Přejít na obsah

bezname

Uživatel
  • Počet příspěvků

    104
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli bezname

  • Narozeniny 25.8.1964

Návštěvy profilu

1 408 zobrazení profilu

Oznámení bezname

Nováček

Nováček (1/14)

39

Popularita

  1. Zdravim vas, vdaka tym co reagovali za odpovede. Nasiel som si krabicku od sviecky NGK ktore som teraz daval do auta. Na obrazku je zrejme, ako sa ma sviecka dotiahnut. Je pravda ze sa spomina aj momentovy kluc, no myslim si, ze ak moj mechanik postupoval podla tohoto blbuvzdorneho navodu tak nic nepokazil :)
  2. zdravim vsetkch po dlhsej dobe a mam prosbu - otazku Yeti ma styri roky, motor CBZB, 1,2 TSI, 77 kW, MR 2015 a najazdenych cca 42 000 km. Na buduci tyzden idem na STK a EK a o cca mesiac ma Yeti odvezie opat dolu na juh do Grecka. Prave preto som si kupil nove sviecky, zvolil som NGK IZFR6P7 a aj ked mozno skoro, nechal som si ich vymenit u chlapika, ktory donedavna pracoval v skoda servise, teraz ma vlastnu dielnu a slusne meno a tak predpokladam, ze vie co robi. Precital som si jednak tuto debatu a jednak este nieco na internete a som troska v pomykove. Urobil som velku blbost, ked som nesiel do original skoda servisu? Bol som totiz pri vymene a chlapik tie sviecky vymenil tak, ze nepouzil ziadny momentovy kluc, ziadnych 22Nm, ziadne polohovanie elektrody, len to dotiahol fest ale s citom a stale premyslam ci takto su tie sviecky v spravnej polohe a ak nie su, ci je to velky pruser a mam ist radsej niekde, kde mi ich znova namontuju spravne. Dakujem za komenty "k veci", ja totiz ani neviem ci mam 8 ventil alebo 16 ventil motor
  3. Jeden Yetik pod palmami musim skromne dodat, ze moj ... na tohorocnej dovolenke v Grecku mame za sebou pobyt na Peloponeze a teraz sme na Zakyntose doposial najazdenych cca 3 500 km
  4. hotelix, pozri v mojom vlakne. http://forum.skodahome.cz/topic/128964-yeti-outdoor-ambition-12-tsi/?page=3#comment-2193674 Do Yetiny 2014 (MR 2015) som si sam domontoval vyhrievanie sedaciek, neorigo. Je tam navod a zopar fotiek, mozno pomozu. Auto som kupoval nove tak ako bolo vyrobene, neobjednaval a nekonfiguroval som si ho a vyhrievanie som nemal. Doteraz nechapem ako som bez toho mohol zit je to parada.
  5. niekedy ho fakt nevidíš a keď to ucítiš už je neskoro, fyziku neojekabátiš .... Čierny ľad sa pri jazde vodičovi zdá ako lesklá cesta. Preto to mnohí vyhodnocujú ako mokrý, alebo vlhký povrch. Dokonca sa aj od slnka a svetiel áut sa leskne rovnako akoby bola cesta mokrá... A to je zrada, pretože čierny ľad je tenká vrstva číreho ľadu na asfalte. Čierny ľad vzniká zväčša počas suchej zimy na miestach, kde cesty nie sú ošetrené soľou, ale nie je na nich ani sneh. Stačí aby teplota klesla pod 0°C a z hmly, dažďa alebo topenia okolitého snehu voda, či vlhkosť na ceste primrzne. Najčastejšie sa tento problém vyskytuje v noci a ráno. Dokonca aj cez deň, keď môže byť teplota aj viac ako 5°C, riziko čierneho ľadu pretrváva na miestach v tieni, v lese, na mostoch a podobných miestach, kde ho priame slnko neroztopí. Žiadne pneumatiky, samozrejme okrem tých, ktoré majú hroty, si s ľadom nedokážu poradiť...
  6. macc33 - vdaka dufal som, ze to tak bude
