Spravne se to zapojuje jen na CAN bus, ale ta jednotka, na kterou jsi poslal odkaz, se skutecne pripojuje jen na zarovky. Takze presne tak jak jsi psal. V navodu, ktery je ke stazeni na tom odkazu, je to popsane dost pekne. Mas tam i obrazky. Ted bude zalezet, jestli mas Liftback nebo Combi.
Liftback ma pokud vim na brzdova a mlhova svetla zarovky se 2 vlakny, takze tam by to zapojeni nemel byt problem, budes se ridit obrazkem STANDARD ZAPOJENI MODULU PRO TZ.
Combi ma jedno vlakno spolecne pro brzdove a obrysove svetlo a jine vlakno zase spolecne pro mlhove a obrysove svetlo. Ale zaroven tam jsou i vlakna ciste pro obrysova svetla. No teoreticky by to taky mohlo jit zapojit podle STANDARD ZAPOJENI MODULU PRO TZ. Ale zalezi, jak tuto magickou krabicku maji udelanou/naprogramovanou.
Ze zvedavosti, proc jsi kupil takovy bastl? Ja na vrakovisti za 1500 Kc koupil originalni ridici jednotku i s originalni kabelazi (no vlastne to neni uplne original, je to Westfalia, ale to je v podstate original). Takze mam za mene penez perfektne fungujici vec a navic mi auto hlasi praskle zarovky i na voziku. Tobe to nebude na voziku hlasit nic a jeste navic ti to bud prestane hlasit praskle zarovky na aute, nebo to po prasknuti zarovky na aute zhasne i zarovku na voziku (alespon ja jinou moznost nevidim).