Přejít na obsah

petrberan

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

594 zobrazení profilu

Oznámení petrberan

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Asi jsme někoho předběhli - 1.5 TSI DSG Style, moře dalších položek, objednáno KT 10, vyrobeno prý 6. 9., dodáno zítra, tedy KT 38. Čekali jsme tedy 28 týdnů. Při objednání nám říkal dealer 42 týdnů. V zásadě pozitivní překvapení...
  2. petrberan

    Roleta kufru

    Stejná zkušenost. Řekl bych, že roletka táhne pořád stejně. Asi to spíš bude chtít namazat ve vodících lištách. Soudím podle toho, že na zatahování je potřeba docela síla.
  3. Poblikávání (tedy střídání stavu zapnuto/vypnuto) normální jistě není. Chvění naopak ano. Dělá to na mém SIII a dělalo to i na předchozí Yetině. Při zapnutí xenonů si všimnete, že si kontrolně projedou dráhy nahoru dolů a doleva doprava a snad u toho proběhne i nějaká kalibrace. Je to uděláno tak, že hýbe samotná optika. To aby byly adaptivní a mohly do zatáček zatáčet i světlo. Krátké ostré nerovnosti (D1) tedy prostě způsobí, že se pohyblivá optika trochu zachvěje a pokud jedete na potkávací světla, tak to je na jejich konci vidět - hranice kde končí světlo a začíná tma trochu zakmitá nahoru dolu. Ale jinak svítí pěkně, ne?
  4. V lednu jsem jel SIII Combi 4x4 s DCC, které bylo vyrobené v 1. týdnu 2016 a podvozek vykazoval při pomalé jízdě takové zvuky, že se zdálo, že každou chvíli něco upadne. Dnes jsem ten stejný vůz vyzvedával po výměně hydrolůžek a po prvních 150 km po nepříjemných zvukových projevech ani stopy. Zdá se, že prémiový podvozek se konečně prémiově i chová. Mimochodem, závadu řešil prodejce na můj podnět. Čili pokud to někomu klepe a vrže a skřípe (věřte, že to jistojistě poznáte), honem k dealerovi...
  5. Také se připojím - vyrobeno 5/2011, od 6 tis. km rrrrrrrrrrrrrrrrrrr po startu, v 18 tis km proveden nějaký servisní zásah, ale ne výměna. Dalších 5 tis klid a pak zase rrrrrrrrrrrrrrrrrrr a nyní v 29 tis km najeto výměna rozvodů.
  6. petrberan

    Převodovka ASG

    Asi takto, při velmi jemném sešlápnutí plynu lze říct, že řazení je málo znatelné. Při normální jízdě spolehlivě pozná cela posádka, že se řadí. Řazení samotné je v porovnáni s DSG opravdu móóóóc dlouhé a pomalé. Nicméně účel plní. DSG je docela něco jiného jak provozně, tak cenově! Na druhou stranu, za ten příplatek 10 tis. mě to přijde prima...
×
×
  • Vytvořit nový...