  7. Prosim, pasuje radio SWING z Rapida 2013 do Yeti 2015? Nakodovanie v pripade, ze pasuje nie je problem, len ci tam sadne uchytenie alebo ci tam nie je ina zrada. katalogove cislo 5J0035161E mi v ETKA ukazuje ze je len do Rapida Dakujem
  8. suhlas so suri a nazormi v tomto duchu. Aj ked mas auto po zaruke, kulancia je velmi dobra vec. Tiez som sa tu u nas stretol s par zufalcami co si mysleli ze usporia a opak bol pravdou. Rovnako som stretol aj dost ludi, ktori boli napokon radi ze si niekedy v minulosti priplatili. Ak ti Skodovka schvali kulanciu, nakoniec naozaj platis len pracu v servise a diely v ramci kulancie mas zadara. Je to o tom ake ma kto priority, kazdy sme strojcom svojho stastia. Tak ako niekto pisal vyssie, mozes si na prehliadku doniest olej a filtre a co chces vlastne, servisak poznaci ze boli pouzite vlastne diely s upozornenim na to ako je to so zarukou na pouzite diely. No a co sa tyka zaruky mobility - ta mobilita je vlastne len o tom, ze ti Skoda asistencne sluzby zabezpecia odtah do najblizsieho servisu, sprostredkuju nahradne auto ci ubytovanie ci cokolvek potrebne okolo toho. Opravu - diely aj pracu si platis sam. Ak o tuto sluzbu v Skodovke nestojis, riesia to aj komercne asistencne sluzby ktore si zaplatis a ktore su bud sucastou nejakeho poistenia alebo ako samostatny komercny produkt.
  9. Ahoj, sietovy program pre Octaviu II Combi ma katalogove cislo DMA 620 003. Pre Octaviu II Liftback je katalogove cislo DMA 600 003 Odporucam ti pozriet na http://eshop.skoda-auto.com/webapp/wcs/stores/servlet//TopCategoriesDisplay?catalogId=10051&storeId=10001 - eshop skoda auto. do vyhladavaca na stranke eshopu si daj katalogove cislo Ked si to budes chciet kupit, zaregistrujes sa a objednas si to v eshope, dorucia ti to zadarmo k predajcovi Skoda, ktoreho si vyberies. Tam si to potom vyzdvihnes a zaplatis
  10. OPRAVA - spominal som vyssie olej Shell longlife - spravny udaj ma byt 0W-30 a nie 0W-40 - sorry, zmylil som sa... Rovnako spravne je 5W-30 a nie 5W-40
  11. to jirkaK - neviem aky humus mas na mysli Bral som to zo svojho pohladu v suvislosti s motorom ktory mam v aute ja. Nemam patent na rozum, no viem, ze na motor 1,2 TSI ide plechovy skrutkovaci filter (obrazok) a ten sa zahumusit moc nevie Samozrejme pokial ide o vymenu filtracnej vlozky ake su v inych motoroch, tak mas ciastocne pravdu. Pocul som uz aj o pripade, ze niektori mechanici vyberali pri vymene filtracnu vlozku ktora bola nielen zahumusena ale aj dost rozpadnuta, Nejaky fest ekonomicky vyrobok A ak by nahodou bolo auto este v zaruke a motor by nedajboze klakol kvoli comukolvek a vybrali by takyto polorozpadnuty filter, tak potom je to uz o inom ...
  12. Pracujem ako predajca SODaP v autorizovanm servise Skoda a pri 15 000 km som si nechal u nas vymenit olej a filter. Filter originalny (skodovka davnejsie inovovala filter kvoli prepustacim tlakom oleja) a olej som dal Shell AVL 0W/30 - predtym tam davali 5W/30 tiez longlife. Skrutku sme nemenili - vraj nebolo potrebne. Interval sme nanastavovali a to na moju ziadost lebo som bol zvedavy co bude Yeti hlasit a mam moznost zajst k nam na diagnostiku a vypnut to ci nastavit kedykolvek. Teraz mam najazdenych cca 18 000 km a zacalo mi zobrazovat interval do servisu, zacalo to udajom 6000 