Přejít na obsah

kerky18

Uživatel
  • Počet příspěvků

    108
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 822 zobrazení profilu

Oznámení kerky18

Nováček

Nováček (1/14)

2

Popularita

  1. Jasne prepac pisal som to v rychlosti a poplietol som si to s inym ja ked som menil tak som daval aj novy cap na to rameno aj silentblok ten maly v predu .... mne totiz ked riesili podvozok tak som menil dost vela veci vratane zadnych priecnych ramien a kopu inych veci v zadu vid ina tema a tam mi zdoraznoval aj dealer dielov aj par mechanikov ze je dobre to podotahovat na Hckovom zdihaku nie na visiacom... Kazdopadne na meyle/HD som odjazdil uz asi 30tkm a zatial je to vsetko ako ma byt. Popripade kupit OEM skoda len ten neviem ci sa da samotny silent a cely hlinikovy domcek bude asi drahy.
  2. Na prednom ramene v zadu v hlinikovom domceku som menil silentblok uz asi 2x. Do toho domceka sa da nalisovat priamo silentblok ktory stoji par eur netreba kupovat cely domcek ktory je drahy. Ako prve som tam mal Lemforder no nevydrzalo ani rok. Potom som tam dal Meyle HD ktore ma iba 2 otovory v sebe a nie 4 ako vsetky klasicke silenty ktore sa tam daju dat aj od inych vyrobcov. Je to kvoli spevneniu aby to nieco vydrzalo a neodislo po roku... samotny kod silentu je Meyle 1006100027/HD a stoji cca 5-8e kus. Co je podstatne ze sruba v nomsa nesmie dotahovat nikdy ked koleso visi na zdihaku.... vzdy napevno dotiahnut ked je koleso na zemi a auto stoji ako ma. Inak hrozi ze ked sa to dotiahne na pevno a tak si koleso sadne tak dojde k deformacii co ma za nasledok rychle opotrebenie. Skoda superb 07/2009 2.0tdi 125kw 4x4 .
  3. Zmenu z 30 000 na 15 000 netreba robit cez VAG. Pri manualnom resete cez palubny pocitac sa nastavi automaticky 15000/1rok.
  4. Diagnostiku mam aj doma a v kanaly 11 je tusim tlak turba tam pri jazde bolo evidentne ze ecu pyta cca 2500mbar a motor daval 1100-1200mbar. Objednal som si teda tu regulaciu turba doniesol to do skodovky vymenili, nastavili variabilitu a auto ide ako ma. Vraj skusali pustit 4000mbar a regulacia sa ani nepohla/ niekde pridreta... Zatial vsetko v poriadku po cca 300km. T.
  5. Vcera opat z prace po nastsrtovani bez vykonu. Presiel som asi 1km odstavil auto /este sa rucicka vody ani nepohla vypol motor opat zapol motor a vykon je spat..zajtra idem do skodovky tak som zvedavy
  6. Tak par novych poznatkov... Zajtra som objednany do Skodovky na vymenu regulacie turba. Vcera pri prevoze auta z rodicovskeho domu do KE / trasa cca 70km auto po zahriati na 90° ide ako strela. Na dialnici Presov KE 200 ako nic. Fungovalo v pohode aj ked som 2x prerusil jazdu vypol motor a tak pokracoval. Dnes rano cesta do prace auto studene netaha vobec... V miernom kopceku dokonca ma hodilo do nudzaku s poruchou motora. Asi 2km nato bola cepracia stanica odstavil som vypol motor pockal 5s a opat nastartoval. Motor uz ukazoval 90° a vualaaa auto ma opat vykon... Teda neverim aby to bola regulacia turba ved tam je elektronika ta bud ide alebo nie... nemozu to byt zanesene lopatky turba? teplom trosku povolia a uz to ide ok...alebo?
  7. Uz som objednany do Skodovky na vymenu toho regulacneho ventilu na turbe, vymenit by som to zvladol i sam ale na nastavenie variability si netrufam tak radsej cez autorizak. Praca u nim mi bolo povedane 2h cca do 100e to vyjde. Libero: tvoju odpoved som skor vnimal ako info ze to co je na obrazku je na tej stranke a asi cca tolko to stoji. Mohol si hned doplnit ze na ostatne veci typu vakuova pumpa atd sa vykasli a rovno vymen toto. r_e_n_e: najazdene mam 213000km.
  8. Tak nova vakuova pumpa 03L145100F je v aute na prvej jazde auto ok no po vypnuti a nanovo nastartovani bez vykonu. Co by to mohlo byt? Zeby ta regulacia na turbe co som oznacil hned v prvom prispevku?
  9. Super uz len vyriesit co by to mohlo byt...objednal som novu vakuovu pumpu tak som zvedavy ci toto pomoze kedze motor nema vykon a posilovac hlasi chybu tak mi to pride ako vadne vacuum. Mechanik prechadzal hadice a nevidel v nich ziadny problem alebo dieru po hlodavcoch alebo nieco take...
