Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

tora

Uživatel
  • Počet příspěvků

    49
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

0 Neutrální

1 Sledující

O uživateli tora

  • Hodnost
    Nováček
  1. tora

    OII FL 2009 "skryté" možnosti

    nakodovat např VAG
  2. tora

    Blinkry Fabia

    Měl bych dotaz ohledně FI. Brácha ji pořídil a má k tomu sklopné klíčky, ale se kterými nejde na dálku otevřít. Vypadá to, že je tam někdo dodal, ale asi jen na parádu -> ale nezprovoznil. Tak bych se chtěl zeptat, co by bylo třeba, aby se sklopné origo klíče škoda zprovoznily. Centrál je origo. Díky
  3. tora

    střešní box

    To Stepnicka: No spotřeba se mi razantně nezvedla, je to v řádu desetin litru. Ani to nepozuruju.... i na jízdní vlastnosti to nemá vliv. Používám ho hlavně na dlouhé cesty a tam mi jde spotřeba razantně dolu, tak že pohoda. To Tomas 1893: no vše se odvíjí o ceně. Thule dělá celkem pěkný s "T" drážkou i se dobře a rychle montujou, ale ta cena je uplně někd jinde, jak u obyčejných, nevzhledných za pár šupů.
  4. tora

    Stěrače

    No vyměnit to musím, nenechám si vodu téct do kastle. O to mi jde. A abych tam dával ten orig husí krk, tak to ani náhodou. Rooma mám od 06 a je to asi také tím, že se dost chodí do kufru. Přemýšlím o tom, že přidám ještě jednu trysku nahoru nad okno.
  5. tora

    Stěrače

    Tak jsem koukal a jsem asi první... pokud jsem koukal tedy dobře. Moc zadní stěrač a ostřikovač nepoužívám, ale teď na to došlo. Z trysky na zadním stěrači nejdříve neteklo nic a pak jen čůrek. Tak jsem začal hledat závadu. Našel jsem zlomenou hadičku v místě zavírání pátých dveří jak vede gumovou průchodkou z kasle do dveří. Ale kdyby to byla klasická gumová hadička, tak by se to nestalo. Voda k trysce vede "ne hadičkou" ale tvrdým plastovým "husím krkem". Nevím, co to vymysleli za super věc..... Po svátcích vyměním za klasickou gumovou, co se používá třeba u Forda a bude pokoj.
  6. tora

    Vynulování (reset) servisního intervalu.

    No když máš novou Fabii tak VAGem.
  7. tora

    Vynulování (reset) servisního intervalu.

    Pokud máš Roomstera, tak pres Vag. Páčkama jako to šlo u OI si myslim, že už to nejde... nezkoušel jsem to. Mám Vag, tak nebylo proč to zkoušet.
  8. tora

    Diagnostika OII

    No já nevim, ale tady je link na VAG http://www.vag-com.cz/ a dole jsou odkazy na prodejce. Sice jsou dva, ale je to jeden a ten samý. http://www.auto-diagnostika.cz/ Mám od nich a žádný problém
  9. tora

    VAG COM - Kódování Octavia II

    Aha tak to potom jjo.
  10. tora

    VAG COM - Kódování Octavia II

    a to má OII face jiné kodování než jen OII? nikde jsem to tady v diskuzi nenašel a nezdá se mi, že by to bylo uplne jiné.
  11. tora

    VAG COM - Kódování Octavia II

    Aha No jak jsem psal... tak tedy nevim, neměl jsem možnost to odzkoušet.
  12. tora

    VAG COM - Kódování Octavia II

    Já tedy nevím, ale myslím, že CodingCalculator by na to měl stačit. Některé věci umí i samotnej vag. Má v sobě taky nějakou zjednodušenou kalkulačku. Měl jsem jednu OII face napíchlou, ale kodování jsem tam nezkoušel. Jinak OII beproblémů.
  13. tora

    VAG COM - Kódování Octavia II

    Dělá se to vše přes kodování. Stačí mít na to "kalkulačku" která ti tu danou výbavu vypočítá a pak HEX-CAN kabel s VAGem. Podobné jako u OII denní svícení s nastavení intenzity svícení.
  14. tora

    VAG COM - Kódování Octavia II

    No většina věcí jde udělat. Takový hrubý seznam pro představu, co lze udělat je na stránkách: Nastavení pro OII (zdroj: www.auto-diagnostika.cz)
  15. tora

    2.0 TDI 103KW malý výkon v otáčkách do 2500

    Zkusit to napíchnout, projet akční členy, a pak si dát zkušební jízdu a mít to napíchlý a viděloby se něco víc co by to mohlo být. Teď jsem zkoušel O1 a měla zatuhlý ty naklápěcí lopatky u turba. Ale ta jela na 75% pořád. Možná ta váha, ale je divný že se to pak chytne, jako když už to pak zase je vše funkční.
×