Jump to content

LucasCZE

Uživatel
  • Content Count

    3,106
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

310 Excellent

1 Follower

About LucasCZE

  • Rank
    Veterán

Recent Profile Visitors

3,085 profile views
  1. Tak ono to pravdepodobne sviti malo zamerne. Jednak ta zarovka sviti se zapnutymi svetly porad, takze by mozna mohla vyhrat okoli a taky by mozna slo svetlo videt i pres zavrena dvirka. Ja zarovku nahradil LEDkou, ktera asi sviti o trochu vic.
  2. Nastavuje se to myslim spolecne s podsvicenim pristrojove desky a vsech ovladacich prvku koleckem vlevo pod volantem.
  3. Dnes pri jizde jsem si na tebe vzpomnel, tak jsem mrknul, kolik toci motor mne a jen to potvrzuje co jsem napsal. Jak ti ve 100 km/h spadnou otacky na 2000, tak to sedi s mym autem. Do te doby jsou otacky na danou rychlost moc vysoke = prokluzujici spojka.
  4. No za me plati porad to co jsem napsal. Nedovedu si predstavit co jineho nez spojka by to mohlo zpusobit.
  5. Nedovedu si predstavit, ze by to delalo cokoliv jineho nez spojka. Pokud motor zvysi otacky a auto pritom nezvysi rychlost, musi bud prokluzovat spojka nebo musi prokluzovat kola. A ze by ti to auto hrabalo na ctyrku nebo dokonce petku a jeste sis toho nevsiml povazuji za vyloucene. Takze podle meho nazoru jedina prokluzujici spojka.
  6. Ten originalni senzor urcite k BSG nepripojis, protoze to je jen hloupe cidlo bez sbernice, ktere je pripojene primo ke Climatronicu.
  7. Premyslim, jestli jsi neprisel jeste o nejakou dalsi uzitecnou vec. Co treba hlasitost? Originalni radio ma funkci GALA (automaticka korekce hlasitosti podle rychlosti jizdy), ktera predpokladam bezne funguje i pro handsfree. To ti ted logicky nemuze fungovat. Nic dalsiho uz me nenapada... No pokud jsi spokojeny, neni co resit. :-)
  8. Nevim, jak funguje redukce na ISO konektory, ale tve puvodni zapojeni vypada v poradku. Dva draty jsou pro zvuk a treti pro prepnuti radia do rezimu PHONE. Myslim, ze jedine co bylo treba udelat bylo v nastaveni radia povolit PHONE. Diagnostika neni potreba.
  9. Zarovky v kufru nejsou kontrolou zarovek hlidane. Ale problem s zarovkama ocividne nemas, takze to jen tak mimochodem... Chybu bych hledal v zamku kufru. Opravit pokud vim nejde, takze proste koupit novy a vymenit. Taky mi osvetleni kufru blbnulo a vymena zamku to vyresila.
  10. Senzor opotrebeni brzdovych desticek. V desticce je kus dratu a az se prerusi trenim o kotouc, rozpoji se obvod a palubni pocitac to zacne hlasit. Pokud to nemas zapojene a palubni pocitac nic nehlasi, mas kontrolu opotrebeni deaktivovanou pres diagnostiku.
  11. Mrkni do dilenske prirucky. Pokud si pamatuju dobre, tak bys mel kazdou brzdou prohnat 200 ml. Plus budes potrebovat to co je v nadrzce. Ja vzdy kupuju litr.
  12. Packu muzes zkontrolovat pres diagnostiku v podvolantove jednotce. Moc na vyber stejne nemas, jednoduchym zpusobem tam stejne nic moc nezmeris.
  13. Nebude. Ten modul ma stejny konektor jako CD menic. CD menic odpojis a misto nej pripojis ten modul. Kdyby te napadlo, ze bys jednoduse sloucil ty dva konektory a tim pripojil CD menic i modul zaroven, tak to fungovat taky nebude. Probiha tam komunikace a k radiu nemuzes pripojit 2 zarizeni soucasne. Asi by sis mohl udelat nejakou svoji "krabicku", kterou bys pripojil k radiu a do ni zapojil CD menic i modul. Potom bys na te krabicce prepinal, co ma byt zrovna k radiu pripojene. Jestli CD menic nebo modul. Mozna se to da nekde i koupit. Mam pocit, ze jsem to snad nekde
  14. LucasCZE

    Blinkry

    Jak uz jsem psal, meril jsem to jen pro packu steracu, ne pro packu blinkru. Ty hodnoty budou asi podobne, takze z toho mozna neco odvodis. Princip je stejny, ale packa steracu ma 5 pozic (pocitam jen ovladani steracu celniho skla, tedy ekvivalent blinkru), packa blinkru jen 3. No kazdopadne jsem ti to dohledal. Muzes se nad tim zkusit nejak zamyslet a kdyztak jeste napis. Ovladani steracu celniho skla: vypnuto: 9 080 Ω jednorazove setreni: 241 Ω stirani v intervalech / automatika: 631 Ω pomale stirani: 1 382 Ω rychle stirani: 2 890 Ω
×
×
  • Create New...