Přejít na obsah

bigbopp

Uživatel
  • Počet příspěvků

    76
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli bigbopp

  • Narozeniny 30.4.1985

Návštěvy profilu

945 zobrazení profilu

Oznámení bigbopp

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

25

Popularita

  1. Já mám sportovní podvozek a 18" disky. Jsem s tím spokojenej. Vzhledově to je super, rozdíl v komfortu oproti OIII s 17" disky a standardním podvozkem se kterou jsem jel je minimální. Na zimu mám 16" disky a rozdíl v komfortu není propastný. OIII je obecně tvrdší auto. Jinou kapitolou je světlá výška, která je prostě nižší, zatím jsem s tím žádné problémy neměl. Kombinace velikosti disků a typu podvozku je individuální, každý má jiné preference.
  2. Díky za informace, kabinový filtr jsem úspěšně vyměnil. Někomu se může hodit postup: Filtr je umístěn vodorovně za schránkou spolujezdce, která se vyndá následujícím způsobem. Šroubovákem vycvaknout brzdu schránky, která není moc vidět, ale je vpravo z boku schránky v blízkosti kloubu. Následně schránku vycvaknout z kloubů směrem nahoru a vyndat směrem k sobě. Potom je vidět kryt filtru, u kterého se vycvaknou 3 horní packy a normálně se kryt otevře. Vrácení schránky zpět je jednoduché, jen jsem se trochu trápil s brzdou, které se zpět moc nechtělo. Doporučuji ji vytáhnout na max a pak zacvaknout šroubovákem.
  3. Nevíte kde je u OIII kabinový/pylový filtr a jak ho vyměním?
  4. Zítra sraz na Benzině platí? Jest-li jo, tak se tam budu cca na těch 11:10.
  5. Přidávám se také, při přejezdu nerovností drnčí přihrádka u spolujezdce. Je to slabounké drnčení, ale je slyšet. Když přihrádku otevřu, přestane to. Snad se to časem usadí a přestane to. Bohužel je to riziko nákupu nového modelu.
  6. Praha - Česká Lípa, spíše eko jízda na hranici rychlostních limitů. Jinak dlouhodobý průměr kolem 7.1l, ale vetšinou jezdím v Praze. V kombinovaném provozu je průměr tak 6,3l.
  7. Teplo začínám cítit cca po 20s. Po pár minutách to pak přepínám na jednu čárku,3 hřejí hodně. Srovnání s jiným autem ale nemám.
  8. to: "ale zase si říkám,že když už kupuji auto za tolik peněz,tak at to stojí za to" moje řeč .
  9. Při takovém nájezdu bych volil benzin. S 1.4 nemám zkušenosti. U 1.8 mám po 4500 km spotřebu od koupě auta 7.2l, ale poslední dobou jezdím krátké trasy v Praze a to se na průměru podepisuje. Mimo město se dá při normální jízdě jezdit v pohodě do 6,5l. V Praze je to ve špičce tak za 8.5l. DSG spotřebu určitě ještě srazí. Pokud neřešíš cenový rozdíl, jdi do 1.8, nemůže tě zklamat, je tichý, úsporný a výkonný.
  10. Con. TS 850 má ochranu ráfku, pokud má v názvu "FR". Cenový rozdíl na jedné gumě je pak asi 200 - 300 Kč. Na 205/55 R16 T ochranu nemám.
  11. Viewer: Naprostý souhlas ohledně 18". Ani manželka si nestěžuje a to je co říct. Chce to holt vyzkoušet a nemít předsudky.
  12. S modrou je to svatá pravda, ale koupil jsem si jí protože se mi líbí (i na jiných autech), ne proto, abych se odlišoval. To bych si nekoupil Octavii . Zatím jsem jich tolik jezdit neviděl, přijde mi, že barvy jsou zatím rovnoměrně rozložené. To se časem změní. každému se prostě líbí/vyhovuje něco jiného a můžeme být za to rádi, jinak by to na silnici bylo fádní. U té zelené bych se akorát bál, že teď vypadá super a je in, ale za nějakých pár let to může být úplně out. To ukáže čas.
  13. jo, xenony jsou pro pěkný vzhled OIII zásadní. Střítbrná a zlatá barva je praktická, ale já bych svou modrou race neměnil, i když je nutné auto po omytí přeleštit, to u stříbrné potřeba není. U RS bych se hodně rozmýšlel jestli modrou nebo zelenou.
×
×
  • Vytvořit nový...