Mám něco podobného - auto jede OK, pak přestane táhnout - vůbec necítím turbo, vypnu a znova zapnu a zas to na rozjezd jde. Nemáte plís někdo nápad co se s tím děje ?
Tohle je zajímavý protože jeden z těch 3 případů byl prý že se dost bouchlo dveřma u řidiče a pak cvak.
Nejsem si na 100pro jistý kde to hledat - do zámku jde konektor - snímá se poloha zámku pro zamknutí a odemknutí a pro stahování oken - a v tom konektoru je chyba ? -- měly by to být krimovaný piny + plast ne ?, pak mě ještě napadá ten protikus v napojení na samotný zámek.
Uvažuji že dám zámek dopryč - odstraní se tím ta závada ?
Děkuji
Auto je prakticky v plné palbě, pouze tam není žádný alarm. Stalo se to asi 3x, klíček vždy byl venku z auta. Závyslosti jsem zatím nevypozoroval. Trochu je v problém i v tom že se to stalo pouze přítelce a pak její matce.
Existuje u Fabie něco jako rearm ? Několkrát se stalo že po vystoupení z auta se auto za chvilku zamklo. Klíček nebyl v zapalování. Naštěstí byl vždy v kapse, ale kdyby byl ve voze tak je to průser.
Rearm podle mě by měl fungovat tak že když dálkou odemknu a neodevřu do určité doby dveře tak se auto zase zamkne.
Regulaci jasu mám - je to velmi dobrý nápad jen to trochu kazí to že komplet zhasne přístrojovka. Kdyby to bylo podsvícením tak by dysplay u MaxiDotu totálně nazhasnul ne ?
nevím to ale úplně na 100pro protože to je mžik, zaúkoluji přítelku aby to zkusila vypozorovat
Ten regulátor podsvícení a spínač světel asi zkusím vyměnit protože mu při demontáži z palubky nezalézá jedna noha a díky tomu jde blbě a nebo vůbec vytáhnout.
Nejdřív jsem zjistil že mi při vypnutém motoru sem tam zhasne přístrojovka a podsvícení všech vypínačů, to mi celkem nevadilo a dokonce jsem to považoval za vlastnost aby mě to upozornilo že mám buď nastartovat a nebo to komplet vypnout. Bliknutí - délka vypnutí je pod 1s, jen si to tak houpne. Nedávno jsem jel v noci ve slejváku s puštěnýma stěrači a ono to poblikávalo také a dokonce se interval mezi bliknutím zmenšoval. Netuší prosím tady někdo čím to může být ?
Odpor uz tam je.Jinac tam jsou dve smdecka.
Do eletriky jen fušuji, když se mi to vysvětlí jak pro blbce tak se obvykle chytám. smdčka - to se říká mimiaturním součástkám ne, ale podle kontextu asi ne.
Mě stačí na kterou nohu mám přivést + a na kterou -
Jak je prosím zapojená kontrolka vypnutí PP airbagu ? Nemá někdo novější dílenskou příručku - v mé to vůbec není. Čekal jsem pouze 2 vývody a oni tam jsou 4. Mohu tam poslat 12V - obsahuje ledka již odpor.
Nezkoušel prosím někdo přes centrální svorkovnici vést další dobastlené kabely z motorového prostoru ? S kabiny dle fotek to není problém, ale v motorovém prostoru po rozpojení zůstane na kabelech takový plastový blok s konektory a nejsem si jistý jestli se dá do něj nějaký ten kablík přidat.
PINy - jsou tam na obou stranách samice + propojka mezistěnou a nebo jsou na jedné straně samice a na drohé samci ?
A ještě jeden podobný dotaz - komfortka - měl jsem sundané obložení palubky u řidiče a komfortku jsem zahlédl ze spodu za takovým úhelníčkem. Byla prakticky nedosažitelná. Co ještě musím odmontovat abych se dostal na její konektory ?
Allah akbar
shukran
ty asi máš novější verzi dílencké příručky páč v mé jsem toto nenašel
marně taky scháním zapojení kontrolky vypnutí PP airbagu, kontrolku mám ale nemá kupodivu 2 vývody ale 4
chci ji použít jako kontrolku na úplně něco jiného
takže uzemnit patřičný vývod BSG, odkódováním hodnoty to jde jen u aut, které toto mají z výroby zapojené nebo dodělané, odkódováním se funkční signalizace zruší
Netuší prosím někdo který vodič je potřeba uzemnit ?