Přejít na obsah

Bruncla321

Uživatel
  • Počet příspěvků

    49
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Bruncla321

  • Narozeniny 23.3.1989

Návštěvy profilu

958 zobrazení profilu

Oznámení Bruncla321

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Přesně jak říká Satas bylo to špatně nastavené čerpadlo..v mém případě už to vyštelovat nešlo čerpadlo bylo před K.O.Superba jsem prodal a koupil Passata 2.8 V6 a mam klídek:-)2.5TDi už nikdy nechci byl jsem s tim věčne v servisu...ale věřím že nějaký držák se najde mezi nimi:-)
  2. nn to nejel to už bude raketa:-)to to by bylo super kdyby mi to najelo 500km:-DNo to právě nevím zda bylo dochlazováno,ten majitel asi ani neví zda by se mělo dochlazovat:-/Jn 120tis jsou pěkné KM tohle už má skoro 200 a ještě nevim zda poctivé:-/
  3. Jasan no taky si myslím že ty motory nejsou špatné,včerá jsem se v tom svezl a ten zátah toho turba u benzínu nemá chybu:-)řekl bych že se to dost vyrovná té 2.5.Ale bojim se že už je to tak starý no a nevím jestli jsou km poctivé:-/sce doplatek tam je 20 tisíc + oleje a filtry ale i tak se docela bojím proto se ptám kolik zhruba ten motor nalíta a zda mu nevaděj vysoké otáčky jelikož nevím o tom majiteli nic
  4. Ahoj,chci se zeptat a zároveň s vámi poradit.Jelikož jsem znepokojen věčním rachtáním motoru(nevím proč) a opravami které nikam nevedou u 2.5TDI 120kw r,v 2005 tak jsem přemýšlel o výměné za 1.8T.mam nabídku za ale Passata 2001 1.8T 194 500km najeto.Co si myslíte o těhle motorech s takto najetími km?jsou to držáky v tomto roku??nebo jdu z bahna do louže?poř. doporučil by mi někdo jinej lepší benzínoví motor?
  5. Ahoj,chci se zeptat a zároveň s vámi poradit.Jelikož jsem znepokojen věčním rachtáním motoru(nevím proč) a opravami které nikam nevedou u 2.5TDI 120kw r,v 2005 tak jsem přemýšlel o výměné za 1.8T.mam nabídku za ale Passata 2001 1.8T 194 500km najeto.Co si myslíte o těhle motorech s takto najetími km?jsou to držáky v tomto roku??nebo jdu z bahna do louže?
  6. Ale převodovka to není pač když už je trojka zařazena a povolim a přidám plyn tak to rachta jak traktor....nevím zda se tam někde neztrácí nafta nebo je spatne nastaven řídící vstrik..pac mi to kolikrat i blbe startuje když je to ohraty...Dlouho hžaví pak musim cca 4s drzet klíč a naskočí do 1200 otáček a z výfuku mi vyletí bilej kouř. .tak nevím zda to nemá s tímto něco společného
  7. Sup1 ok to by bylo super.O vejku nic nemam tak v pohodě nebo se klidne zastavím ja
  8. Tak dneska si jedu pro auto do servisu..nechávál jsem kontrolovat vačky a hydroštely a vše je v pořádku jen prej 4 hydroštely jsou trošíčku volnější ale to prej nemá cenu řešit že by byla škoda sundavat kvuli tomu rozvody atd...takže problém nevyřešen:-)ještě zkontroluju a povyměnuji hadičky a pak už mě nic nenapadá..jedině ještě nechat změřit tlaky oleje a Přednastavení vstřiku. ale to nevím kde tady poblíž žatce,žádného specialistu tady neznám.Jestli ani to nepomůže Superb půjde do světa a už nikdy nebudu chtít TDI motor:-Draději benzín 2.8 V6:-)
  9. SUP1 Jinak koukám že jsme blízko sebe já jsem ze Žatce a ty z Chomáče:-)
  10. Zase kdyby to byli hydroštely,tak by to dělalo spíše za studena než za tepla,jelikož když je motor už ohřátej tak olej už je všude...jasan dám to sem jak jsem dopadl,tak drž palce ať je to pokud možno co nejlevnější závada:-)
  11. Jasný no...nevím co by to mohlo dělat...zajímaví je že když je motor studenej tak to nedělá...připadá mi že motor běží lépe za studena než za tepla...divné.-)a ještě divnější je že z 1 když to vytáčí na 2 tak to neřve ale jak to jde z 2 na 3 tak to začne takhle řvát...už jsem z toho na prášky...fakt mě nic už nenapadá...příští týden to dávám do servisu jelikož mam v prdely 2 žhaviče,takže se to stejně musí celý rozebrat a rovnou nechám sundat ty víka a budu se modlit aby byli vačky a hydroštely Ok:-)....ale tím mi zase bude problém přetrvávat:-Dzajímaví je že to začlo dělat po výměné oleje...byl tam dávanej longlife a já tam te´d dal normál kvalitní abych ho měnil často
  12. To mi ani neříkej hele že by to byli vačky:-/Ale zase kdyby jo tak by ten motor nějak mlátil na volnoběh ne??nebo bych to slyšel i přes otvor nalejvání oleje že tam něco solidně klepe ne??,či by byla větší spotřeba a auto tolik netáhlo.Auto jede jako blázen dupnu a má to odpich jak blázen...jediný co tak to turbo je takoví sičící s pískotem no nevim či je to v normě..Vstřiky taky nevím to asi jen tak nezjistím..a odzkoušet je taky dát nechci pač je to majlant...jsem tam nalil včera čistič Volvoline tak uvidim...Asi to dám automechanikum ať se podívaj preventivně na ty vačky a hydroštely to by mělo jít ne??jen se kouknout...jediný co je tak se musí pak měnit těsnění valců ne??nejsem mechanik takže možná melu kraviny:-)Ale docela si mě vyděsil to auto mam teprvé 3 měsíce:-/
×
×
  • Vytvořit nový...