Přejít na obsah

Jose123

Uživatel
  • Počet příspěvků

    53
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Jose123

Nováček

Nováček (1/14)

-2

Popularita

  1. Zdravím všechny. kdož dobrou radou přispěti chtějí. Obracím se na vás s možná banalitou, mně ale až tak banální nepřipadá. Chci si z finančních důvodů vyměnit sám chladící kapalinu a prohlédl jsem návody na netu, jak na to. Typ a nemožnost kapaliny míchat znám, měním ji čistě z důvodu stáří, aby mi nekorodoval chladící okruh. Vzhledem k možnostem, které mám, tedy žádná jáma, kde bych se dostal k autu zespodu bych volil variantu povolení spodní hadice vedle alternátoru. Prosím o odpověď na následující otázky: 1/ vyteče v tomto případě všechno jak z hadic, tak z motoru? 2/ jako odvzdušnění bych použil oddělání teplotního čidla - jenže jak to provést? Vím, že je tam zajišťovací plast, jenom nevím, jestli jej povytáhnout do boku nebo zkrátka v krátkosti prosím popsat, jak toto čidlo demontovat. Díky moc. Nikdy jsem tuto činnost nedělal, nicméně myslím, že to komplikované není. Když jsem uviděl ten nejspodnější šroub na vypouštění chladící kapaliny jak je zarezlý, radši zvolím tuto možnost. Díky moc za jakoukoliv radu. Pepek
  2. Lidi prosim vas dejte si pokoj svaty s plynem. Mel jsem to v nekolika autech, vetsinou to bylo neslane nemastne, ale sporilo to. Posledni auto me ale dostalo - Octavia 1.6 74kw, najel jsem na nem s lpg skoro 50000km a tato pohadka u tohoto prosluleho motoru odolneho provozu na plyn podpalenim ventilů a zakrátko nato prasklou hlavou. Jak kde videt i na tomto foru nebyl jsem jediny a proto mi plyn do auta uz nikdy nesmi! Podotykam, vsechno byly znackova zarizeni brc a stag a to byly pravodelne serizovane! Kdo mi neveri, necht se podiva na nemecky internet a zada do googlu pojmy lpg abgebrannte ventile, kompressionsverlust bei lpg nebo gasfeste motoren. Dozvite se, jake obrovske mnozstvo motoru uz diky lpg odeslo do kytek. Tozo se navic tyka i motoru, ktere jsou z vyroby prizpusobene na provoz plynem (napr. Multipla 1.6 po cca. 120tkm KO) Zasnu az, kolik lidi te pohadce o plynu veri! U motorku 1.0 bych byl stastny, kdyz by mi pri jeho minimální spotrebe benzinu ujel cca 200000km a nekomplikoval si zivot s dalsim kazitkem... Vsichni vam budou nabizet prestavby, protoze je to pro ne výhodný jako hrom- cena kompletniho materialu cca 7-9tis. Kc, zbytek marze montujiciho autoservisu. LPG je super, hlavne pro montazniky, mene ale pro vas, az budete jako ja investovat do motoru. Jsem skepticky o k tovarnim zastavbam cng, vydrzi to asi o neco vic, ale zivotnosti benzinu to nedosahne ani omylem...
  3. jen by mě zajímalo, jestli se toto přibývání projevuje i u nové Fábky 3, popřípadě u jiných modelů EA211. Nevíte někdo víc?
  4. Hezký den, potřeboval bych vědět, jak náročná je výměna snímače chlazení u oktávie, 1,6 74kw. Předpokládám, že je snímač na chladiči - doufám, že nemusí kvůli této výměně dolů celý předek ? Když jsem měnil prorezlý chladič, muselo dolů kvůli nedostatku místa úplně všechno, kvůli klimatizaci ... Měnili jste toto už někdo ? Náročnost ? Díky PS: Nespíná totiž ani větrák na chlazení, ani klima.
  5. Jose123

