LucasCZE

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2 700
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

261 Výborná

2 Sledující

O uživateli LucasCZE

  • Hodnost
    Mistr Fóra

Návštěvy profilu

1 194 zobrazení profilu
  1. Zásuvka 12V pro alarm - Octavia II FL sedan

    Fungovat to urcite bude, nic na tom neni. 12V zasuvka je ale stale pod napetim, takze i menic napeti z 12 V na 5 V bude stale neco brat. Pokud tam navic budes mit stale zapojeny BT receiver, tak to asi bude brat docela dost. V podstate tim pravdepodobne znekolikanasobis klidovy odber auta, coz neni nejrozumnejsi reseni. Lepsi by bylo nekde vzit bud napeti spinane po zapnuti zapalovani (po vypnuti zapalovani ti ale okamzite prestane hrat hudba) nebo napr. z osvetleni schranky pred spoluujezdcem (napajeni se zapne hned po odemceni auta a vypne se nekolik minut po necinnosti vozidla).
  2. Čištění klimatizace

    Tak ho vyndej a zkus opravit. Casto je to jen spatnym kontaktem myslim nejakych rezistoru, uz nevim presne. Je to popsane nekde ve vlakne OII topení PTC.
  3. Čištění klimatizace

    To schema, ktere je na minule strane, je pro Octavii prvni generace. V principu to ale funguje stejne. Pres vyparnik klimatizace jde vzduch vzdy. Hned za vyparnikem je odbocka pro chlazeni schranky pred spolujezdcem. Nasleduje pridavne topeni PTC, pres ktere jde vzduch take vzdy. Potom nasleduje radiator topeni, ktery je chladici kapalinou ohrivany porad, ale proud vzduchu je pres nej smerovan klapkama (Climatronic 2 serva, Climatic 1 servo, manual jen lanko od ovladace). Pres radiator jde tedy jen tolik vzduchu, ktere je potrebne pro dosazeni pozadovane teploty (nebo kolik je u manualu nastaveno). Potom uz je zvduch rozvaden ruzne po aute... Mozna by stalo za to vyndat PTC a mrknout tam docela velkou dirou, ktera po PTC zbyde. Je potreba jen sundat kryt vpravo od nohy ridice (jeden sroub je za popelnikem, takze vyndat i popelnik). Nejsem si jisty, jestli na radiator topeni pujde videt, ale minimalne pujde videt na druhou stranu vyparniku nez od strany pyloveho filtru a taky bude venku PTC, ve kterem teoreticky taky muzou byt nejake necistoty. OPRAVA: Dival jsem se na nejake fotky a s tim umistenim PTC jsem se spletl. Neni primo za vyparnikem klimatizace, ale primo za radiatorem topeni. Takze po jeho vyndani bude krasne videt na radiator a pujde pekne prostrikat nejakou dezinfekci. (Je to logicke, kdyby to bylo jak jsem psal, tak by teply vzduch ohrival i radiator a tedy i motor, coz neni zadouci. PTC je urcene jen pro vyhrivani interieru.)
  4. OII topení PTC

    Nebo ho za 1000 Kc muzes koupit na vrakovisti, jako jsem to udelal ja. Uz nekolik let mi bez problemu slouzi. Ale nejprve bych ho zkusil opravit, proc to nevyzkouset.
  5. Hučí podvozek

    Jeste jsem si vzpomnel, ze jsem mel mensi problem se sundanim kotoucu. Musel jsem do nich fakt hodne mlatit, ale prezily to. Pokud je budes muset za chvili menit, rozhodne bych je vymenil rovnou, samozrejme i s deskama. Ted to mas prakticky bez pridani jakekoli prace (jen musis zasunout pist do trmenu) a kdybych vedel, ze muzu bouchanim kladivem znicit lozisko i kotouc, delalo by se mi to lepe. A jeste doplnim (mozna to znas, ale co kdyby), lozisko muzes zatizit az po dotazeni centralniho sroubu, jinak ho muzes znicit. Takze nejprve dobre dotahnout centralni sroub, potom nasadit kolo, spustit auto na zem a nakonec centralni sroub finalne dotahnout. Mozna se ti nejak povede to dotahnout s autem na heveru, mne to ale neslo. Jak psal petan76, mel jsem do kotouce zasunuty vrtak opreny o trmen a dotahoval jsem. Nez jsem se dostal na predepsane dotazeni, zacal se vrtak ohybat... To same pri povolovani, je lepsi si centralni sroub trochu povolit jeste nez je auto na heveru.
  6. Hučí podvozek

