Přejít na obsah

Píďa

Uživatel
  • Počet příspěvků

    249
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Píďa

  • Narozeniny 14.4.1981

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    454267516

Návštěvy profilu

1 994 zobrazení profilu

Oznámení Píďa

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

-1

Popularita

  1. Dobrý večer využiji tématu a chtěl bych radu ohledně chybové ho kódu u Octavie 3 motor 2,0 Tdi 110 kw. Nemohu nikde najít co znamená závada 7158($001BF6):20, lamp OFF dekuji předem za reakci
  2. Ahoj řeším problém zase v nízkých otáčkách.... Když mám cca 2000 otáček a potřebuji přidat, šlápnu na plyn a jako by se auto dusilo.... Po chvíli přidá a jak se dostane nad 2300 otáček tak jede téměř normálně. Když je vytočené není problém jet přes 180, diagnostika až po několika dnech vyhodila chybu: 17964 - Charge Pressure Control P1556 - 35-00 - Negative Deviation Problém vyřešen, byla to baňka a zároveň váha vzduchu, která dávala menší hodnoty....
  3. Zdravím Vás, využiju již započatého tématu k Vaší radě...... Dnes jsem jel po dálníci a kousek před sjezdem mi auto spadlo do nouzáku..... tak jsem sjel z dálnice, vypnul zapnul zapalování a jel jsem dál. Potom jsem dojel domů, vypnul motor a říkám si zkusím nastartovat jestli je vše OK, ale nastartoval jsem a hrozný rachot z motoru (nevím k čemu bych to přirovnal) a motor zhasl.... Můžete mi poradit zda to může být také problém s rozvody nebo hydroštely ??? Auto má najeto cca 350 tis. km..... Nevím jestli to zkoušet nastartovat zastudena ??? Prosím o radu a zkušenosti děkuju O1, 81 kW (ASV)
  4. Super díky za radu, to je vyčerpávající, vyzkouším a uvidím co vše dokážu zjistit..... ještě jednou díky
  5. Ano jak píšeš, turbo neblbne, s klapkou jsem měl problémy už hodně dlouho, nikomu se to nechtělo řešit, ale na klimatizaci to vliv nemělo, klima chladila běžně bez problémů. Takže závady vyčtené z ŘJ mi pravděpodobně nepomohly k řešení problému s klimou....? Děkuji :-)
  6. Ahoj chlapi, tak jsem se konečně dostal k tomu abych vyčetl ty závady a píše mi to následující: Na ŘJ motoru Address 01: Engine Labels: Redir Fail! 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control P1557 - 35-00 - Positive Deviation Na ŘJ climatronicu Address 08: Auto HVAC Labels: 1Ux-907-044.lbl 1 Fault Found: 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 37-00 - Faulty díky za rady
  7. Zítra to hodím na VAG a napíšu, děkuji za rychlou radu..... Jinak únik by to být neměl, je to zkontrolované znovu vakuované, naplněné....stejně nejede...
  8. Ahoj, trošku Vám skočím do řešení Vašeho problému a zeptám se, zda by někdo poradil čím začít při opravě klimatizace, viz. můj příspěvek výše, kdy se mi vypálila pojistka na baterii, přidřený ventilátor jsem odpojil jak radil kolega Wojnar (mimochodem díky) a zjistil jsem, že pojistka vydržela takže jsem ho vyměnil, sahara běží perfektně, ale nechladí tak jsem nechal naplnit klimu, ale stejně to stále nechladí, nějaké tipy čím začít, jestli nějaké čidlo nebo bude problém s kompresorem? Děkuji Octavia 1, 1,9 Tdi 81kw, ASV
  9. Zdravím, mám podobný problém jako kolega witt. Nefunguje mi climatronic, když ho zapnu vypálí se mi pojistka na baterii. Zjistil jsem přidřený ventilátor..... Můžete mi prosím poradit jestli to může být tím přidřeným ventilátorem. Nebo mi doporučte dobrý servis na klimatizace, nebo někoho kdo se tím zabývá a byl by ochoten mi to proměřit a opravit. Ideálně BRNO a okolí. Děkuji za rady
  10. Čau chlapi, tak rok se s rokem sešel a mám úplně stejný problém jak v předchozím příspěvku..... Bilsteiny jsem tehdy vyměnil za Bilsteiny a přestalo to a nyní se to objevilo znovu..... Nevím jaké tlumiče zkusit Sachs? nebo Monroe? Můžete poradit a doporučit, které Vám vydržely?
  11. Tak se přidávám k partě stejných problémistů.... Úplně přesně od zadního levého kola po i malých nerovnostech tuk tuk.... začalo to lehce před půl rokem občas a nyní už je to časté ke zbláznění.... Budu to tento týden řešit dám určitě vědět čím to bylo u mě pokud na to přijdeme...přeji pevné nervy Tak mám vyměněny tlumiče a už nic neťuká!!!!!!! Tlumiče nové vydržely cca 30 000 km byly to Bilsteiny!!!!!!!
  12. Zdravím Vás, potřeboval bych poradit, stáhl jsem si navigační data z "www.navigation.com/skoda-cz" stáhl, rozbalil na kartu SDHC a navigace píše že data nejsou k dispozici. Na kartě byla data německé navigace odkud jsem si vozidlo přivezl a vše fungovalo. Můžete mi poradit zda máte někdo stejnou zkušenost je to konkrétně Golf variant VI z roku 2011 děkuji předem
  13. Zdravím chlapi, nechci zakládat nové téma tak se s dovolením zeptám tady. Měnil jsem tlumiče adní na ocavii combi, dával jsem bilstein to je v poho, předtím žádné problémy, ale ted při jízdě na našich klasických zalátaných cestách slyším od zadního pravého kola takové divné zvuky. Nevím jak to blíže specifikovat, jakoby tupé rány. Kdyby to bylo vpředu tak bych to přirovnal ke zvuku špatných gum stabilizátoru. Máte někdo představu co by to mohlo být? Vím že je potřeba to spíš dát na zvedák a kouknout ale nemám ted možnost kdy a kde kvůli práci. díky za odpověd
  14. Ano souhlasím špatná zkušenost s www.autalevne.cz !!! Já měl stočeno také o pouhých 50 tisíc km, ale proč to vůbec dělají? Auto vyšlo finančně dobře a ty peníze bych dal i kdyby to auto mělo najeto poctívé kilometry. Už bych tam nekoupil, myslím že všechny jejich vozy stočeny a když to bude jen o 50 tis. km tak to je ještě dobré NEDOPORUČUJI !!!
  15. Ahoj já má osobní výbornou zkušenost tady: http://www.autofoliemates.cz/uvodni-stranka-lepeni-autofolii.html
×
×
  • Vytvořit nový...