    Prevodovka 1.6

    A znamená toto, že pokud na té převodovce není to 02K, tak už je v pohodě ??? Můj příklad - DUU 180602, nic víc, nic míň. Víte někdo víc ? Dostal jsem tuto z vrakoviště, protože bývalému majiteli nýty praskly. DÍKY ZA ODP.!!!
  6. tak od včerejška mi začala octa akl cukat taky - ale jenom asi 1. minutu po startu, poté už NE. Díval jsme se do papírů a svíčky byly měněny před 38000km, z toho je asi 14000km ujetých na LPG. Celkově najeto cca 212800km. A dělá to jak na benzin, tak lpg - mohu posoudit, protože se při včerejších 30st. přepne hned po vyjetí ze zahrady. Tu 1. minutu to má problém nejen v tahu, ale už i při lehkém zvýšení otáček. Volnoběh ale naprosto pravidelný, žádné lítání otáček. Co navrhujete za řešení ? Já bych začal těma svíčkama, snad to bude jenom tím...
  7. Tak tuhle by to bylo z Německa, cena i s poštovným přes zásilkovou firmu zNemecka.eu cca 2200kč, takže to vyjde na stejno. Jinak ne všechno z Polska je špatné, vlastní zkušenost. ND v Česku jsou z 99% předražené, někdy méně, jindy i o 300% ! PS: Ještě funguje ta stk ve tvém městě ? (schválně neříkám jakém) Tam byli přátelští http://www.ebay.de/i...a#ht_3156wt_982
  8. našel jsem to jen tak, ale na cokoliv z internetu je záruka 14 dní vrácení zboží, navíc firma sachs je prvovýroba, tak by neměl být problém - vím, je to z Polska, ale prvovýroba. Všude u našich sousedů jsou levnější náhradní díly - sleduju primárně Německo a Rakousko, protože se výborně domluvím - můj job Chtěl jsem se zeptat - máš v autě ještě původní bubny a alternátor ? U mě ty bubny už za moc stát nebudou, ale neřeším to, to vyřeší až stk za rok a 4 měsíce, pak zřejmě i s kotoučema vpředu. Myslím tím, jestli dát jenom nové pakny nebo i s bubnama novýma ? Já myslel, že původní buben tak těch 300tkm i víc vydrží. Já mám podle účtů ještě původní i pakny. Jak je to u Tebe ? To máš auto taky z Německa ?
  9. Konny mě taky čeká spojka a podvozek a ještě brzdy ... mimochodem pokud by u Tebe byla ta spojka aktuální, tak řekni, mám velice levný tip - sachs, žádná čína ... http://aukro.cz/spojka-sachs-1-6-golf-iv-bora-octavia-leon-ibiza-i2438086906.html
  10. tím jsme na to kápli, kingdave. Proto ti zřejmě žere olej. Když už však u tebe to auto nemá budoucnost, tak to naprosto chápu, že o něho nebudeš dbát. Hlavně neber rapida s htp motorem ... Jinak to řazení - z mé strany už nezájem, proběhl jsme x for doma i v Německu a problém všude stejný a víceméně neřešitelný, takže ani korunu do toho. Klima - zpočátku, když jí zapnu, tak v ní haraší , později přestane a funguje jak má, ty rozjezdy s ní jsou ale zoufalé, bere příliš mnoho výkonu, jak se motor dostane do otáček, tak je to lepší, ale na předjíždění to (promiň Konny) fakt není. Při přechodu z favorita by to pro mě bylo dělo, nyní ovšem při porovnání s tdi to není nic moc ... Konny: myslím, že ty náklady se u auta dají snášet v rozumné míře, jak to překročí a bude se stupňovat, tak s autem pryč. Mě už ta popelnice stála na nákladech 25000kč, sice celé auto "jenom" 1950Euro, ale už toho moc nesnesu, doufám, že s díly jako spojka a brzdy vyjdu do cca 10000kč do budoucna a nic moc se dál nevysype. Auto musí sloužit, ne stát v servisu a já se věčně klepat, co se zase příště rozsype.