    Vyndat kloub a potom nasadit lozisko a kloub je to nejmensi. Lozisko se ti tam samo krasne dotahne tema stoubama... Prvni past je povolit ten centralni sroub, druha past potom vyndat lozisko z tehlice. Mlatil jsem do toho snad hodinu. Jinak to ale neni spatna prace. Vsechno se to da v pohode zvladnou. Zadni lozisko je vetsi past. Tam jde vsechno jako po masle, ale nakonec dotahnout centralni sroub na predepsany moment, to je praklicky temer nemozne.
  7. Denní svícení v mlhovkách OII předfacelift

    V kodovani BSG najdi volbu "Daytime Running Light via Fog Lights" a deaktivuj ji.
  8. COLUMBUS (TRINAX) / RNS 510

    Presne tak. Hledat tady na foru mi nikdy poradne neslo, ale Google to umi dobre. Staci zadat hledanou vec a na konec pripsat site:forum.skodahome.cz. Behem minuty jsem nasel toto:
  9. Výměna spojkové sady

    Osobni zkusenost nemam, ale uz nekolikrat jsem slysel chvalu na http://www.rfauto.cz. Jak se postavi k doneseni vlastniho dilu nevim, ale za zeptani nic nedas.
  10. nové turbo od oleje

    Myslim, ze moznosti jsou jenom ty, ktere uz jsi napsal. Tedy turbo, pistni krouzky nebo ventily. Muzes zkusit odpojit i hadici u mezichladice vzduchu, jestli je olej i tam. Pokud ano, tak tam se vetsinou olej dostava z netesniciho turba. Zaroven to muze byt dost nebezpecne, protoze az se tam nastrada tolik oleje, ze si ho motor nasaje, muze se pretocit a znicit. Trocha oleje tam samozrejme byt muze, ale pokud ti z tama vytece nekolik dcl, je to spatne. Ja kdyz hadici u mezichladice odpojim, vykape jen nekolik kapek oleje. Motor mam starsi BJB a najeto 267 tkm.
  11. Autoradio Bolero

    Vsiml sis, ze je tady vyvesene tema BOLERO?
  12. Brzdové kotouče a destičky - výměna

    Ja sundal predni i zadni kotouce bez demontaze drzaku trmenu. Predni kotouce 280 mm, zadni 255 mm, takze asi ty nejmensi, ktere se na OII davaly. U jinych kotoucu to je tedy asi jinak.
  13. vypnuti nebo stazeni egr ventilu pres vag

    S tim ti uz neporadim. Ale myslim si, ze pres zadnou beznou diagnostiku to nejde. Je potreba upravit software a nahrat to tam stejne jako pri chip tuningu.
  14. vypnuti nebo stazeni egr ventilu pres vag

    Kdyz auto otevre EGR, pofici ti tama ven vzduch stlaceny turbem, ktery patri do motoru, pripadne to tama bude primo do motoru nasavat necistoty. I kdyby ti toto nevadilo, auto urcite bude hlasit chybu, protoze pres vahu vzduchu nepujde tolik vzduchu kolik by melo.
  15. Klimatizace únik chladiva

    Ja kdyz menil kondenzator klimatizace, tak jsem jen pres ventilky vypustil starou napln, sundal chladicovku, vymenil chladic, zase to slozil a co nejdriv zajel naplnit. Chtel jsem predem zajet i na odsati, ale rekli mi, ze bych platil stejny poplatek jako za cele plneni, tak jsem se na to vykaslal.