Přejít na obsah

-.Brumla.-

Uživatel
  • Počet příspěvků

    17
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli -.Brumla.-

  • Narozeniny 21.1.1980

Návštěvy profilu

1 032 zobrazení profilu

Oznámení -.Brumla.-

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

3

Popularita

  1. Dobry den Prosim vas mám stejny problém s klimatizaci jako vy Mohl byste mi napsat jak jste ten problem vyřešil Děkuji

  2. Zdravím Vás ve spolek. Rád bych Vás požádal o radu. Vlastním Škodu Superb 2, řeším problém s klimatizací. Popis závad a jejich postupné řešeni autorizovaným servisem - klimatizace začala samovolně topit a nereagovala na ovládání teploty ( opět až po vypnutí a zapnutí ), oprava v servisu byla provedena výměnou klapky. Pár dní to fungovalo normálně a závada se opakovala, v servisu proběhlo přehrání SW té klapky a servomotorķů ( prý jak se tam dala nová klapka tak si to nerozumělo s ovládáním ), opět to pár dní fungovalo normálně. Nyní to nejen samovolně topí na maximum, ale také to začne treba na maximum chladit, z jednich výduchů to topí např. u spolujezdce a u řidiče to chladí. Servomotorky se to neustále snaží nastavovat už se mě i stalo, že z každého výduchu šel jiný tlak vzduchu. Dal jsem manuálně ofuk na nohy a foukalo to na obličej ... . Prostě samé lepší. V autorizáku vůbec netuší :-(. Neřešil někdo něco podobného ? Děkuji Vám za případné rady a zkušenosti. Ps: servis zkoušel měnit dále nějaký senzor na světlo, komforní jednotku a ještě něco a to nevím. Dávali to tam z jiného auta z nulovým výsledkem. Protože jsem odmítl dělat pokusnou myš a platit jim už dále za něco co problém neřeší. Pro info: za palubovkou se našel svazek, kde byl vypadlý jeden spoj. Věřím, že tím se závada odstranila, tedy rád bych tomu věřil a snad to tak bude. Ke cti servisu musím napsat, že se k tomu postavili čelem a veškeré následné pokusy po výměně servomotorku a přehrání SW šlo na jejich náklady, včetně práce technika.
  3. -.Brumla.-

