Přejít na obsah

Deaconn

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Deaconn

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tak to by bylo asi levnější řešení.Každopádně jsem si nechal zjistit kolik stojí nová komfortka a po zjištění ,že 6800 mě to nějak přešlo. Kdybych zkusil pořídit novej klíč ( teda pokud si jím myslel ovladač ) , šlo by použit tento způsob aktivace? Jak aktivovat nové klíče bez programu vag Přeprog.klíče -dálka (1997 NA) Proces 1. Klíč v zapalování nechat v poloze Zapnuto 2. Manuálně zavřít dveře druhým klíčem ze řidič.strany,pokud máte jenom jeden klíč zamknout zevnitř 3. Jedním stlačením na dálkovém ovládání-otevřít dveře se zapne alarm 4.Vyčkat 6 vteřin,pak zmáčknout otevření dveří,tím se aktivuje kódovací proces a dálkové ovládání je přeprogramováno (přispůsobeno) · POZNÁMKA : Pokud přeprog.více dálek je proces ten samý, ale musí se znáčknout otevření 2,3 nebo 4 krát pro každý další ovladač · například : Když se přeprogramují 2 ovladače zmáčknout odemčení dvakrát s 1 vteřinovým intervalem mezi každým zmáčknutím,opakovaně pro 3 nebo 4 dálky nemačkat 5 krát ,protože se smažou všechny dálky (čti dole) 5. Zapalování do polohy vypnout 6. Vytáhnout klíč ze zapalování,zkontrolovat operaci 7. Kódování může být obnoveno až po 4 dalších ovladačích 8. Zapalovaní musí být vypnuto mezi kazdým progr.dalšího ovládání Dálkové ovládání -mazání (1997 NA) Proces 1. Zapalování do polohy zapnuto a ponechat klíč v zapalování 2. Manuálně zavřít dveře druhým klíčem ze řidič.strany,pokud máte jenom jeden klíč zamknout zevnitř 3. Na dálkovém ovládání stlačit otevřít dveře 5 krát za sebou ve vteřinovím intervalu-spustí se alarm 4. Vyčkat 6 vteřin,zmáčknout jednou otevřít dveře a paměť se vymaže 5. Vypnout zapalování, všechny dálky se vymazaly
  2. Čau lidi. Poctivě jsem si pročetl forum a musím říct,že jsem zkusil všechny postupy co zde uvádíte.Ale je možný,že jsem něco přehlídl. Baterky v ovladačích jsem vyměnil a oba se chovají stejně. Superb 2,5 TDI r.v. 2003 Stručně popíšu problém a postup: Auto jde otevírat jen na krátkou vzdálenost.A to spíše od řidiče na cca 0,5.m. Jak bylo uvedeno výše,vytáhli jsme komfortku a do zmíněného pinu,kde je bodlá anténa jsem dali náhradní drát cca 1,5m.Daný drát jsem navolno vytáhl z auta a zavřel dveře a nechal trčet cca 0,5m ven z auta.Najednou šlo auto otevírat na cca 20m ze všech stran což splňovalo to co jsme potřeboval. S radostnou náladou z nečekaného úspechů jsme drát schovali za tapec a do sloupku.Jak jistě tušite,DO se chovalo najednou úplně stajně a otvírání na cca 0,5m je zpět. Zjistli jsme,že pokud je kabel volně a DO ho vidí jakoby přes okno,tak to na těch 20m funguje.Jakmile se to schová pod tapec tak zase nic. JSem z toho zoufalej a nevím v čem je problém.Může být v háji celá komfortka? Klidně koupim novou,jen se mi nechce kupovat zbytečně. Díky za každou radu. L.
  3. Ahoj lidi, jsem hrdým majitelem Supa 2003 2,5TDI a potřeboval bych poradit. Postupně jsem měnil všechny možné pohyblivé,nepohyblivé části a přichází doba,aby se na to mrkl nějakej odborník,co tomu rozumí(elektro,motor) Hledám někoho v okolí Brna ( ale klidně Morava),s kterým bych mohl probrat problémy a popřípadě je vyřešit.Jsem ochoten kdykoliv dojet. Prostě nějakýho "machra" na superby.Budu vděčnej za jakoukoliv radu.Mám to auto fakt rád. Luboš Brno
  4. Čau lidi,sháním aktualizaci map,nejlépe 2012/2013 nebo 2013/2014 českou republiku,slovensko..... Díky.
  5. Tak opraveno.Supos dostal komplet novy brzdy,čepy,oleje a jede jak vinko. Jinak ta zavada s ESP zatim zmizla,bylo mi receno ze to bylo nejaky cidlo pod volantem.Kazdopadne zatim to nedela,tak uvidime. Snad to bylo ono,jinak se bude muset hledat dal. Jeste jednou diky. D.
  6. Tak dneska jde do servisu.Dam vedet jak to dopadlo.Osobne tipuju homokloub. Kazdopadne diky za rady.
  7. Zdravím všechny, objevil se mě tento problém.Při průjezdu zatáčkou při vyšší rychlosti mě začne problikávat kontrolka ESP a někdy dokonce zůstane svítit. Pokud svítí,znamená to,že je vypnutý,pokud jsem to správně pochopil. Teď k tomu hlavnímu problému: když tahle situace nastane,nemůžu prostě přidat plyn,zvednout otáčky.Je to dost nepříjemný,hlavně při předjíždění. Občas v autě cítím i spáleninu,jako když se pálí prach. Byl bych vděčnej za každou radu. Po vypnutí motoru a opětném nastartován kontrolka nesvítí,a vše vypadá normálně. Každopádně auto jde příští týden do servisu,ale jsem ze svýho "miláčka" nervózní. Jedná se o Superb I 2,5l TDI V6 p.s. omlouvám se předem za podivně formulovaný dotaz.Nejsem technický tip. Díky za všechny rady. D.
×
×
  • Vytvořit nový...