Přejít na obsah

springb

Uživatel
  • Počet příspěvků

    31
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli springb

  • Narozeniny 18.10.1971

Návštěvy profilu

1 251 zobrazení profilu

Oznámení springb

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Prosím vás viete mi povedať či veľkosť a tvar dverí pri spaceback a liftback je rovnaký? Chcem si kúpiť ochranné fólie ktoré sa lepia na spodnú časť dverí a neviem zistiť pre aký je to model Rapidu. Ďakujem.
  2. Ahojte. Chcem sa s vami poradiť. Dostal som nápad, že by som svoje pneumatiky 215/45 R16 zamenil za pneumatiky 215/40 R16 čím by sa podvozok znížil asi o 30 mm a následne dať zapísať nový rozmer do TP. Myslím , že Rapidu by to mohlo pomôcť aj s jeho dlhými prevodmi, najmä teda ten nešťastne riešený druhý prevodový stupeň. Len otázka je či by tento nový rozmer pneumatiky šlo dodatočne vpísať do TP?
  3. Aké sú podľa vás ešte zdravé otáčky za "studena" pri tomto motore? Čo myslíte 4 000 otáčok na studený motor je ešte OK, resp. koľko?
  4. Ahoj. Akú techniku jazdy používaš Ty v tejto konkrétnej situácií? Ako to Ty riešiš? V oboch prípadoch ktoré popisujem sa javí ako najjednoduchšie riešenie na tej dvojke nechať pokĺzať spojku pokým sa tá dvojka proste nechytí, lenže za to sa mi spojka asi nepoďakuje .
  5. Rapid 1.0 TSI 81kW mám jeden a pol roka, najazdené asi 16 000 km . S autom som celkom spokojný po všetkých stránkach ak mi niečo naozaj vadí tak to je radenie z prvého prevodového stupňa do druhého, ľudovo povedané z jednotky do dvojky. Som presvedčený, že jednotka od dvojky je veľmi špatne odstupňovaná, zle nadväzuje resp. dvojka ako taká mi príde veľmi zle navrhnutá. Konkrétne situácie. Pohýnam sa do kopca na jednotku a dvojka sa nechce chytiť, po preradení proste nevládze. Dobre, keď je motor zohriaty tak na jednotku tomu vytnem na štyri tisíc a potom sa už tá dvojka nejako chytí, ale keď je studený motor tak ako to mám urobiť? Točiť cez 4 000? Druhá veľmi častá situácia. Blížim sa ku križovatke z vedľajšej cesty a chcem vyjsť na hlavnú. Pomaly sa blížim, vykuknem na hlavnú cestu, nič nejde ,alebo prichádzajúce autá sú ešte v dostatočnej vzdialenosti , dvojka nechce potiahnúť a jednička tam proste nepasuje, na jednotku je to príliš rýchle. Ako riešiť tento problém? Napadá ma niekoľko možností každá má ale svoje ALE. 1. Po preradení do dvojky resp. použití dvojky nechať pokĺzať spojku nech sa tá dvojka už nejako chytne. Bojím sa čo na to časom povie spojka. 2. Rozmýšľal som či by veci nepomohlo na auto založiť nejaké menšie kolesá. Neviem či by to riešilo problém. 3. Chiptuning. Auto mám v záruke, neviem ako sa k tomu stavia Škoda-Auto. 4. Ešte jeden nápad možno z oblasti sci-fi , nepasovala by do Rapida prevodovka z modelu Scala resp. Kamiq? Len či ich netrápi podobný problém. Ak sa tento problém už niekde riešil napíšte mi prosím link. Ďakujem vám za všetky nápady, návrhy, postrehy, skúsenosti.
  6. Sanden mi to pred tým nerobil a u mňa je to počuť aj dnu pri uzavretých oknách.