    DSG a plachtění

    Měl jsem DSG v Oktávce. Bez problém jsem přeřazoval z D na S - S na D a klidně i na manuální řazení. Když byl dlouhej kopec dolu a věděl jsem, že budu a chcípat motor tak jsem v pohodě hodil i N, aby se mě trošku dochladilo turbo :-). Oktávku jsem prodával s nájezdem cca 150 000 Km a nikdy žádnej problém :-)
  4. Jo jo, už mě to taky napadlo :-). Dneska si mám s autem dojet k nějakému klukovi co ho zná kamarád do ČB. Prý tu diagnostiku má ( nevím jestli orig., nebo neorig. ) tak nevím jak pochodím a když tak bych Ferdu poprosil :-).
  5. Nechám to prověřit v servisu, osobně tady v ČB nikoho neznám kdo by měl diagnostiku doma. Jediný co jsem pochytil tady na foru je myslím rada od tebe jak se dostat do servisního menu rádia a tam to píše Ant 1 - on a Ant 2 - on. Pak ještě sílu signálu a další hodnoty co nevím co znamenají :-)
  6. Přeji hezký den ve spolek, už pár dní mám problém s rádiem Amundsen + a to takový, že signál rádia je při cestě slabý, vypadává a šumí ( např. rádio Impuls mezi ČB – PRG ) a to i na místech kde to šlo dříve bez problému. Když bych to měl popsat s pohledu nezasvěceného tak to prostě jedete, začne šumět a nic nehraje. Jiná frekvence například Český rozhlas hraje. Nesetkal se s tím někdo ? Co by to mohlo dělat ? PS: nejsem zrovna zdatný jedinec na rozebírání věcí a bojím se, že by mě venku zůstalo víc věcí, než bych původně vyndal J
  7. No celkem pěkný článek o spotřebě oleje u VW u motrorů TSI. http://www.autoforum.cz/technika/motory-tsi-od-vw-trapi-spotreba-oleje-pojistovna-uz-je-nepojisti/
  8. Mám obavu, že skutečnou příčinu Škodovka asi nesdělí. Doopravdy to nevrhá dobrý dojem xxxx té řešení stejného problému. PS: když by se někdo odvážný a klidně i zodpovědný ze Škodovky vyjádřil bylo by to lepší :-)
  9. No pokud by byla v budoucnu šikovná aktualizace do navigace Amundesen + tak já se hlásím do fronty zájemců )
  10. Tak ve Škodovce převáženo a zpřeházená kola, technikem projeto a převzato. Zatím mám radost, po vibracích ani památky ). Tak doufám, že to tak vydrží.
  11. Tak jsem se před měsícem zařadil do klubu vibrujících . Vibrace se lehce projevovali již loni kolem 130Km/h, ale jen občas a dával jsem to za vinu kvalitě asfaltu. Na zimních 16tkách bez vibrací při jakékoliv rychlosti. Po následném přezutí zpět na 17tky letní pneu bylo vše jako loni ( na vyvažovačce se kola ukázala jako vyvážená ). Před cca měsícem se začala vibrace začali projevovat častěji, nejdříve při akceleraci do kopce a nyní to udělá i při akceleraci na rovině. Pneumatiky jsem nechal již dvakrát převážit jednou s konstatováním, že jsou vyvážené dobře, po druhé taky ( ale nechal jsem sundat všechna závaží ) a nechal nalepit nová. Vibrace do volantu při rychlostech mezi 140Km/h až cca 160Km/h.. Po překročení 170Km/h vibrace ustávají. Vibrace do volantu se projevují při akceleraci vozu, dále když auto projíždí v uvedených rychlostech zatáčkou, tak se vibrace zhoršují. Při zpomalování vozu ( bez plynu ) a ať se zařazeným, nebo vyřazeným rychlostním stupněm se vibrace neprojevují.
  12. Vyhozená rychlost, je běžná praxe i v Č.Budějovicích. Třeba na Máji, ale už jsem se s tím setkal i v blízkém centru ČB.
  13. Ahoj najeto cca 40tis. A dělá mě to taky, všiml jsem si toho asi před rokem. Též se auto chová normálně, žádný problém. V servisu mě an to technik řekl, že je to Ok.
  14. Tak jsem se ptal přímo ve Škodovce a přišla mě tahle odpověď. Dávám sem níže její kopii. Ono se na to bude ptát časem určitě víc neználků jako já a rady v manuálu jim na to neodpoví. Taky se předejde dalším dotazům ) PS: vím, že to matadoři budou pokládat za zbytečné informace, protože to dávno vědí, ale jednak nás neználků bude víc a pak jim nebudte muset odpovídat ) Vážený pane xxxxxxx,děkujeme Vám za důvěru, se kterou jste se na nás ve věci DPF filtru Vašeho vozidla ŠKODA Superb 2.0 TDI/103 kW, obrátil. Je námvelmi líto, že Vás potkaly uvedené nepříjemnosti, a jménem výrobního závod ŠKODA Auto se Vám za ně omlouváme.Filtr pevných částic zachycuje a ukládá pevné částice (saze) vzniklé při spalování. Jakmile se filtr zanese, je nutná jeho regenerace, která může mít dvě podoby-aktivní a pasivní. Regenerace