Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

McMatej

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1 291
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

131 Výborná

O uživateli McMatej

  • Hodnost
    Veterán

Návštěvy profilu

1 833 zobrazení profilu
  1. McMatej

    Propadající se brzdový pedál

    To "tuhnutí" pedálu by mohl dělat posilovač nebo vývěva, případně podtlaková hadička mezi nimi. Ale na délku kroku by posilovač neměl mít vliv. Ono by to brzdilo, jen to neposiluje, tak se musí na pedál šlapat větší silou.
  2. McMatej

    Po vymene pruzin velmi tvrde perovanie

    Řekl bych, že tuhost pružiny se tj. počet N nebo kg na stlačení o např. 50 mm se nezmění. Změní se to, že pružina se začne stlačovat - pohne se od dorazu, při větší síle. (podobně řečeno, pružina tlačí do dorazu větší silou). Na kolo je pořád stejná hmotnost, tak i délka zatížené pružiny musí být stejná. Nemohlo by to být tím, že o těch 15 mm podložky desedne dříve polyuretanový doraz č. 15?
  3. McMatej

    Tlaky valcov motora 1,2tsi 63kW

    To, že z čerpadla teče benzín je na něm vidět. Psalo se o tom v jiném tématu.
  4. McMatej

    Tlaky valcov motora 1,2tsi 63kW

    Jak psal Rayx výše, čerpadlo nebo vstřiky a z toho bych dal 60 % čerpadlu. Z toho to může téct přímo do oleje. Ze vstřiků by to muselo téct přes kroužky.
  5. McMatej

    Tlaky valcov motora 1,2tsi 63kW

    Psal, že za 300 km mu v oleji přibylo 0,5 l. Kolik by to muselo žrát benzínu, když půl litru ho jde do oleje. Na tuto teorii nevěřím. Karburátorové motory mívaly s bohatostí taky problémy a benzín do oleje jim nepřibýval. Přímovstřik při malém zatížení (tj. po městě) vstřikuje před koncem kompresního zdvihu, tj do horkého vzduchu. Nevěřím, že se tímto způsobem muže dostat benzín do oleje.
  6. McMatej

    Tlaky valcov motora 1,2tsi 63kW

    Já si hlavně nedovedu představit "mechanismus" tečení benzínu do oleje přes písty a kroužky.
  7. McMatej

    Autobaterie

    Ono nejen u tebe. Když se jedná o desetiny voltu, tak i otevření dveří centrálem, spuštění palivového čerpadla ovlivní KLIDOVÉ napětí baterie. Takže buď si nechat otevřený motor (ale to se asi neuspí všechny ŘJ) nebo si natáhnou měřící vodiče k baterii.
  8. McMatej

    Výmena čapov bez geometrie

    Já bych řekl, že dalo. V horším případě se udělá po těch 500 km. Při výměně se nemá na geometrii tolik co změnit.
  9. McMatej

    Výměna oleje 1,2 HTP

    On mluví o olejích xW-50 a 60. Ty i za tepla tečou pomaleji než 30 a 40. A když pomaleji tečou, tak i pomaleji chladí a čístí .....
  10. McMatej

    Výměna oleje 1,2 HTP

    Nechť panstvo promine, ale vševědum z diskuzních fór věřím méně než skutečným profesionálům. viz Motorové oleje - mýty, mazivářská poradna, články a například https://forum.skodahome.cz/applications/core/interface/file/attachment.php?id=356716
  11. McMatej

    Výměna oleje 1,2 HTP

    Viskozita nemá skoro nic společného s teplotní odolností oleje. 🙄 A řešit vyšší tepelné zatížení motoru viskoznějším olejem, který pomaleji protéká, tzn. méně chladí motor, se mně nezdá jako to pravé ořechové.
  12. McMatej

    Nízký tlak oleje

    Viskoznější olej není řešením příčiny. Pokud se dříve měnilo olejové čerpadlo, mohlo se měnit proto, že redukční ventil v čerpadle špatně reguloval maximální tlak oleje. To (vysoký tlak) mohlo způsobit vytlačení zátek zaslepující konce vyvrtaných mazacích kanálů. Takhle mně to do sebe logicky zapadá. ;-)
  13. McMatej

    Rapid táhne doprava

    Pokud je příčnou "tahání doprava" geometrie, tak to určitě nebude sbíhavostí. Na tahání do strany má vliv odkon kol. Není ani tak důležité jaký je, ale musí být na obou stranách stejný.
  14. McMatej

    Zimné pneumatiky

    Nebo zkusit jiný tlakoměr, kdo ví jak ten s kterým si to měřil neměří. ;-)
  15. McMatej

    Rekuperace energie

    Nešlo by to napsat česky? Šlo, že jo, ale pak by to nevypadalo tak chytře, co. 🙄
×