Přejít na obsah

machacek01

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

531 zobrazení profilu

Oznámení machacek01

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahoj mam dotaz, kdyz se meni rozvody O3 2.0 TDI 110kw je potreba odvzdusnit chladici soustavu. Mate nekdo postup jak se provadi odvzdusneni pres VAG? Diky za rady.
  2. Ahoj, problem jsem vyresil. Nejdrive probehla vymena DPF -dve jizdy dobry a pak zase zacal kourit. Vysteni egru nepomohlo, ale znamky po tom ze by rosil nebyly ( diag nic nehlasila). Dalsi varianta turbo. Po demontazi turba jsem zjistil ze je pricpana(zakarbonovana) odtokova trubka oleje z turba (co vede zpet do motoru) a olej sel do vyfuku a tam se spaloval (kouril) a ucpaval DPF. Po vycisteni trubky vse ok bez koure. Cca 14 dni a ok.
  3. Ahoj, mám dotaz. Když je motor studený do 80° tak auto docela hodně kouří(jedná se o bílý kouř). Po zahřátí motoru nad 80° bez problémů bez kouře. Dělal jsem regeneraci filtru přes VAG a proběhla bez problémů. Vstřiky jsou ok dle VAGU. Voda se neztrácí ani nepřibývá olej (žádná nafta v oleji). Auto má najeto cca 300tis. Poradíte mi na co bych se měl zaměřit? Díky
×
×
  • Vytvořit nový...