znamená vyčištění filtru spálením zachycených pevných částic (sazí), které se přemění na CO2. Vozidlo tak splňuje povolené množství pevných částic produkovanými naftovým motorem. Kritické jízdní podmínky vedou k rychlejšímu zanášení filtru a řidič je pak častěji vyzván k provedení aktivní nucené regenerace DPF. Mezi takové podmínky patří dlouhodobé používání vozu ve městě, jízdy na krátké vzdálenosti, časté studené starty, jízdy bez dosažení provozní teploty motoru, agresivní styl jízdy (sešlápnutí plyn. pedálu je buď 0% nebo 100%), závada motoru nebo špatné palivo. Jde tedy především o jízdy s částečným zatížením motoru, kdy se filtr postupně zanáší a nedochází k jeho regeneraci. Týká se to především vozů provozovaných ve větších městech.Pasivní regenerace DPFprobíhá automaticky během používání vozu. Při vyšším zatížení motoru se zvyšuje teplota výfukových plynů ve filtru na úroveň, která umožňuje přirozenou přeměnu zachycených sazí na CO2, a tím vyčištění filtru. Ve filtru je nutná teplota minimálně 600 °C.Pasivní regenerace není možná za těchto podmínek:- motor není zahřátý na více jak 50°C,- motor pracuje v částečném zatížení (jízda ve městě, pomalá jízda v koloně aut),- jízda s nízkými otáčkami motoru (do 2000 ot./min),- běh motoru na volnoběžné otáčky.Při pasivní regeneraci nedochází k "pozdnímu" vstřikování nafty, takže se zde neprojevují odchylky ve spotřebě paliva nebo výkonu motoru. Přizpůsobením stylu jízdy může být dosaženo menšího zanášení filtru pevnými částicemia zároveň může docházet častěji k samočinné regeneraci. Tím se sníží celková pravděpodobnost, že řidič bude vyzván k zahájení aktivní nucené regenerace.Aktivní regenerace DPF - samočinnáprobíhá při normálním provozu v případech, kdy řídící jednotka motoru zaznamená zaplnění filtru nebo po ujetí 400 km od poslední regenerace. Při samočinné aktivní regeneraci dochází ke změně vstřikování paliva, která má za cíl zvýšení teploty ve filtru. Aktivní regenerace DPF - nucenávyžaduje spolupráci řidiče! Řidič je k aktivní regeneraci filtru vyzván rozsvícení kontrolky. Po té je třeba v nejkratším možném čase zahájit nucenou regeneraci tím, že řidič bude dodržovat rovnoměrnou rychlost nad 60 km/h po dobu cca 15 min. Za těchtopodmínek dojde na základě pokynů řídící jednotky motoru ke spálení zachycených pevných částic a filtr se vyčistí. Je ovšem nutný motor zahřátý na provozní teplotu, udržovat konstantní otáčky motoru v rozmezí 1800-2500 ot./min při zařazeném 4. nebo 5. rychlostním stupni a udržovat stálou rychlost nad 60 km/h (to vše, pokud to okolní podmínky a dopravní předpisy povolí). Pokud řidič nedodrží výše uvedené požadavky, přepne řídící jednotka vozidlo do nouzového režimu. Aktivní regenerace DPF není možná za těchto podmínek:- motor není zahřátý na více jak 50°C,- je nutné časté zastavování,- časté prudké zrychlování na plný plyn,- jízda při konstantních otáčkách nad 3250 ot./min,- volnoběh motoru, který trvá déle než 1 minutu.V průběhu aktivní regenerace může dojít k mírnému zvýšení spotřeby paliva, k mírnému snížení výkonu, případně může řidič zaznamenat hrubší chod motoru. Příčinou je "pozdní" vstřikování nafty, která se později vznítí, čímž dojde ke zvýšení teploty spalin ve výfukovém potrubí. Tím je dosaženo potřebné vyšší teploty pro spálení zachycených sazí.Ve vozech ŠKODA se nachází přídavná nádržka pro aditivum o objemu 4,5l v prolisu pro rezervní kolo. Aditivum je nutné doplňovat cca po najetí 120 000 km (je to v závislosti na provozní spotřebě paliva). Aditivum je automaticky dávkováno do palivové nádrže po každém dotankování v poměru cca 1 l aditiva na 2800 l paliva. Natankované množství paliva je zjišťováno řídící jednotkou motoru na základě vyhodnocení údajů z čidla pro zásobu paliva. Pokud budete mít doplňující otázky, neváhejte nás opět kontaktovat. S pozdravem z Mladé Boleslavi Jan Chmelo, PST - Péče o zákazníka / Kundenbetreuung / Customer CareŠKODA AUTO a.s., Tř. Václava Klementa 869, 293 60 Mladá Boleslav, Czech RepublicT +420 326 8 16111, F +420 326 8 16221Sks.service@skoda-auto.cz, www.skoda-auto.com
  15. Souhlas, pěkná a zbytečná hovadina. Odpovědní si zaslouží vyhodit z okna
×
×
  • Vytvořit nový...