Přejít na obsah

Hoblik

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1 388
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

O uživateli Hoblik

  • Narozeniny 30.7.1984

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://

Návštěvy profilu

2 248 zobrazení profilu

Oznámení Hoblik

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

26

Popularita

  1. Ahojte, Octavia combi MR2001, 1.8t 4x4, origo climatronic nefunguje. Vymeneny kompresor, g65 tlakove cidlo, jednotka dochlazovani, vymeneny kabel od altiku na baterku, vymenene ventilatory, chladice, tlakove cidlo, pojistkovy box na baterce, podotykam vse za nove dily. Ve vcds na bloku hodnotu spojky klimatizace napeti nula voltu. Po kontrole chyb na climatronicu zadne hlasene zavady. Vcds taky bez zvad. Pri prehrivani motoru se oba ventilatory zapnou. Kostrici body jsem vsude ocistil. Jsem lehce bezradny. Dneska jsem jeste projizdel pojistky a nahodou jsem zjistil ze v pojistkovem boxu na pozici 16 byla misto predepsane 10A pojistky 15A. Muze toto nejak souviset? Krome toho vseho me trapi ruzne situace ktere me vedou na nejaky problem bud s ridici jednotkou celkove pripadne s komfortkou nebo celkove s provozem na can busu. Nejsem schopen sparovat novy klic dalky. Jednotka odmita potvrdit jakoukoliv zmenu. Mimoto sporadicky mi hlasi chybu haldex a jednotka esp pricemz vypadava cidlo podeleneho zrychleni g251. Pripada mi to jako systemova chyba. Kabely hlavniho svazku k ridici jednotce vypadaji ok neposkozene a nikde neni vlhko. Co si o tom myslite? Citovat Upravit
  2. Termicke stity to nejsou, ty vydavaji vysi tony, todle je hlubsi ton. Neco jako kdyby kost stabilizatoru byla uvolnena na spodnim sroubu v zavitu. Ale vse je cajk bohuzel, protoze po tom jsem sel jako prvni veci.
  3. Ahojte, zacal se mi ozyvat zajimavy zvuk od prednich kol pri prujezdu nerovnosti, prirovnal bych to ke klepani uvolnene jedne kovove soucastky o druhou. Behem jizdy se volant neklepe, auto drzi smer, gumy vyvazene, sjizdeji se rovnomerne a pohledovou kontrolou pod autem nenalezene zadne vytlaceny nebo jinak poskozeny dil napravy. Nemel nekdo podobnou zkusenost? Kdysi jsem resil to same na octavii 2, ale auto driv odeslo k jinemu vlastnikovi nez jsem to vyresil. Diky
  4. primichat e85 do benzinu v rozumnem pomeru a nebo upravit jednotku na ecko kompletne a cmoud pujde k ledu myslim okamzite. Negativum je ze je treba se rozloucit s katy coz mi na supu nevoni ale mohla by to byt cesta jak resit usazeniny a klesani vykonu na atmosfere. Zkousim to na stare 1.8t zatim :-)
  5. ja te povazuji za nekoho kdo ma asi nejaky vnitrni problem s motorem 3.6, protoze jinak si to vysvetlit neumim:-( protoze kazdy motor nebo auto ma svoje ale nikdy by me nenapadlo jit do vlakna od tdi a psat ze mam osobni zkusenost a todle se mi na nem nelibi:-( todle povazuji za naprosto zbytecne ale ty asi ne:-(
  6. Fakt skvele opravdu vidim ze ta nekomecna telenovela z venezuely " ala jak muj cmoud jede skoro jak benzin " neskonci nikdy:-) Muzu te uklidnit ze i kdyby mi to zralo 20 na 100km tak pokud ekonomicka situace dovoli tak se zpatky k tdi nevratim protoze to je vsemi smery krok zpet i pres nevyhody ktere velky benzin ma ( umirajici kone, vlazny nastup, malo dilu z druhe ruky atd )
  7. A myslis ze nam to nekomu vadi ze to jezdi za 13 litru a pada nam vykon? Myslis ze kdybychom chtel setrit a jezdit za polovic ze bychom nesli do tdi? Opravdu nechapu tydle tve vypady:-(
  8. Rachtani se resi na vw vortex foru a pry nic zasadni hold chvili nez se natlakuje olej tak si to vyda neprijemne zvuky. Cvakani cerpadla taky, dela mi to taky.
  9. To je vesmes reakce kazdeho ridice Fordu nez reakce na superb
  10. Musi byt i vnitrek dveri a i na plech jinak to nema moc valny smysl.
  11. To auto proste vydava vselijake zvuky ja bych to moc neresil jinak te z toho placne. Pokud diag nic nepise a nebo nemas nejake specifictejsi problemy tak bych to neresil.
  12. Pripada mi ze od tech aut chcete vic nez vam dokazi dat. Na jakz takz zrychlovank od 200 km/h potrebujete mnohem vic nez 200 koni nebo mnohem mene kg hmotnosti. Snizit vuz, snizit zbytecnou zatez, snizit rotacni hmoty, snizit treni mechanickych komponent, redukovat mechanicke ztraty v pohonem systemu a pridat dalsi kone a pak mozna muze obyc dvojlitr v supu litat jak si predstavujete. Kdyby to bylo jen o nastaveni softu myslim ze by to kazdy rad prodaval a vsichni by jste litali 300 z mista. Ocividne to ale nejde.
×
×
  • Vytvořit nový...