  7. Ja som z tej klimatizácie už zrelý na psychiatriu. Najskôr po 3000 km cvrlikavý zvuk, v servise mi vymenili kompresor za Denso , cvrlikanie prestalo a teraz mi zase ten kompresor , alebo čo , tak ujúka, také huúuúuúuuu pri volnobehu, alebo v určitých otáčkach okolo 2000. Počul so to ešte ten deň keď som šiel domov zo servisu po výmene kompresora. Inak po vypnutí A/C to hneď prestane. Nevie niekto čo to môže byť zase za problém?
  8. Keby som mal staršie auto tak by som sa k celej veci staval inak, ale moje auto má tri mesiace a rozhodne ho nevnímam ako objekt na ktorom by som sa mal niečo učiť ?
  9. Včera som navštívil dva značkové servisy Škoda a nemám dobré správy. V prvom servise mi povedali , že kameru nemám pripájať na poistky lebo hrozí, že sa mi rozsvieti kontrolka ktorá bude hlásiť chybu, a v druhom servise mi povedali, že 90 € čo je asi 2350.-Kč to mi príde veľa. Zajtra skúsim tretí značkový servis a uvidím.
  10. Miky* áno samozrejme nad tým som rozmýšľal a zrejme to tak aj urobím. Chcem sa ešte niečo opýtať, možno od veci otázka. Nedala by sa tá kamera napojiť z USB čo je pod rádiom? Lebo ten sa odpojí asi 2 minúty po vypnutí rádia, to by bolo ideálne. Samozrejme mi je jasné, že tam nebude 12 V , len či by to nešlo nejak vymyslieť.
  11. Vďaka za reakcie. Ja som sa tak trochu spoliehal na to , že keď som v sekcií pre Rapid , tak mi niekto rovno napíše "kúp toto " ,alebo "kúp toto ". Ak sa nikto taký nenájde tak budem musieť nájsť niekoho kto mi to odmeria , lebo ja to nemám čím odmerať.
  12. Ahojte. Chcem si kúpiť toto: http://www.kamery-do-auta.cz/cs/pojistkove-rozbocovace-s-autozasuvkou/ nie som si istý ktorá veľkosť bude najvhodnejšia. Standard? Mini? Micro? Ďakujem za pomoc.
  13. No niečo som už pojazdil, koľko to tak asi trvá kým si to sadne? Stačí zo 15 x prudšie zabrzdiť, alebo po mesiaci jazdenia? A ak to nie je tým, že si musia platničky sadnúť, tak čo tam môže byť za chyba? Čo mi tam dali mastné kotúče?
  14. Tak mne teraz menili predné kotúče a platničky, dôvod, vybrácie volantu a brzdového pedálu pri brzdení, nabehané 26 000 km, 4-roky. Na aute boli zistené zhrdzavené kotúče hlavne z vnútornej strany a tiež ryhy na platničkách. Málo jazdím a auto som kupoval z bazára, kto vie koľko ešte stálo na dvore. Čo sa ale chcem opýtať. Auto mi teraz ani zďaleka nebrzdí tak dobre ako pred tým, pravdu povediac brzdí dosť mizerne. Tie platničky sa musia nejak zabehať, alebo čo? Neviem či je to takto normálne, alebo mi niečo v servise zbabrali. Bol som v značkovom servise a dali mi originál súčiastky.
  15. Tak baterka je vymenená, na zapalovač som radšej nič nepripájal, mal som asi šťastie ani poruchu airbag mi nevyhodilo. V aute mám namontovaný ZEDER, naposledy keď som baterku vyberal tak som ho mal zamknutý, teraz som ho schválne odomkol. Neviem či to mohlo mať vplyv na tú chybu airbag. Viem že ZEDER je pripojený na spínačku, ale neviem akým spôsobom. Chcem sa ešte opýtať, ak tú poruchu airbagu môže vyvolať zaiskrenie pri pripájaní baterky, tak ma napadlo či to zaiskrenie nemôže nastať aj keď budem mať v zapalovači napojený monočlánok. V tom prípade by to nebolo riešenie problému.
×
×
  • Vytvořit nový...