Jump to content

michal.vrbka

Uživatel
  • Content Count

    108
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

26 Excellent

About michal.vrbka

  • Rank
    Uživatel
  • Birthday 06/21/1983

Recent Profile Visitors

463 profile views
  1. jen ten jeden a je klid, bratru za 500,-, ale soused je mechanik, vyměnil mi to před barákem :-)
  2. To poznáš jen na diagnostice. Před týdnem mi svítila také (na mé 1.6 TDI) a problém byl na 2. žhavičce. Fungovala dobře, ale díky nízkému odporu to řídící jednotka diagnostikovala jako chybu. Po výměně Ok. Takže zajeď k někomu na diagnostiku a hned budeš vědět víc.
  3. U mě se to drnčení (začal jsem pozorovat v 6tis) postupně utlumovalo a teď je to téměř neslyšitelný hlubokofrekvenční pazvuk, který slyším jen já. Zkoušel jsem to předvést sousedovi (mechanik), který si sedl na místo spolujezdce (má skoro 100kg) a slyšet to skoro nebylo. ... Že by ty hadice vedly pod spolujezdcem? :-) Někdo tady dával odkaz ve vlákně na těsnící hmotu, já bych uvítal foto, kde to máš. Kdysi mi táta říkal (když jsem si půjčoval jeho auto a hlásil mu, co tam oproti minule rezonuje), abych si zesílil rádio a neposlouchal. Ale stejně jako mě, to pravděpodobně se*e i ostat
  4. Nedělá to klimatizace, nebo ventilátor? Nepohnou se otáčky?
  5. Apropo, co to používáš za appku?
  6. Já jel minulý týden Praha-Velké Meziříčí-Praha za 5,7, taky automat, adaptivní tempomat + každý výjezd z omezení plný kotel, aby mi na D1 ten můj oř nezlenivěl. Dlouhodobě zatím 6,2-6,8, ale nijak to nešetřím. Do práce jezdím z okolí Prahy, takže půl cesty okrsky, nebo dálnice + půlka město.
  7. Neřešil. Stává se to, jen když je velké teplo a auto rozpálené. Od výjezdu z domu je to z mírného kopečku asi 50m, ostrá pravá v obytné zóně a po 10m retardér. Takže člověk jede ve stylu, kdy plyn lehce "přidává" a "brzdí motorem", jakmile trochu přidám, klokan není a za retardérem asi 80m rovinka, křižovatka a pak není nic poznat. Mám najeto 16tis a nikdy jindy jsem to nepozoroval, v zimě to bylo OK. Podle mě, jak je auto rozpálený po rozjezdu, než se srovnají čidla, tak si to trochu hupsne. Ale není to nic strašnýho.
  8. Já mám listopadové auto. V zimě ok, jak se oteplilo, tak pod lehkým plynem to trochu skáče, ale jen prvních 200 m, pak OK
  9. Tak jsem to přečet až sem :-D .. no .. Chca-nechca z režimu P (parking) na režim D (drive) jdeš tak jako tak přes zpátečku (R) a neutrál (N), takže tak :-) Ale celkem jsem se pobavil ..
  10. michal.vrbka

    MR 2020

    u mě přelom října/listopadu 2019, zatmavovací zpětná + hlídání mrtvého úhlu ve Style a osvětlení nást. prostoru mám
  11. michal.vrbka

    MR 2020

    No ono toho asi bylo víc a asi souvisí s ukončováním výroby. Já jsem v zavazadlovém prostoru nedostal odnímatelné lampičky (měl jsem style). Konec výroby je konec výroby ....
  12. Ono je na tom dobrý, že VIFem auto nemůžeš předávkovat. Já jsem zvyklý už z O3 1.6TDI dávat 1 víčko na 10L. Do benzínu to liju taky. Sice pozoruji nižší spotřebu, ale to může být dáno i postupným zajetím motoru (aktuálně 8tis). Ale dost o VIF a zpět k tématu, jinak nás Pawouk degraduje všechny :-)
  13. Jinak chrompaket nemáš, protože tam je paket sport, nebo jak se to jmenuje. Ten má: - četný rámeček - černé obložení oken (guma) - spoiler na kufru - možná míš černý interiér (strop) - černá zpětná zrcátka (máš černý auto, tak to nepoznáš) :-) Já to mám také v paketu dynamic ke stylu, kde jsou ještě RS sedačky v látce
  14. Ještě nebyla možnost natankovat vervu, dám info
  15. Já jsem byl ze soukromé O3 před FL zvyklý na 4 ramenný volant a nějak si na 3 ramenný v nové O3 FL nemůžu zvyknout (6tis km). Opřeš levý loket do dveří a prostě to tam chybí, ale je to o zvyku, dávám bolševikovi ještě měsíc, i když na něčem jezdíš 2 roky .. Takže si člověk si zvykne i na nový v O4. Za mě je to nepodstatný detail, asi je spoustu jiných důležitějších věcí ..
×
×
  • Create New...