Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

carmain

Uživatel
  • Počet příspěvků

    84
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

1 Neutrální

O uživateli carmain

  • Hodnost
    Uživatel
  • Narozeniny 25.7.1980

Kontaktní metody

  • ICQ
    174628582
  1. carmain

    Búchanie prednej časti podvozku

    Pánové mám podobný problém jak se tady píše,při jízdě po nerovnostech slyším od přední nápravy kovové cvakání, klepání. Vyměnil jsem tlumiče a jejich uložení,čepy ramen a řízení, auto je ted jízdně mnohem lepší, takový stabilnější a jistější, ale to cvakání zůstalo, je ted slyset méně často,ale kope mi to až do volantu. Mohlo by to být uložení kola a ložisko?
  2. carmain

    motor 1,8i 20V 92Kw

    Tak tenhle kryt sem mel taky povolenej a delal při nízkých otáčkách stašnej hluk, takový klepání. No měl jsem za to, že je v nepořádku výfuk a jal jsem se taky měnit kata naštěstí si toho kámoš mechanik všiml
  3. carmain

    motor 1,8i 20V 92Kw

    Tak to je super díky moc, jak ale poznám zda mám tady tuhle nebo tu novější?Jenom při demontáži té původní?Nebo je to od určitýho data výroby?Mám 07/97
  4. carmain

    motor 1,8i 20V 92Kw

    1800? rozvodová sada stojí 4000, pumpa 1700.Kdes prisel na 1800?
  5. carmain

    motor 1,8i 20V 92Kw

    To prave nevim jeste neni interval,a taky neni penez tedko.Myslis ze by sla vymenit jen ta pumpa?
  6. Zdravím, jezdil jsem ted mamčinou Feldou a při brždění kope do pedálu i do volantu.Mám takový dojem že to dělají zvlněné kotouče. Je to tak?Nebo je tam možná i jiná závada?
  7. carmain

    motor 1,8i 20V 92Kw

    No takze termostat vymenen,ale bohuzel jsem zjistil ze mi nejede chladici okruh,zrejme vodni pumpa is dead a ta zpusobila vsechny problemy, prehrivani a i to ze to netopi. No aspo pri rozebirani dilu motoru se zjistilo ze mam prodrene olejove hadice a lehce prasklou prirubu u chladice
  8. carmain

    motor 1,8i 20V 92Kw

    No já sem ten termostat vyndal i bez sundání alternátoru,chce to trochu polamat ruce ale podruhe uz sem to mel dole za 5 minut
  9. carmain

    motor 1,8i 20V 92Kw

    no tak sem ten termostat vymenil po naročné gynekologické operaci vyrazil na zkusebni jizdu a teplota stoupla za chvíli na provozní teplotu 90, tal jsem se plácal po rameni jakej nejsem mechanik, jenže po 10 km opět stoupla až skoro k červenému. Po příjezdu jsem zjistil že po zahřátí mi tam někde kolem toho termostatu prochcává voda .Asi jsem tam dal špatně to těsnění, takže ráno nanovo, herdeg
  10. carmain

    motor 1,8i 20V 92Kw

    dneska jsem vyjel z domu a po 20 km mi to jeste ani nezačalo topit a to sem mel kolecko vykroucený na max a porád studenej luft . I toto je termostatem?
  11. carmain

    motor 1,8i 20V 92Kw

    Tak co bys poradil?Rad bych aby to v zime pekne topilo kdyz vozim děti.
  12. carmain

    motor 1,8i 20V 92Kw

    A co to čidlo teploty?To jsi neměnil?Myslím si , že ho mám taky asi po smrti a proto mi to netopí
  13. carmain

    motor 1,8i 20V 92Kw

    A kolik tě stál ten termostat?
  14. carmain

    motor 1,8i 20V 92Kw

    No kouzelník ani ne, proste mimo obec vytahnu potrebnou rychlost a pak uz jen drzim lehounce plyn, pri prujezdu obci dobrzdim motorem, nepodrazuju, jedu stale na 5ku. Kazdy rok jezdim z Přerova do Lipnice v Polsku cca 350 km a to samo zpatky. Kdyz se vratim z vyletu, PP ukazuje 6,5 l/100 km.
  15. carmain

    motor 1,8i 20V 92Kw

    Zdravím, taky jsem majitlem Octavie s tímto motorem. Ve městě jezdím za 10, mimo město klidně za 6,5 a to i na větší vzdálenosti. Ovšem mám takový problém s topením. V zimě se topení dlouho zahřívá a zdá se mi, že to topí daleko hůř než felicie a to i přesto, že mám na zimu plastový kryt přes masku. Ukazatel teploty se nikd ynedostal přes půlku, většinou ukazoval půlku a nebo nic. Dnes ovšem po ujetí 22 km v městském provozu zajel do červeného pole a po otevření nádobky na mě vybublal obsah chladiče. Mohl by to bý vadný termostat nebo čidlo teploty? Poraďte co s tím??
×