  11. Konny: nechám to tak, investic bylo už dost, rozhodl jsem se, řešit jenom to maximálně nejnutnější. Auto musí složit a ne furt s ním něco řešit ... Akorát si zjistím pomocí čísel a kodů na převodovce, kdy byla vyrobená, abych věděl, jak to s těma nýtama je a hotovo ... napíšu do Volkswagenu, uvidím, co mi na to řeknou. Kingdave: to vyvření motoru trvalo dlouho ? Zastavil jsi hned nebo až po čase ? Ty motory jsou hliníkové, se můžou raz dva zkroutit ... a žerou olej ...
  12. Konny: já jich v PV znám víc ... vrcholem drzosti je fa. Fedor ... (výměna brzdové kapaliny na favoritu za lidových 850kč a to před 5 lety ...) Octa zlobí ale jinak, no mohl bych povídat. Např. nyní mám Kvalitní "český" startér Magneton v reklamaci - najel jsem s ním cca 10000km a nechal mě ve štychu, naštěstí v Prostějově. Tak jsme to tdičkem dotáhli domů, dali starý dobrý funkční bosch a zatím jezdíme(akorát v zimě mu dobíhala volnoběžka pozdě a dělalo to pazvuky a tak jsme to nechtěl repasovat(s repasema mám špatné zkušenosti z favorita) a koupil levně - 2300kč magneton, který je asi jenom obal magneton ...zbytek co jiného než všudypřítomná čína). Minulý týden - zelená octa stála cca 14 dní a nejelo se s ní, prže dovolená a pak přijdu a zatuhlé zadní bubny ... Řazení v horkých dnech katastrofa, páka se skoro nevrací do neutrálu, ale kvalty jakž takž zapadají dobře - dostal jsem při koupi novou ojetou převodovku v autě - ta stará umřela na nýty v 196000km, jsou k tomu papíry, jenže tam bude asi zase nýtová, takže se časem mám na co těšit .... atd. atd. Radši jezdím a neřeším to, nebo mě trefí ....
  13. Konny, tak píšu znovu po cca 2500km. Spotřeba oleje žádná, takže jsem maximálně spokojený. Co se výkonu týče, tak si myslím, že nic rapidně nepřibylo, výkon bude asi stejný jako byl, ale stačí mi to bohatě. Bohužel starost mi dělá to co sem píše kingdave, pokud je to pravda, tak teda potěš ... Pokud se tak znovu stane, auto půjde z domu. Za tak 2 roky uvidím, to tam těch cca 250000 bude svítit. Díky za to doporučení, jsou tam fakt dobří EDIT: Kingdave: nemáš tam náhodou těsnění pod hlavou nějaké laciné, tedy pochybné kvality ? Proč jinak by ti to vyvřelo po tak krátké době ? Toto je na reklamaci ... Já nemít v expanzce ten bordel tak bych doléval i kdyby ta spotřeba oleje byla cca 0,7/1000km a na výměnu čehokoliv bych se vykašlal. Bohužel však to zavánělo průserem , tak se holt muselo zainvestovat . EDIT2: kingdave: nechci strašit, ale jestli ti při tom vaření nepraskla vložka válcová - stačí mikrotrhlina, a pak už to vypadá přesně takhle ... už jsem o takovém případu slyšel právě u tohoto motoru
  14. přidávám se se stejným problémem - mám startér nový cca 12000km značka český magneton, žádná čína a dnes jenom cvaká ... stáří 4 měsíce ... zuřím, jak je jenom toto možné ??? Nevíte někdo, jestli už i Magneton nespolupracuje s čínanama ??? Nechalo mě to ve štychu ...
  15. Jo fakt 88kw ... měl jsem i možnost srovnání - ještě když jsme měli carismu - byla to 1,6 76kw, měla najetou třetinu, ale octa jí v pohodě ujela (když jsem ji vloni vezl z Německa) - i se starýma kroužkama. Prostě bylo to poznat na první pohled, co je výkonnější - ale částečně to je dané zpřevodováním - octa má při 130kmh tak 3900ot, carisma měla 3500ot, takže i toto hraje roli ve prospěch carismy. K emisím - no já taky na dovozových emisích neměl problém ,ale přesto to žralo olej , myslím, že z emisí to nepoznáš - chtělo by to změřit kompresní tlaky, ale to budeš mít v pořádku. Snad nám to vydrží, pevně v to doufám.
×
×
  • Vytvořit nový...