km Radil som sa s nasim technikom, nemam si to vsimat. To znamena ze by som mal ist na prvu oficialnu servisnu prehliadku pri 24 tis km a nie 30 000. Auticko si samo rata premenlivy interval v zavislosti na viacerych faktoroch. Pred letnou dovolenkou (opat Grecko) pojdeme s Yetim k doktorovi na preventivku a vymazeme mu zle sny a nastavime co treba ak by nas cestou nedajboze stretol iny servis. Tak ako je to tu uz napisane, v servise nikto neriesi aky vyrobny datum je na filtri. Mozno by sa niekto pozastavil nad tym preco je tam neznackovy filter a v pripade nejakej zaruky by bol problem. V servise riesia udaje ktore ElsaPro nacita z auta. Zaruka mobility u Skoda plati ak absolvujete predpisanu a planovanu servisnu prehliadku v autorizovanom servise a to v zavislosti na najazdenych km alebo case, podla palubneho PC. Po takej prehliadke vam opat zacne platit zaruka mobility do dalsej prehliadky.
  13. Asi neobjavim teplu vodu ale preco setrit niekde kde sa to nevyplati? Ak dam za kolesa kopec penazi tak nebudem setrit par eur hladanim lacnych noname bezpecnostnych skrutiek. Ina vec je ak kupujem disky na ktore origo skrutky nepasuju kvoli sedlu ci dlzke skrutky. Mam na origo Skoda diskoch origo skoda skrutky. Pozor, lebo oproti tym predchadzajucim verziam je hlava skrutky aj bezpecnostny kluc sirsi a nemusi vojst do otvoru pre skrutku na inom disku. Vyhodou tychto skrutiek je aj to, ze ak si ich date na zimu na plechove disky a nie su utopene v disku, tak ich nikto nepovoli napriklad hasakom, kedze na skrutke je "objimka" ktora sa otaca. A k tym machrom co maju kufriky plne adapterov. Taketo sady maju v Skoda servisoch, to je pravda, no su to len sady na tie skrutky starsich verzii, kde "orech" zapadal do drazok vnutri skrutky. Tymto nevylucujem ze vsetko sa da ak clovek chce, no tieto bezpecaky su o kus dalej.
  14. Miklisku, to nie je o stasti, tak to proste funguje Pisal som to vyssie, Aliexpress (Alibaba) je sprostredkovatel a drzi tvoje prachy kym nepotvrdis dorucenie tovaru a ze je to OK. Takto nakupujem uz asi styri roky a toto je prvykrat. Jedina vec z ktorej som smutny je, ze si neurobim radost novym radiom na vianoce. Jedno je ale iste tazke prachy za original nedam, parkujem pod cinziakom a ak si nejaku hracicku kupim tak to bude opat odtial, aj ked suhlasim - za malo penazi vela muziky necakam
  15. tak sa mi vidí, že tu v tom vlákne je troška dusno, no aj tak to risknem. Niekde vyššie som spomínal, ako som raz nemohol naštarovať auto (Yeti 1,2 TSI) naklonené na ľavú stranu (vodičova strana nižšie) a že mi to tam spod kapoty čudne drnčalo a chrastilo. Teraz si to všímam viac a pozorujem, že pokiaľ je auto naklonené na ľavú stranu a motor beží, tak či stojím na mieste alebo idem pomaly alebo sa pohýňam, tak to dosť hnusne chrastí a ozýva sa to niekde spredu zľava, myslím. Ako keby tá reťaz ktorá sa tam točí a chveje o niečo šúchala. Ak s autom stojím na rovine alebo naklonený na pravú stranu tak to nerobí. Niekto tu rozoberal aj drnčanie nejakých plechov či trubiek pri náklone auta. Kým sa teda vyberiem na diagnostiku tak mám prosbu a otázku - je tu niekde nejaký taký frajer jak ja, čo mu to tiež robilo či robí? Mám na aute cca 9 500 km ...
×
×
  • Vytvořit nový...