hlediska odstraňování koroze jedině dobře.
  13. McMatej

    Brzdy

    Podle mého skromného názoru, je příčinou to, že destička je měkká, rez v ní vyjezdí drážku a pak už se to jen zhoršuje. Tvrdší destičky, které by sedřely korozi by to jistě zlepšily.
  14. Řekl bych, že jak auto "dlouho" stálo, tak orezly kotouče (obrys destičky) a proto to teď zlobí. Mohlo by se to spravit "samo" po několikerém intenzivním brždění.
  15. Nevím jak 66 kW, ale pod zadními sedadly vpravo je víčko a pod ním v nádrži čerpadlo paliva. Povolit velikou převlečnou plastovou matici, vyndat čerpadlo a můžeš vysávat.
×
×
  • Create New...