Jump to content

rostama

Uživatel
  • Content Count

    388
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1 Neutral

3 Followers

About rostama

  • Rank
    Profesional
  • Birthday 10/15/1971

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Recent Profile Visitors

2,204 profile views
  1. Super moc diky zdalo se mi divne ze to fouka primo do motoru.
  2. Ahojte moje 1.4tsi najeto 212000km a na krytu motoru nahoře lehký olejovy film po odkrytovani povlak na motoru,je tam taková trubicka ze které jde při nastartovanem motoru vzduch tak to vypadá ze to jde odtud.Je to ok nebo je nějaký problém,prikladam foto. dik R.
  3. Ahoj zajimavy pruzkum trhu,popravde jsem neco takoveho i cekal. Muzes dat info ktery je AS1 at vime kde jsou fer? diky R.
  4. A co na tom chces komentovat aktualni zaneseni filtru od posledni regenerace je 15,8%, nascitane zaneseni filtru 42g takze dle meho je filtr zatim v pohode pokud nezlobi neni duvod nic resit.Ta hodnota 42 je kalkulovana dle rezimu v jakem auto jezdilo takze skutecne zameseni muze byt rozdilne.
  5. Menil jsem olej ted o vikendu na moji ORS 2 PD, je tam fakt blby pristup. Vpravo nad filtrem je drzak kďe drzi plastovy kryt motoru a nejaka vedeni.Oba srouby jsem vyhodil ven a tim padej mohl tohle trochu posunout doprava a mista bylo trosku vci.Potom vysroubovat 19 golovkou plastovy uzaver olejoveho filtru.Pak trosku nervu ale dostanes ho nahoru.Ja mam filtr Mann 719/7x mozna mas ten stejny tak se ti muze stat jako mi ze vyndas filtr a zustane cast filtru dole - takova plastova tycka.Vyndat pak kombinackama.Nezapomen vymenit tesneni na krytu filtru a samozrejme obe tesneji lehce maznout olejem. Mej se R.
  6. Já měním co rok popr. 15000km jedna vymena doma v garazi co 30000km popr 2 roky vzdy v servise s razitkem. Ted uvazuju ze dam Shell Helix Ultra 0w40 specifikace API SL/CF,ACEA A3/B4, MB 229.5/ 226.5, VW 502 00/ 505 00, Porsche Samozrejme zase na 1 rok
  7. Ahojte zjistil jsem na me odtavii 2 ze vybijeni zpusobuje origo blietoth jednotka.Zatim vyreseno ze jsem odpojil jednotku vyprogramoval z gateway.Ma to uz nejake reseni napr jine zapojeni apod. Moc diky Rosta
  8. Ahoj, dá se od tebe sehnat to CD do Cruise? díky za info. Martin

  9. Prosím tě kde se dá stahnout navi CD do Cruise dík za pomoc ahoj

  10. ahoj,ja mam tiez ten problem s nemcinou v navi cruise,bol by som rad keby si mi nejako pomohol,poradil dikes IXO

  11. rostama

    Reklamace

    Zdar, no nevím jestli Ti nějak nekecali - bezúdržbové žhavičky jsem teda ještě neviděl. Popravdě vím, že švagr už na O2 žhavičky měnil - sice 1.9TDi 77kW, ale to je fuk, žhavičky jsou myslím stejné. Takže bych na ty kecy v servise moc nedal - bezúdržbové žhavičky jsou nesmysl. Pravda je že motory PD jsou podstatně lepší na starty než klasické rotačky, kde o moc dřív poznáš že máš problém se žhavením. Ale na VAGU by mělo být vidět jestli je nějaký problém se žhavičkama....
  12. rostama

    denní svícení

    Zkus se podívat třeba ... tady : http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=64&st=0&p=735entry735 Stačí trošku pohledat, mít PC, kabel, program který to umí a je to hračka
  13. Správně by to měli zjistit když zadají tvou káru do kompu ... Možná bych se u přijímacího technika na to zeptal, jestli se může podívat na servisní akce jestli nějaká není.
  14. Pokud jsi jen trošku šikovný a máš nářadí, tak bych si z toho hlavu nedělal. Shodit tapec, odvrtat nýty na plechu se stahovačkou, pokud je okno rozbité, tak sendáš plech i s částí rozbitého skla - případně ho stáhneš "napůl dolů, vyndáš 2 čepy co drží sklo ve stahovačce. Zpátky montáž nejdřív na sklo přiděláš čepy ze stahovačky - vnější čep vsuneš rukou, vnitřní asi nejlépe sikovkama. Určitě nedělat oba najednou - riziko poškození skla. Nasadíš okno, přilepíš ho izolačkou ať ti nesjede dolů, přinýtuješ plech ( stahovačky nech tak napůl cesty ) , pak sesuneš okno ke stahovačce a zacvakneš ho do stahovačky ( tlak směr dolů ) . Zkompletuješ zpátky tapec a hotovo. Snad jsem to popsal dobře, kdyby něco tak mě opravte.
  15. Pokud to máš dobře nakódované tak to fungovat musí. Blikat blinkry na palubce budou, ale počítej s tím že je to opravdu až při brutálním brždění !!! Takže to nědke pořádně rozjeď, hlavně ať za Tebou nejede nějaký strejda v klobouku ve škodě 120 ! Dupni na brzdy natvrdo a uvidíš že to začne blikat. Jakmile se pak rozjedeš, tak by blikání mělo přestat. Pokud Ti to nepojede, tak to máš blbě nakódované. Nemá FL, tak nemůžu poradit ... .
×
×
  • Create New...