  10. Dik za info. Este jedna otazka pre nasich odbornikov.. V RJ motora mi robili nejake HW zmeny prej tam nefungovali nejake 2 komponenty. Je potrebne pri nahodeni spat do motora robit nejake adaptacie atd? nielenze auto nema svoj vykon stratilo aj kultivovanost.... K tomu vsetkemu sa pridala chyba podtlaku v brzdovej sustave...ma to nieco spolocne s tym ze mi nefunguje turbo? tuto chybu som uz mal asi 3 roky dozadu...vymena tlakoveho senzora nepomohla az preflashovanie SW na verziu 106 ano....teda aspon doteraz... 03366 - Vacuuum Sensor 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
  11. Ahojte Mam superb 2 10/2009 s CBBB 125kw 4x4 Nedavno mi pri akceleracii cca 2700ot hodilo motor do nudzoveho rezimu a vypisalo hlasku ze do dilny. Po diagnostike mi vyskocila tato zavada uvedena nizsie. Chybu som vymazal a isiel sa vozit. Pri jazde ziadna dalsia chyba nenaskocila no motor nema vykon. Po rozobrati mechanik skusal podtlaky actuator a sa pohyboval turbo suche bez presakov alebo naznakov poskodenia lopatiek sme dosli k zaveru, kedze je elektronicky riadene bude chyba v ECU. Ta sa poslala do jednej chiptuning firmy na skontrolovanie a prej tam menili nejake 2 suciastky ktore boli mrtve. Samozrejme po nahodeni ECU ziadna vyraznejsia zmena v prejave auta. Viete mi niekto poradit kam sa dalej uberat v patrani? popripade cez online merania skusat ci napr lambda spravne pracuje / ake ma vlastne vykazovat hodnoty? takisto vaha vzduchu / tiez netusim hodnoty. vstreky som pozeral tyzden predtym cca 0.3+- /st. Alebo to moze byt tym regulacnym ventilom tusim N75 ci ake to ma oznacenie co je na vrchu turba? / vid obrazok? kazda rada bude cenna co viem dostat info z realnych hodnot nakolko nemam chut kupovat suciastky za 100vky eur na skusku... co je zvlastne ze teraz diagnostika neukazuje ziadnu chybu no auto i tak netaha ako ma... 000665 - Boost Pressure Regulation P0299 - 000 - Control Range Not Reached Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 213089 km Time Indication: 0 Date: 2017.14.30 Time: 16:57:60 Freeze Frame: RPM: 2691 /min Speed: 87.0 km/h Load: 89.0 % Absolute Pres.: 2509.2 mbar Absolute Pres.: 1346.4 mbar Lambda: 97.8 % Lambda: 33.9 %
  12. Ahojte odislo mi podla diagnostiky predne cidlo naklonu. Skusal som davat aj relane hodnoty zadne meralo predne nic. V skodovke mi povedali kod 1K0941274C za cca 140eur. Je to cely komplet aj s tyckami atd... Na nete som nasiel ze je mozne kupit iba to samotne cidlo 1T0907503 na uvadzaju tam Octavia 2 a superb 2 aj predok aj zadok http://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/1t0907503-snimac-urovne-oe-17533.html pozrel som za lave koleso a ja na mojom cidle vidim 1T0907503 B. Tento kod som uz medzi novymi dielmi nenasiel. Su teda tieto 2 senzory jeden cisty a druhy s pismenom B na konci kompatibilne? Je rozdiel vyhodit 140e v porovnani k 70e za nove cidlo. Neverim aby tym tiahlam atd nieco bolo... Dakujem
  13. Cawte Mam trosku problem s columbusom ze nechytam ziadny signal po rozkliknuti ukazuje 0 satelitov. Diagnostika hlasi antena- short to ground. Teda rad by som presiel cely kabel anteny. Viete mi poradit kadial ide? alebo kde najcastejsie sa prerusi kabel na antene? RNS510 ma 2 anteny? Hodil by sa nejaky obrazok kadial vedu kable a co vsetko musim rozobrat atd Dakujem.
  14. Zdravim Pani. Tak ja odporucam sadu SKF s vodnou pumpu SKF - je sice najdrahsia na trhu ak neberieme do uvahy Origo od servisu. Osobne poznam sefa divizie lozisk atd pre SKF na vychodnom slovensku a kvalitativne bud len ORIGO alebo SKF nic ineho by som tam nedaval. Remen v tej sade je tusim INA ale zvysne komponenty vratane vodnej pumpy su SKF. Moj nakup pre tu skf sadu na 2.0tdi 125kw je 150eur.
  15. Osobne kedze som mal dovezene auto som mennil rozvod pri 130tkm aby som mal pokoj na dusi. Daval som tam SKF sadu aj s vodnou pumpou a cez moje autodiely cena cca 165eur teda cca 4300czk plus robotu mi berie chalan 80eur cca 2200czk aj s chladiacou kvapalinou. Teda spolu na czk cca 6500czk. Teda tych 15000 mi pride riadne predrazenych.
×
×
  • Vytvořit nový...